وزن شما ارزش شما نیست


https://www.youtube.com/watch؟v=x_zdFu9mVWE

بگذارید با این جمله شروع کنم: وزن شما ارزش شما را مشخص نمی کند.

برای واجد شرایط بودن نیازی به عقب نشینی از خود ندارید. وایتایمی.

من چند هفته پیش تبلیغات بیشتری نسبت به آنچه می خواهم دیده ام که به من می گوید چگونه برای 2021 عالی وزن کم کنم “زیرا COVID نوزده نوزده … مثال؟”

به عنوان یک متخصص تغذیه ، من از منظری بسیار متفاوت دیدم که چگونه خوردن مردم بر سلامت ضعیف تأثیر گذاشته است.

برخی از مردم شهرهای زیادی دارند که تسلیم می شوند و تمام وقت و غذای موجود را در خود جای می دهند. شاید آنها فعالیت کمتری داشته باشند زیرا زمین های بازی آنها بسته است ، یا از بچه داری در زمین بازی خود استفاده می کنند و در حال حاضر بچه های کوچک آنها اغلب آنجا هستند ، بنابراین والدین فداکار نمی توانند برای ورزش وقت بگذارند.

تماس ها با شهر مشکل تقریباً دو برابر شده و برای افرادی که شهرهای مشکل دار هستند ، این افزایش 62 درصد افزایش یافته است.

رویدادهای امسال تا حد زیادی از کنترل ما خارج است – و ترسناک است. اما ، لطفاً اجازه ندهید یک شرکت شما را باور کند که یک راه حل برای افزایش وزن شما وجود دارد.

هیچ روشی برای کاهش وزن وجود ندارد…

(چه در مورد رژیم های طبیعی صحبت می کنیم ، چه در مورد تغییر شیوه زندگی مانند 30 کامل ، و غیره ، داروهای تجویزی یا خرید قرص) نشان داده شده است که آنها می توانند تغییر وزن دائمی (و ایمن) را برای 95-98 people افراد ایجاد کنند. در سن 2 تا 5 سالگی از بین افرادی که 2 تا 5 درصد بودند ، معمولاً هیچ پیگیری وجود نداشت تا ببینند چه تعداد از این افراد دچار اختلالات خوردن شده اند.

در این تبلیغات ، برخی از کارهایی (زنانه) که انجام داده است ذکر می کنند ، سپس اضافه می کنند که بسیار کوچک است … مانند چیزهای دیگر که دستاوردهای او را زیباتر کند؟ کافی نبود که مادر و وکیل باشید و در اجتماع فعال باشید و یتیمان کوچکی بگیرید ، اما اکنون آنها جوان هستند – خوب ، هات داگ! اکنون ما واقعاً می توانیم مزایای یک شخص را ببینیم.

این نه تنها بر افراد دارای اضافه وزن که این تبلیغات را می بینند تأثیر می گذارد (“من لیاقت آن را ندارم” “بدن من رویای کسی است”) – بلکه سیگنال های کاهش وزن را نیز تقویت می کند (“اگر کسی اندامی بزرگ دارد ، تقصیر اوست عدم اقدام “” افراد مسن مهمتر از افراد چاق هستند “) ، که نه تنها بر روابط اجتماعی ، بلکه بر آموزش ، در محل کار و به ویژه زنان آسیب پذیر تأثیر می گذارد.

من می خواهم مردم سالم باشند!

سلامت = / = وزن. اگر افزایش احتمالاً منجر به تغییر توده یا وزن دائمی بدن شود ، مطالعاتی در کتابهای پزشکی معتبر انجام می شود. علاوه بر این ، یک فرد زمانی که فقط روزانه کیک بیکن و شکلات می خورد ، بدون میوه ، سبزیجات ، پروتئین ، غلات سبوس دار و غیره ، سلامت خود را تا حد زیادی بهبود می بخشد. اگر بمانند (اختیاری) – اما آیا وزن آنها به دلیل تمدید کاهش می یابد؟ فکر کنم نه

اگر سلامتی هدف شماست ، لطفا – لطفاً – پاسخهای مناسب بدهید. اگر در شروع کار با مشکل روبرو هستید ، یک متخصص پیدا کنید. کسی که در مورد زندگی شما ، اهداف شما ، مناطق دشوار شما ، غذاهای مورد علاقه شما با شما صحبت می کند – کسی که شما را به عنوان یک فرد می بیند ، نه فقط وزن یا استرس شما.

اگر با رژیم غذایی یا مشکلات سلامتی خود مشکل دارید ، لطفاً تماس بگیرید یا یک قرار ملاقات بگذارید.

تو تنها نیستی.

در اینجا چند منبع در این زمینه آورده شده است:

پادکست ها:

کتاب:

دیدگاهتان را بنویسید