چگونه از 7 اشتباه برتر PPC در سلامتی جلوگیری کنیم


نویسنده: استوارت گاندولف
مدیر ارشد اجرایی

تحقیقات پولی یک ابزار قدرتمند برای سلامت بازار است. بر خلاف سئوی ارگانیک ، تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (که به آن پرداخت به ازای کلیک یا PPC نیز گفته می شود) به مارک های سالم اجازه می دهد تا بازدیدکنندگان و جامعه را با توجه سریع به وب سایت در نتایج جستجو ، در نتایج جستجو جذب کنند.

و چرا PPC هزینه های بسیاری را پرداخت می کند؟

این سوال خوبی است و ما اغلب در اینجا در Good Health می بینیم.

با فشار بر تعداد متخصصان ما ، آنها ابراز تاسف کردند که بسیاری از انواع سلامت مشابه ، چالش های PPC را دارند.

گاریک گافنی ، استراتژیست ارشد دیجیتال در بهداشت و درمان ، توضیح می دهد: “دو جنبه واقعی در مورد برنامه های PPC وجود دارد. در تمام سالهایی که ما این کار را انجام داده ایم ، شاهد هستیم که بازندگان پول خود را صرفه جویی می کنند ، اما آنها این کار را نمی کنند. به سرمایه گذاری آنها توجه کنید. “

تلاش های PPC شما چگونه است؟

اگر فکر می کنید آیا پول خود را برای بازاریابی جستجوی پولی هدر می دهید ، احتمالاً اینطور است. خط پانچ را خراب نکنید ، اما این کمی شبیه راه رفتن در پوکر پر مخاطره است: به طور بالقوه اقدامات زیادی وجود دارد ، اما ضررهای زیادی نیز وجود دارد. هرکسی می تواند برای بازی های PPC پول بکشد. قسمت سخت پیروزی است

تفاوت حقوق و دستمزد

قبل از اینکه به نحوه جلوگیری از اشتباهات رایج PPC بپردازیم ، ابتدا دو موضوع اصلی PPC را تعریف کنیم: پیدا کردن و نمایش تبلیغات. همچنین می توانید در وبلاگ ما در این مورد بیشتر بخوانید: نکات بهداشتی تحقیق و نمایش: چه چیزی برای خط پایین شما بهتر است؟

به نمایش تبلیغات به عنوان منفعل ، بالای پر کردن ، بالای مسیر ذهن فکر کنید. آگهی دهندگان قبل از بررسی آگهی (تبلیغات برنامه ریزی شده) را در آنجا قرار می دهند ، بنابراین وقتی آماده خرید هستند ، می توانند نام تجاری شما را به خاطر بسپارند.

از سوی دیگر ، جستجوی پولی بیشتر مبتنی بر سیستم است ، زیرا نام شما را در بالای نتایج جستجوی Google قرار می دهد تا افراد مناسب را در زمان مناسب هدف قرار دهد.

بنابراین چرا مصرف کنندگان مراقبت های بهداشتی از جستجوی پولی استفاده نمی کنند؟ سفر مشتری به “وب سایت” شما اغلب دشوارتر از یک جستجو یا یک کلیک است. تیم های حقوق و دستمزد دوگانه با هم کار می کنند تا به شما در دستیابی به چندین دستگاه در سطوح مختلف در طول شماره بیمار سفر کمک کنند. شما باید از آن به عنوان بخشی از یک برنامه جامد PPC برای بهترین نتایج ، به صورت هم افزایی استفاده کنید.

تردیدهای مشترک: 7 اشتباه رایج PPC در بهداشت

1) استفاده از نوع کلمه صحیح

به یاد داشته باشید که هدف اصلی گوگل این است که با ارائه محتوای مناسب و دقیق به تبلیغ کنندگان خود ، ارزش خود را نشان دهد. به همین دلیل ، تغییراتی در نحوه تعریف کلمات کلیدی جستجو ایجاد می شود. در نتیجه ، چیزی که فقط یک سال پیش تأسیس شد ، اکنون متفاوت است ، اما نه فقط پنج تا ده سال پیش ، و با کلمات ساده برای استفاده در بنیاد شروع می شود. و اگر انتخاب شما بر اساس تغییرات در پلتفرم و نحوه توصیف Google در نحوه ایجاد رقابت شما نیست ، پس تلاش زیادی هدر می رود.

همانطور که می بینیم این امر در بسیاری از آژانس ها اتفاق می افتد ، بیایید روش هایی را که برای تبلیغات پولی کار نمی کند را فراموش کرده و فراموش کنیم. برخلاف کمپین های بازاریابی ایمیلی و سایر کمپین های بازاریابی خودکار که می توانید راه اندازی کنید و فراموش کنید ، از همه بهتر ، این روش به شما نتایج کاملی نمی دهد و متأسفانه به نظر می رسد کاهش هزینه ها در طول زمان نشان داده می شود.

“رفتن به مسابقه و دیدن هدر رفتن این پول بسیار دردناک است. لسلی لی ، استراتژیست ارشد رسانه ای در Good Health توضیح می دهد که وقتی به تجزیه و تحلیل پرسشنامه ای که افراد در حال انتشار آن هستند نگاه می کنید ، می بینید که مشتری نام تجاری خود را از دست داده است زیرا متناسب با ژانرها نیست. ” تنظیم کنید و فراموش کنید که چیزی که مدتی کار می کرد دیگر ممکن است کار نکند زیرا دفتر شما ناشناخته بود. “

لزلی همچنین اشاره کرد که ادامه بهینه سازی کلمات کلیدی نیز مهم است زیرا 15-20 درصد از جستجوهای جدید هر روز انجام می شود که شما هرگز متوجه آنها نمی شوید مگر اینکه در اولویت باشید. “ما هنوز مشغول پاکسازی هستیم و این لیست قوی را ایجاد می کنیم. این یک فرایند بی پایان است زیرا مردم تغییرات رفتار را تغییر می دهند. آنچه ممکن است مدتی کار کرده باشد ممکن است اکنون نباشد زیرا در جریان مداوم است ، بنابراین مشتریان ما هر روز به این ردیاب نیاز دارند. “

2) پسوندهای تبلیغاتی ناکافی است

تبلیغات تبلیغاتی یک راه عالی برای ارائه اطلاعات تماس به روز در یک تبلیغ ، مانند شماره تلفن ، آدرس و پیوندهای سایت است. آنها همچنین فروش شما را افزایش می دهند و به بهبود رتبه در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) کمک می کنند. مردم به نوبه خود به اطلاعات سریع و سازگار با تلفن همراه نیاز دارند.

اطمینان حاصل کنید که آگهی شما اطلاعات دقیقی دریافت می کند و دفاتر شما به راحتی در حال حرکت و در تمام طول دستگاه ها قابل دسترسی هستند.

3) آگهی ضعیف ساخته شده

نادیده گرفتن کپی به راحتی می تواند در طول زمان نادیده گرفته شود. در نتیجه ، نمونه برداری از تبلیغات گاهی ارزش کل فرایند جستجو را از دست می دهد.

وی گفت: “ما اغلب تبلیغات کپی ضعیف ، محبت کافی به تبلیغ کنندگان ، تحقیقات منظم ، به روز رسانی آنها در طول زمان و تمرین ضعیف را به دنبال بهترین شیوه ها مشاهده می کنیم.” لسلی. “حتی اگر با آزمایش یا تهیه نسخه چاپی دیگر نرخ تبدیل را به 1 increase افزایش دهید ، با گذشت زمان ، این می تواند تفاوت زیادی در کتابهای تبدیل شده شما ایجاد کند.”

“به عنوان مثال ، استفاده از برنامه های افزودنی دو بعدی و یک پاسخ بصری برای گروهی که بیشتر تحت تأثیر قرار گرفته اند ، زیرا این موارد بیشتر دیده می شوند و شروع خوبی است.”

4) استفاده از کلمات بد یا افزودن کلمات جدید به لیست

کلمات بد چیزی هستند که شما نمی خواهید در جستجوی خود نشان دهید. مطمئن شوید که یک لیست کلمات قوی دارید و به آن اضافه کنید. و از آنجا که انواع رتبه بندی (گزینه های جستجوی Google AdWords) بسیار تغییر می کند ، داشتن یک لیست قوی از کلمات کلیدی منفی مهم است.

لسلی گفت: “این تنها خط دفاعی شما در برابر جستجوهای نامناسب است که سر راه شما قرار می گیرد.”

در حالی که تمرکز بر کلمه کلیدی است ، گوگل دائماً الگوریتم های خود را به روز می کند و انواع آن را برای نزدیک شدن به رویکرد مبتنی بر کلمات کلیدی تطبیق می دهد. بنابراین ، برای مطابقت صحیح جستجوها ، باید در بالای این تغییرات باشید تا مطمئن شوید SERP های مربوطه دریافت نمی کنید.

5) پیشنهاد به نام تجاری شما

با اهمیت دائمی آزمایش صفحه ، مناقصه بر روی نام خود به شما کمک می کند تا پیدا کردن و محافظت از آن را آسان تر کنید. علاوه بر این ، به غیر از حیوانات ، به کسب و کار شما در مدیریت پیام ها ، تماس با رویدادها ، رویدادهای خاص و موارد دیگر کمک می کند.

6) استفاده از حقوق تجاری

شناسایی موضوع مورد نظر شما می تواند اولویت اول باشد. آیا می بینید که ابتدا در صفحه ظاهر می شود؟ تمرکز بر بهبود تبدیل ، حجم تبدیل؟ با کلیک های زیاد رانده شده اید؟ بازگشت هزینه ثابت شده است؟ همه اینها یک فرایند مناقصه محسوب می شود.

جالب اینجاست که روش واقعی همیشه با هم جمع نمی شود و به همین دلیل آزمایش ، اصلاح و بررسی مجدد بسیار مهم است. برای بهبود سرمایه گذاری خود ، باید فراتر از مناقصه های سالانه بروید. ما سخت تلاش می کنیم تا انتظارات تجاری خود را با گزینه های پیشنهادی ، ایده های مختلف و دستورالعمل های آزمایش چابک مطابقت دهیم.

7) تشخیص مواد ، زمین و ترتیب دنباله های پخش

شما نمی توانید آنچه را که اندازه گیری نمی کنید کنترل کنید ، بنابراین از لیزر برای اطلاع از نتایج و تنظیم پیشنهادات خود بر اساس موقعیت جغرافیایی ، ماشین و زمان استفاده کنید. با مشاهده روندها و داده ها در طول زمان ، بینش هایی برای عقب کشیدن یا دو برابر کردن دارید. نکته اصلی این است که یک تیم چابک داشته باشید که در صورت لزوم تغییرات زیادی در تعداد هزینه های شما ایجاد کند. توصیه می کنیم معیارها را دائماً مرور کنید.

خیلی بستگی به سفرهای شما دارد. به عبارت دیگر ، اطلاعات کافی برای تشخیص روندهای رفتاری. به عنوان مثال ، یک مبارزه قوی ممکن است مستلزم نظارت مکرر باشد.

خط پایین بهترین استفاده PPC

اگر شما یا یکی از عزیزانتان مشکل سلامتی داشته اید ، نام رایگان را از فهرست انتخاب نکنید. همین امر باید برای موتور جستجوی پولی که در بازاریابی سلامت تخصص دارد ، محفوظ باشد.

سفرهای سلامت و مصرف کننده با مشکل ارائه می شود. پشت پرده ، اکثر مردم نمی دانند که راه های زیادی برای کاهش چربی وجود دارد و مصرف را افزایش می دهد. به عنوان مثال ، راه اندازی یک سازمان یا صندوق مستلزم این است که شما بسیار منظم باشید ، قراردادهایی را که باید دقیق باشند و پیام هایی را که باید زنگ بزنند ، نامگذاری کنید. برنامه شما چقدر خوب ساختار یافته است – تبلیغات مناسب که به موتورهای جستجوی مناسب برای دستیابی به مطالب مناسب و کسب تجربه مناسب کمک می کند – همه بر نمره کیفیت شما تأثیر می گذارد. نحوه نمایش همه تبلیغات شما بستگی به ارتباط آن دارد.

بنابراین مشکلات زیادی در بازی های حقوق و دستمزد پر مخاطره وجود دارد. در حالی که چیزی به عنوان آسان وجود ندارد ، اما نمونه های عالی PPC برای سلامتی نیز وجود دارد. و در حالی که تعدادی از متخصصان سرسخت ما روی کمک به مشتریان تمرکز می کنند ، تیم راهنمای ما می تواند با مرور تعداد فعلی اهداف تعیین شده به شما کمک کند.


استوارت گاندولف

مدیر اجرایی سلامت عمومی

استوارت گاندولف ، MBA ، مدیر اجرایی بهداشت عمومی ، یکی از برجسته ترین آژانس های بازاریابی و مراقبت های بهداشتی کشور است. در 20 سال گذشته ، استوارت برای بیش از 1000 متخصص مراقبت های بهداشتی تبلیغات و مشورت کرده است ، از کلینیک ها و کلینیک ها گرفته تا شرکت های چند میلیارد دلاری. استوارت ، سخنران معمولی ، تخصص خود را در بیش از 200 مکان در سراسر کشور به اشتراک گذاشته است. به عنوان نویسنده و متخصص ، استوارت همچنین در تعدادی از صنایع چاپ و نشر ، از جمله 21000 مشارکت وبلاگ بیمه سلامت ، نویسندگی کرده است. استوارت همچنین نویسنده “سلامت پرداخت با پول نقد: کسب و کار سلامت خود را با پرداخت نقدی راه اندازی ، توسعه و کامل کنید.” استوارت کار خود را با رهبران آژانس های بازاریابی از جمله J. Walter Thompson آغاز کرد ، جایی که به مشتریان Fortune 500 مانند Wells Fargo و Bally’s Total Fitness فروخت.

اطلاعات



دیدگاهتان را بنویسید