چگونه شیار خود را پس بگیریم – بدون کفش غذایی | مشاور معتبر جامع تغذیه + مربی



AKA ، برگشت روی صندلی

ما آدمهای معمولی هستیم! ما می توانیم تغییراتی در رژیم غذایی و شیوه زندگی خود ، حتی چیزهای بزرگ ایجاد کنیم ، اما گاهی اوقات ، می توانیم نسبت به آن قانع باشیم ، یا به دلیل یک رویداد ناامید شویم ، و در عین حال ناخودآگاه ، به عادت های قدیمی خود باز می گردیم. سایر مواقع زمان ضعف است که به دو ، سه یا چهار بار تبدیل می شود و منجر به شیب لغزنده به سمت غذاها ، عادات یا انتخاب هایی می شود که فکر می کردیم آنها را پشت سر گذاشته ایم. ما قبلاً این کار را انجام داده ایم و احتمال اینکه دوباره آن را انجام دهیم خوب است. بنابراین وقتی می دانیم که در جهت منفی حرکت کرده ایم ، چگونه می توانیم به سرعت چرخه ای را بشکنیم و دوباره روی صندلی بنشینیم؟

  1. یک انتخاب قطعی انجام دهید. ممکن است کمی ساده تر انجام شود ، اما تشخیص ضعف و تصمیم گیری برای مقابله با آن ، به جای اینکه فقط پاکسازی و تصمیم گیری شود ، بازگشت به مسیر بسیار دشوار است. ما قدرت انتخاب داریم! هر آنچه را که نیاز دارید بشنوید ، در صورت لزوم ، چندین بار در روز با خود بلند کنید! اجازه ندهید یک روز “سقوط از کالسکه” تبدیل به یک هفته شود که وارونه می شود و شما را برای مدت طولانی پایین می آورد. بر روی آن اسب بلند شده و موها را بگیرید! برای شروع دوباره منتظر دوشنبه نباشید! انتخاب کنید و همین حالا شروع کنید.

  2. غذاهای “معمولی” یا چیزهای طبیعی را کنار بگذارید. برای برخی افراد این بدان معناست که مسیر متفاوتی را به خانه برسانید ، بنابراین وسوسه رفتن به جاده های مورد علاقه آنها در دسترس نیست. برای دیگران به معنای اجتناب از مسیرهای خاص به فروشگاه است. اگر گنجه ها ، کمد ها یا راهروها باید تمیز شوند ، همین حالا این کار را انجام دهید!

  3. غذاهای سالم را با روشهای سالم دیگر جایگزین کنید. فقط کاهش مشکلات غذایی کافی نیست ، زیرا اکنون یک خلأ وجود دارد که باید پر شود. ما هنگام انتخاب نیاز به انتخاب های خوبی داریم! برخی از دلایلی که ما می توانیم به دستور غذاهای آبشار برگردیم این است که به راحتی می توان آنها را پیدا کرد ، بنابراین بسیار خوشمزه هستند و اگر در یک بسته عرضه شوند ، توسط شرکت ها طراحی شده اند تا با طعم ، پارچه و رنگ ترکیبی بیشترین تقاضا را ایجاد کنند. سایر چیزهای مورد علاقه خود را پیدا کنید و جواهرات آنها را ذخیره کنید!

  4. دریافت پاسخ. با خانواده خود صحبت کنید ، به یک دوست خوب بگویید و از او بخواهید که به شما کمک کند. وقتی خانواده با تغییرات همراه نباشند ، دشوار است ، اما دلیل خود را به آنها بگویید و از آنها بخواهید به شما کمک کنند تا بتوانید محیطی مثبت برای تغییر ایجاد کنید. به مردم بگویید که این یک راه عالی برای ماندن در کشتی است!

  5. عادات جدید بسازید. اگر غذای فست فود بعد از شام مورد علاقه شماست ، روزه داری منظم را امتحان کنید. اگر هنگام تماشای تلویزیون باید چیزی برای خوردن داشته باشید ، به جای چیپس سبزیجات پخته را میل کنید. هر هفته بعد از فروشگاه تهیه غذا را با خانواده شروع کنید و یخچال را با سبزیجات از پیش آماده ، گوشت و پنیرهای با کیفیت بالا و سایر غذاهای کامل مانند زیتون ، زرده تخم مرغ ، توپ های خانگی قوی و غیره بارگذاری کنید. نکته مهم در اینجا این است که به کارهایی که انجام می دهید فکر کنید ، مدلهای جدیدی را انتخاب کنید و اجازه دهید آنها کاملاً جدید شوند.

اگر به نظر می رسد این تغییرات را به تنهایی انجام دهید و به حمایت و راهنمایی نیاز دارید ، ما خوشحال می شویم صحبت کنیم! ما دوره های آموزشی یک به یک و همچنین برنامه های گروهی را چندین بار در طول سال ارائه می دهیم. با خیال راحت با یک مصاحبه 30 دقیقه ای با طراوت تماس بگیرید و به ما کمک کنید تا موهای خود را دوباره برگردانید!

آیا می خواهید سلامت خود را ارتقا دهید؟ آیا به دنبال پشتیبانی برای بازگشت به صندلی هستید؟ آیا می توانید از یک دستگاه پاسخگو برای حذف غذاهای ناخواسته و برنامه ریزی رژیم غذایی خود استفاده کنید؟ آیا می خواهید بدانید سلامت خوب چگونه می تواند به ایجاد تغییرات مثبت کمک کند؟ بیا حرف بزنیم! امروز مصاحبه اولیه اولیه خود را با ما برنامه ریزی کنید – یا این پیشنهاد را به کسی که دوستش دارید انتقال دهید! از www.noshoesnutrition.com دیدن کنید و برای یک ثبت نام کنید MAUA مصاحبه ها ما با افرادی از سراسر جهان به صورت جداگانه یا گروهی کار می کنیم ، بنابراین اجازه ندهید چیزی شما را متوقف کند!

دیدگاهتان را بنویسید