چگونه می توان از میوه ها و سبزیجات در رژیم غذایی خود استفاده کرد


با نحوه دریافت میوه و سبزیجات بیشتر در رژیم غذایی خود آشنا شوید.

همه ما می دانیم که به میوه و سبزیجات زیادی احتیاج داریم ، اما هر بار کاهو و سبزیجات در یخچال فاسد می شوند و میان وعده ها را بر می داریم. ما می دانیم که باید انتخاب های بهتری داشته باشیم ، اما اغلب غرق در زندگی های شلوغ و رفتارهای ناسالم هستیم.

بنابراین چگونه می توان میوه و سبزیجات بیشتری در رژیم غذایی خود دریافت کرد؟ از آنجا که “میوه ها و سبزیجات – بهترین چیزها در ماه” محصولات بهداشتی ماه سپتامبر قرار است از رژیم غذایی با وزن مناسب کمک بگیرید.

6 چگونه میوه ها و سبزیجات واقعاً اهمیت دارند

ما یک لیست جامع از نکات و ترفندهای زندگی داریم که به شما کمک می کند مصرف میوه و سبزیجات را افزایش دهید.

آماده است وقتی از فروشگاه به خانه می آیید

یکی از بزرگترین موانع خوردن میوه و سبزیجات زیاد ، زمان آماده سازی است. چسبندگی ساده و چوب دستی ساده تر از زنگ و خیار کاغذی است. برای اطمینان از خوردن غذاهای سالم که از مغازه به خانه آورده اید ، سبزیجات خود را بشویید و برش دهید تا دسترسی به آنها در زمان نیاز راحت تر شود.

میوه و سبزیجات را به صبحانه اضافه کنید

برای افزودن سبزیجات زیاد به رژیم غذایی کار می کنید؟ با صبحانه شروع کنید! اگر صبح ها از تخم مرغ های پخته سخت خوشتان می آید ، قبل از افزودن تخم مرغ ، مقداری تخم مرغ در قابلمه بریزید. سپس آن را همراه با سبزی تازه سرو کنید تا روز خود را آغاز کنید.

سوپ گیاهی سنگین را امتحان کنید

مکمل های غذایی نباید یک رژیم غذایی دوگانه باشند. بسیاری از سوپ ها پر از هویج ، کرفس ، پیاز ، گوجه فرنگی و سایر گزینه های خوب هستند. همچنین می توانید سبزیجات را بدون افزودن گوشت و لوبیا بیشتر روی پوست خود خشک کنید و هیچ کس به این اندازه باهوش نیست.

شیر بیشتری بنوشید!

اسموتی ها راهی عالی برای افزایش مصرف میوه و سبزیجات هستند و می توان آنها را در یک وعده غذایی ، میان وعده یا در کنار غذا سرو کرد. وارد ترکیب نشوید ، بوی ادویه ها را امتحان کنید تا رژیم غذایی شما تغییر کند.

Itu-Salati را انتخاب کنید

سیب زمینی سرخ کرده را رد کنید و به جای آن ناهار خود را با یک سالاد جانبی سفارش دهید! حتی اگر برای ناهار بیرون نیستید ، یک سالاد فرعی یا میوه تازه را همراه با ناهار خود انتخاب کنید تا از زمان استراحت سالم جلوگیری کنید.

روتین خود را تغییر دهید

اگر با همان چیزها از مغازه بیرون می آیید ، متعهد شوید این هفته چیز جدیدی را امتحان کنید. میوه ها و سبزیجات خام مانند مگس ، میوه های خشک و سبزیجات می توانند از حالت تهوع جلوگیری کنند.

مواد غذایی برای پر کردن جاهای خالی پر می شود

اگر هنوز در تلاش برای افزایش متابولیسم و ​​رژیم غذایی خود هستید یا فقط می خواهید مطمئن شوید که تمام پایه های خود را پوشانده اید ، مولتی ویتامین های عالی می توانند زندگی شما را نجات دهند.

پودر مولتی ویتامین Farm of Life Kids

وقتی نوبت به داروها و داروها می رسد ، کودکان مشکل خاصی دارند. پودر مولتی ویتامین Farm Life Kids حاوی 15 ویتامین و مواد معدنی ضروری برای تغذیه مطلوب ، رشد سالم و رشد استخوان است. حتی می توانید آن را به بچه صبح اضافه کنید!

مولتی ویتامین زاهلر روزانه یک مولتی ویتامین روزانه

مولتی ویتامین Zahler One Daily با ذخیره 20 ویتامین و مواد معدنی یک انتخاب عالی برای افزودن مواد مغذی به رژیم غذایی روزانه است. این ویژگی ساده شامل بهترین ویژگی ها برای استفاده و مزایای زیاد است.

سلام! Max6 روزانه از راه طبیعت

ساخته شده با ترکیبی متعادل از توازن برای غذاهای مختلف ، زنده! Max6 Daily از Natura Way راهی آسان برای رشد میوه و سبزیجات است. این مکمل شامل سبزیجات روزانه ، میوه های باغی ، سبزیجات باغی ، اسید چرب امگا 3/6/9 ، دفاع میسلیوم قارچ و بیوفلاونوئید مرکبات است.

برای اینکه میوه و سبزیجات بیشتری را در رژیم غذایی خود بگنجانید چه می کنید؟ در قسمت نظرات زیر ، کمک خود را با تیم ما به اشتراک بگذارید.

درباره ترزا گروسکوپ ، CN

متخصص تغذیه معتبر در اپلتون ، ویسکانسین ، بنیاد ایده های سلامت طبیعت. سلامت طبیعی و حمایت تغذیه ای. از باغبانی ، دوچرخه سواری ، انرژی ، قایق ، حیوانات (مخصوصاً گربه ها) و آشپزی لذت ببرید. ترزا گروسکوپ



دیدگاهتان را بنویسید