چیزهایی که خوردن گوشت را دوست ندارند


چیزهایی که خوردن گوشت را دوست ندارند

این یکی از موضوعات داغ این روزهای بازار است. دلیل رژیم غذایی گوشت. افراد زیادی هستند که در مورد نخوردن گوشت سخت صحبت می کنند و تصمیم می گیرند و برخی نیز محتاط و مشکوک هستند. برخی از افراد با تصمیم گیری در مورد خوردن گوشت یا نه ، با شنیدن نظرات منفی درباره این موضوع گیج و گیج شده اند. بندر ONEHUNGA.

جواب چیست؟

آیا خوردن گوشت خطری دارد؟

آیا این غذا حاوی مواد مغذی مفیدی است که در حفظ سلامت انسان و جلوگیری از آلرژی غذایی مفید است؟

در این بخش ، ما یک چشم انداز بلند مدت پیدا می کنیم. برای پاسخ به این س weال ، مزایا و معایب بافت ماهیچه ای برای سلامتی انسان را بسته به عوامل بررسی می کنیم. اصلی ترین چیزی که باید به آن توجه کنیم این است که رژیم غذایی شامل انواع غذاها از جمله گوشت قرمز ، جگر ، قلب ، لوزالمعده ، مغز و سایر احشاء ، مرغ ، طیور و دیگر طیور ، گونه های مختلف دریایی و شیوه های کشاورزی است.

بنابراین وقتی در مورد بافت می بینیم ، باید انواع بافتی را که در مورد آن صحبت می کنیم بفهمیم.

زیرا انواع مختلف غذاهای سالم با انواع مختلف غذاها متفاوت است. اگرچه انواع مختلف غذاها از نظر تعداد مواد مغذی متفاوت هستند ، اما در انواع آنها شباهتی وجود دارد که تفاوت ارزش غذایی را ایجاد می کند. حتی در برخی از گونه ها ، آنها مضر هستند ، در حالی که برخی دیگر م effectiveثر و مفید هستند. زنده باشی مردت

گوشت ؛ منبع عالی پروتئین است

اول از همه ، بهتر است ویژگی های تغذیه ای انواع مختلف گوشت را مطالعه کنید و ببینید آیا این گروه های غذایی انسانی هستند یا ارزش غذایی ندارند. گوشت منبع بسیار اساسی و غنی از پروتئین است. پروتئین موجود در آن پروتئین حیوانی است که به خوبی جذب و جذب می شود. همچنین در بدن انسان به خوبی مورد استفاده قرار می گیرد ، به این معنی که مقدار زیادی از پروتئین موجود در غذا توسط سلول ها مورد استفاده قرار می گیرد.

زیرا همه غذاها حاوی تمام اسیدهای آمینه مناسب هستند. اسیدهای آمینه واقعی پروتئین هایی را تشکیل می دهند که در بدن ساخته نشده و بدن انسان قادر به تولید آنها نیست. بنابراین باید توسط غذا مصرف شود. این اسیدهای آمینه برای سلامت انسان ضروری هستند و برای رشد ، ترمیم پوست قدیمی و تولید اجزای داخلی مانند هورمون ها ، هورمون ها ، ارگانیسم ها (مسئول دفاع بدن در برابر میکروارگانیسم ها) و تولید اندام های داخلی مفید هستند. به

بدون اسیدهای آمینه مناسب ، تشکیل پروتئین مختل می شود و عملکردهای فوق به درستی کنترل نمی شوند. علاوه بر این ، پروتئین ها در سلول ها بسیار ساختار یافته اند و بعد از آب ، بیشتر ساختمان سلول ها پروتئین است و بافت منبع اصلی پروتئین با ارزش غذایی مغذی است. بسته به اندازه ، این گروه غذایی حاوی مقدار زیادی پروتئین نیز می باشد.

مواد غذایی و مواد مغذی

ویتامین B بسیار مغذی است و وقتی در زمان مناسب مصرف شود ، بخش زیادی از نیازهای فرد به این ویتامین را برآورده می کند.
ویتامین B برای سلامت سیستم عصبی و عملکرد تومورهای عصبی مهم است. امروزه یکی از بزرگترین مشکلات ساکنان کلانشهرها مشکلات عصبی و بیماریهای روانی ناشی از صنعت است ، بنابراین انواع غذاهای سالم به تداوم آن کمک می کند. در سلامت روان و آرامش فرد ، می توان برای حفظ سلامت فرد انجام داد. تندرستی.

ویتامین B برای سلامت پوست مفید است. برخی از این ویتامین ها (که از نظر غذایی بسیار غنی هستند) برای خونریزی نیز مفید هستند.

یکی دیگر از مواد مغذی موجود در غذا که از نظر کمی و کیفیت بالا است آهن است. آهن در خون سازی مورد استفاده قرار می گیرد که برای عملکرد تنفسی نیز مهم است. کمبود آهن می تواند منجر به لخته شدن خون شود که می تواند عوارض جانبی زیادی داشته باشد. جذب آهن در بافت بیشتر از گیاهان دارای آهن است و می تواند از کم خونی جلوگیری کرده و سیستم ایمنی بدن را حفظ کند.

مطالعات همچنین نشان می دهد کودکانی که کمبود آهن دارند ، توانایی یادگیری و حافظه آنها کاهش یافته است ، ممکن است دچار اختلال شناختی شده و با لخته شدن خون درمان شوند.


مطالب پیشنهادی:

انحطاط راست و پوکی استخوان


گوشت منبع اصلی روی است. روی نمکی است که برای رشد کودکان و نوجوانان ، نوجوانی ، حفظ سلامت پوست ، مو و ناخن و تقویت سیستم ایمنی بدن و کمک به پیشگیری از بیماری بسیار مفید است.

ماهی ، یکی از انواع اصلی غذاها (به ویژه غذاهای دریایی) ، یکی از بهترین غذاهایی است که به موادی که برای گوشت قرمز و مرغ آماده کرده ایم اضافه کنید ، دارای مقدار زیادی ید است که بسیار مهم است. برای سلامتی انسان دعا می کند و مانع از پوست از مرگ

علاوه بر این ، چربی موجود در ماهی ، مغذی ترین نوع چربی است که حاوی اسیدهای چرب امگا 3 است که برای حفظ سلامت سرطان و جلوگیری از بیماری های قلبی بسیار مهم است.
امتناع از خوردن گوشت ؛ پس چرا؟

امتناع از خوردن گوشت

در تجزیه و تحلیل فوق ، مشخص شد که انواع مختلف مواد غذایی بسیار مغذی هستند. با این حال ، برخی از مردم فکر نمی کنند که استفاده از آن بی خطر باشد. گوشت قرمز و مرغ سرشار از چربی یا چربی های پوستی و حیوانی هستند تا چربی خون مورد نیاز (کلسترول تام ، تری گلیسیرید ، LDL و VLDL) را افزایش دهند. این سوال باید مورد توجه خوانندگان عزیز مجله قرار گیرد. ما در چند سطر در بالا اشاره کردیم که چربی موجود در بافت یک چربی اسید چرب است که می تواند چربی های ناخواسته خون را کاهش دهد ، اما داستان اینجاست.

توضیح دهید که چربی یا پوست گوشت قرمز و مرغ ، از یک سو ، دارای منابع زیادی از اسیدهای چرب هستند که برای سلامت سرطان مفید نیستند ، اما از سوی دیگر ، حاوی برخی اسیدهای چرب هستند که برای محافظت از بدن گرم نمی شوند. سیستم پوستی آسیب دیده

همچنین لازم به ذکر است که در فیبرهای عضلانی بافت قرمز ، که با چشم غیر مسلح نامرئی است ، روغن وجود دارد ، با استفاده از اسیدهای چرب ضروری در بافت و همچنین جلوگیری از آسیب اسیدها. روغن چرب در این. گروه غذایی. برای جلوگیری از بیماریهای قلبی و سایر بیماریهای این نوع اسیدهای چرب ، تمام چربی های گوشت قرمز ، از جمله کبوتر و گوشت گاو باید جدا شوند ، پوست مرغ را نخورید و همچنین جدا کنید. چربی های موجود در گوشت مرغ. و از آن استفاده نکنید

با این حال ، برخی از مطالعات هیچ ارتباطی بین خوردن گوشت قرمز و افزایش چربی خون پیدا نکرده اند. اما برخی مطالعات این ارتباط را نشان داده اند.

مصرف بیش از حد گوشت قرمز ممنوع است!

یک نکته مهم این است که مصرف زیاد غذاها میزان اسید اوریک در خون را افزایش می دهد و باعث نقرس در فرد می شود ، و این در مورد غذاهای قرمز و سفید نیز صادق است.

از سوی دیگر ، برخی از مطالعات نشان داده اند که رژیم غذایی سالم دارای منابع حیوانی بالا و خوردن انواع منابع حیوانی برای تولید کلسیم از کلیه ها و افزایش متابولیسم است. ادرار کلسیم ، که ممکن است در فرد تشخیص داده نشود. به مشکلات کمبود کلسیم

توجه به این نکته ضروری است که ذخیره پروتئین مصرف شده توسط کلیه ها عمدتا اوره است. اوره یک ضایعات زاید و سمی است که در بدن تجمع نمی یابد. برای خلاص شدن از شر آن ، باید مقدار زیادی مایعات بخورید. به طور کلی ، مصرف زیاد چربی های حیوانی ، از جمله گوشت ، ممکن است اوره را در بدن افزایش دهد.

امروزه ، یکی از علائم بسیار وابسته به تغذیه مناسب است. این بدان معناست که رژیم غذایی باید مطابق با تمام نیازهای تغذیه ای یک فرد باشد. مهم است که رژیم غذایی روزانه خود را متعادل کنید و خوردن غذاهای زیاد توصیه نمی شود. تنوع الگوهای غذایی یکی از عواملی است که باعث افزایش استفاده از غذا و تغذیه در بدن می شود.

بر این اساس ، باید واضح باشد که می توان برخی غذاها را جایگزین غذاهای دیگری برای گوشت قرمز کرد که حاوی ارزش غذایی گوشت قرمز هستند و همچنین باعث ایجاد گوشت قرمز نمی شوند. به عنوان مثال ، خوردن گوشت سفید ، به ویژه ماهی دو بار در هفته ، می تواند بسیار مغذی بوده و به عنوان جایگزین گوشت قرمز مناسب باشد. لبنیات غذاهای سالمی هستند که می توانیم آن زمان ها را به جای خوردن استفاده کنیم.

لوبیا

گیاهان دارویی یکی از بهترین روش ها برای کاهش چربی های ناخواسته خون هستند. علاوه بر این ، مقدار زیادی فیبر غذایی یا یک دانه کره (آجیل) که حاوی اسیدهای چرب ضروری است ، جایگزین مناسبی برای گوشت قرمز است. بله ، اگر پیاز یا آجیل با غلات کامل (آرد ، برنج ، گندم ، جو و …) یا ترکیبی از سبزیجات با آجیل بخورید ، به اندازه پروتئین و غذاها خواهد بود. بله ، باید توجه داشت که آهن و ویتامین B12 در رژیم غذایی وجود دارد نه در پیاز.

در نتیجه انواع مختلفی از غذاها حاوی مواد مغذی هستند ، اما گوشت قرمز به دلیل غلظت بالای اسیدهای چرب و ترکیبات ذکر شده در این بخش است. به مقدار زیاد استفاده نکنید و مقادیر زیاد مصرف و روغن حیوانی مجاز نیست.

آنچه برای رژیم گوشت اصفهان ضروری نیست یک رژیم غذایی سالم است


دکتر رضا اطمینانانی می تواند با ارائه اصول اساسی برای یک رژیم غذایی سالم با غذاهای فراوان و متنوع ، نقش مهمی در دستیابی به سلامت جسمی و روانی ایفا کند.

برای مشاهده صفحه اینستاگرام دکتر رضا اطمینانانی ، متخصص تغذیه و تغذیه در اصفهان کلیک کنید.


دکتر. رضا اطمینانانی

اصفهان یک غذای سالم است


مطالب پیشنهادی:

چربی شکم را با پنج ماده مغذی کاهش دهید

جوش شیرین یا ورز دهید

تفاوت جوش شیرین و بیکینگ پودر

از شاخص قند خون چه می دانید؟



دیدگاهتان را بنویسید