کاهش وزن و عدم تعادل هورمونی


زنان اغلب از رفتن برای فعالیتهای کاهش وزن شکایت دارند !! به گفته ما همه کار می کردند ، اما بقیه نمی مردند. در بیشتر مواقع هنگام بررسی ، متوجه می شویم که هورمون های آنها به هم خورده است. همچنین ، به طور خلاصه ، می توانیم 4 هورمون را متعادل کنیم: استروژن ، انسولین ، کورتیزول و آدیپونکتین. بیایید امروز در مورد تعادل استروژن صحبت کنیم.

تعادل با استروژن بالا در خون با لمس روده از کاهش وزن جلوگیری می کند و نوع چربی زنانه (شبیه پوست) با این هورمون ارتباط دارد. و اکنون این س isال مطرح می شود که چگونه می توان هورمون ها را متعادل کرد. یکی از راههای اصلی برای دریافت مقدار زیادی فیبر.

ما به مطالعات بزرگ فراتحلیل نگاه می کنیم. ما دریافتیم که رژیم غذایی با فیبر بالا بر گیرنده های استروژن تأثیر می گذارد و همچنین از سرطان هایی مانند سینه ، آندومتر و. با خوردن و مصرف صحیح فیبر ، استروژن در بدن با تماس با گیرنده های استروژن در بدن کاهش می یابد.

همه می دانیم که منابع اصلی فیبر سبزیجات و پیاز هستند ، به ویژه سبزیجات کلم (کلم بروکلی ، گل کلم ، جوانه بروکسل و غیره) و محصولاتی مانند کتان و چیا ، که من آن را بسیار دوست دارم.)

پای! برای زنان ، بین 25 تا 40 گرم فیبر در روز یک هدف خوب است (توجه: توجه داشته باشید که سبزیجات ، به ویژه کلم ، با استفاده از کلاه های گرد و نوشیدن آب برای این مورد می تواند قلب را متورم کند!)

برای استفاده از این ایده ، من یک میان وعده خوشمزه را پیشنهاد می کنم که زیبا است و می تواند فیبر مورد نیاز شما را تامین کند:

کلم بروکلی (2 فنجان): 5 گرم

گل کلم (2 فنجان): 4.5 گرم

بروکسل (2 فنجان): 8 گرم

دانه چیا (2 قاشق غذاخوری): 7 گرم

کتان (2 قاشق غذاخوری): 8 گرم

توت یا تمشک (1 فنجان): 8 گرم

آیا می خواهید یک قاشق غذاخوری سرکه سیب یا یک روغن زیتون به این سالاد اضافه کنید…

بنابراین شما به ما گفته اید ، آیا فکر کرده اید که روزانه چقدر فیبر دریافت می کنید؟ بهترین منبع فیبر چیست و چگونه آن را روزانه دریافت می کنید؟

سلامتی ، سلامتی

دیدگاهتان را بنویسید