کلاسهای یوگا به مدت 10 نفر


یوگا ترکیبی از تمرینات جسمی ، روحی و معنوی است که از هند سرچشمه گرفته است. یوگا یکی از شش مدرسه اصلی هندوئیسم است. در فرهنگ امروز آمریکا ، این فقط مطالعه افراد مشغول است که به دنبال بهبود سلامت ، تناسب اندام و بهزیستی روانی خود هستند.

انواع مختلفی از یوگا برای کسانی که می خواهند از این دوره تحصیلی در سبک زندگی خود استفاده کنند مفید است.

پیدا کردن کاشی مناسب برای نیازهای شما دشوار است. برخی از آنها برای تقویت ، تعادل یا آرامش مثر هستند ، در حالی که برخی دیگر کاهش وزن ، روحیه یا تمرکز را نشان می دهند.

به اشتراک گذاشتن همه انواع یوگا و کار بر روی آن ممکن است سرگرم کننده باشد. شاید بهتر باشد انواع مختلف را آزمایش کنید و انواع مورد علاقه خود را انتخاب کنید. موارد زیر نه نوع کلاس یوگا است که امروزه تمرین می شود.

یوگا

یوگا تمرکز اصلی بر وضعیت بدن است. در این نوع یوگا از تمرینات حمایتی شامل بلوک های یوگا و پتو استفاده می شود. البته ، این نوع یوگا نیز سرراست و دارای جزئیات است ، بنابراین مربیان می توانند تأثیرات مختلف بر روی هر گروه استخوانی و عضلانی را توضیح دهند. اگر با جنبه های مختلف یوگای Lyengar آشنا نیستید ، بهتر است از کلاس های سطح مبتدی شروع کنید.

هاتا یوگا

هاتا یوگا بهترین تمرین یوگا برای اولین تمرین است. هاتا موضوع یوگا با سرعتی سریع است. برای هر تنفس دو بار تنفس کنید و روی موقعیت بدن خود تمرکز کنید. از آنجا که این نوع یوگا نسبتاً ساده تر است ، برای مبتدیانی که می خواهند با یوگا راحت شوند ایده آل است.

بیکرام یوگا

اگر می خواهید همین کار را انجام دهید ، بیکرام بهترین نوع یوگا برای شما است. مجموعه ویژه ای از بیست و شش قسمت و دو قسمت سرگرمی وجود دارد. وقتی مدتی این کار تمام شد ، می دانید وقتی تخت خود را عوض می کنید باید چه کار کنید. حرکات مورد استفاده در یک سریال هر کدام نود دقیقه است ، بنابراین یک فرم یوگا بسیار نمادین محسوب می شود. دمای اتاق 105 درجه و طبق رطوبت حدود 40 درصد رطوبت بود. این یوگا به دلیل گرمای زیاد بسیار مشکل است ، بنابراین در صورت نیاز بتوانید استراحت کرده و راحت بمانید.

وینیاسا یوگا

وینیاسا یوگا برای کاهش وزن بهتر است زیرا سریع است. اگر از تمرینات تقسیم بندی با شدت بالا لذت می برید ، این ممکن است ایده خوبی باشد. این شامل اتصال تنفس و حرکت در موقعیت های دائمی است که مدت زیادی دوام نمی آورد. این رقص شبیه Vinyasa است و بسیاری از مربیان موسیقی سریع و متناسب با این مناسبت را پخش می کنند.

شفا یوگا

هدف اصلی یوگا ترمیم ، آرامش و آرامش است. این موقعیت های طولانی برای حرکات آهسته برای نفوذ به سیستم عصبی بدن شما انجام می شود که به شما در استراحت عمیق کمک می کند. گاهی اوقات از بلوک ها به عنوان کمکی برای کمک به قسمت های خاصی از بدن استفاده می شود. ممکن است عجیب به نظر برسد که شما زیاد کار نمی کنید ، اما می تواند برای نگرانی ها ، اضطراب ها و ورزشکارانی که روزهای کاری خود را پشت سر می گذارند و از حجم کاری بهبود می یابند مفید باشد.

اشتانگا یوگا

اگر از تمرینات چالش برانگیز و دستورالعمل های کامل لذت می برید ، اشتانگا یوگا ممکن است نوع مورد علاقه یوگا شما باشد. هر کلاس شبیه نمادهای سری شش است. تنفس و حرکت خود را در هر نقطه تنظیم می کنید تا صدا در حین مکیدن ماهیچه های داخلی به آرامی جریان یابد. در برخی از کلاسها مربی ای صحبت می کند که در مورد تمرینات صحبت می کند ، اما برخی از آنها شامل بررسی فردی شما می شوند و فقط در صورت نیاز از معلم درخواست می کنید.

یوگای کندالینی

یوگا کوندالینی یک شکل متفاوت از یوگا است. این بیشتر یک یوگای روحانی است که شامل تنفس همراه با تمرینات بدنی است. همچنین موسیقی ، آواز و مدیتیشن بخشهای مهمی از این نوع یوگا هستند. هدف کوندالینی این است که شما را به سطح بالاتری از خودآگاهی برساند در حالی که انرژی را در درون شما دفع می کند.

یوگا گرم است

مشابه تکنیک بیکرام ، تکنیک یوگا داغ در یک اتاق گرم و مرطوب قرار دارد. تفاوت اصلی این دو در این است که یوگا داغ به مجموعه تمرینات بیست و شش گانه ای که می توان آنها را به روش های دیگر ترکیب کرد ، متصل نیست. گرما باعث می شود فکر کنید که می توانید در هر موقعیت عمیق تر حرکت کنید و اگر مراقب نباشید ، استرس ایجاد می کند. این کلاس باعث تعریق شدید و شدیدتر شما می شود ، بنابراین باید از سطح مبتدی شروع کنید.

یین یوگا

اگر می خواهید یک تجربه آرامش بخش برای پیدا کردن “ذن” خود و کشش همه ماهیچه ها داشته باشید ، یین یوگا را امتحان کنید. این یک عمل مدیتیشن و نگاهی به بافتهای عمیق متصل است. ابتدا باید اجازه دهید بدن شما به جای اینکه وارد موقعیت شود ، آزاد شود. این فرآیند امکان بازگشت به فضا را با مقایسه ذهن و بدن فراهم می کند.

تصور کنید مدت زیادی است که یوگا تمرین می کنید. در آن ، قبلاً مزایای سلامتی آن را مشاهده کرده اید ، مانند خواب بهتر ، بیماریها و سرماخوردگی کمتر ، کاهش استرس و اضطراب و افزایش قدرت و انعطاف پذیری.

اینها مزایایی هستند که می توانید هنگام شروع یک تمرین یوگا که با شما همراه است ، انتظار داشته باشید. فهمیدن با درک نحوه عملکرد یوگا برای بهبود سلامتی ، التیام دردها و دردهای ذهن و بدن آغاز می شود.

مهمترین وظیفه این است که ابتدا روال ورزش و تغییرات را در شیوه زندگی خود بگنجانیم. حتی پس از یک جلسه یوگا ، ممکن است از نظر ذهنی و جسمی قوی تر و بهتر از سایر تمرینات مشابه باشید.

از وب سایت ما دیدن فرمایید: https://fitnessfor10.com/ تا مکانی را در نزدیکی خود پیدا کنید که دارای کلاس یوگا است و بهترین تناسب را با نیازهای تناسب اندام شما دارد.

Panui Panui نوشته کسیدی Somervill از گروه رسانه ای آلفا

شاین للند

تناسب اندام Mo 10 +1 775-352-8663

دیدگاهتان را بنویسید