گرم شدن قبل از کار


قبل از ورزش ، مهم است که بدن خود را گرم کنید تا از مواردی مانند اسپاسم و آسیب عضلات اجتناب کنید تا مزایای تمرین خود را افزایش دهید. اگر تازه کار هستید یا ایده های جدیدی برای گرمایش خود می خواهید ، به خواندن ادامه دهید!

این بخش ها را کاوش کنید

کشش ماهیچه ها قبل از تمرین مهم است که صرف نظر از نوع فعالیتی که انجام می دهید. برخی از حرکات کششی شامل کشش نوزاد ، کشش ستون فقرات ، کشش ساق پا ، ران و برخی حرکات یوگا است که برای گرم کردن بدن مفید است. با انجام تمرینات کششی ، ماهیچه های خود را تحت فشار قرار نمی دهید ، این کار باعث فعال شدن ماهیچه ها می شود ، بنابراین شما آماده تمرین هستید.

گرم کردن قلب

اگر از طرفداران آن هستید ، احتمالاً می دانید که قبل از گرم شدن زیاد وارد آن نشوید. این تمرینات قلبی عالی نیستند ، اما هنوز هم مهم هستند. دویدن در فضا ، پیاده روی کوتاه یا تمرین پرش به قلب شما کمک می کند تا سریعتر بتپد و خود را برای چرخه بعدی آماده کنید. همچنین کشش ماهیچه ها از قبل مهم است ، بنابراین قبل از شروع تمرینات هوازی ، تمرینات کششی ذکر شده در بالا را دنبال کنید.

غذاها و نوشیدنی ها قبل از تمرین

حرکات کششی و کاردیو قبل از تمرین مهم هستند ، اما کاری که انجام می دهید برای اطمینان از موفقیت تمرین شما مهم است. سعی کنید از قبل زیاد غذا نخورید – میان وعده های ساده مانند موز یا اسموتی توانایی شما را برای انجام وظایف خود بدون بیماری افزایش می دهد. در مورد نوشیدنی ها ، از نوشیدنی های شیرین یا الکل سنگین خودداری کنید. اگر از آب زیاد دوری کنید ، پس از تمرین آن را ذخیره کنید به شما کمک می کند. به طور شگفت انگیزی ، ایده خوبی است که قبل از رفتن به باشگاه ، قهوه بنوشید. این به شما انرژی بیشتری می دهد و به بدن شما می گوید در حین تمرین چربی بیشتری اضافه کنید.

یوگا

همانطور که قبلا ذکر شد ، یوگا برای گرم کردن بدن شما یک مزیت بزرگ است. یوگا برای ذهن و بدن مفید است و مطمئناً برای آموزش شما مفید خواهد بود. چه یک جلسه کوتاه یوگا قبل از تمرین انجام دهید ، چه یک کلاس یوگا را به عنوان تمرین انجام دهید ، بدن شما آماده رشد و تقویت است. سعی کنید با شریک خود به کلاس یوگا بپیوندید یا برخی از نوارهای آنلاین را به صورت آنلاین مشاهده کنید تا مراحل آسان شروع را ببینید.

با یک مربی شخصی یا عضو بدنسازی صحبت کنید

ملاقات با کسی که مدتهاست این کار را انجام می دهد به شما کمک می کند تا با مزایای گرم شدن آشنا شوید. سعی کنید به باشگاه بروید و شخصی را پیدا کنید که به او اعتماد دارید و می تواند در مورد انواع تمرینات و حرکات گرم که برای بدن شما مفید است توصیه کند. پیوستن به یک باشگاه ورزشی یا یافتن یک دوست به شما کمک می کند تا سبک خود را بیاموزید و همچنین مسئول سفر ورزشی شما خواهد بود.

اگر بدنبال سالن بدنسازی برای راحتی اقامت خود یا رسیدن به اهداف خود هستید ، از fitnessfor10.com دیدن کنید تا ببینید آیا سالن بدنسازی در منطقه شما وجود دارد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید