10 تن تمرین تناسب اندام


تمرینات قدرتی راهی عالی برای حفظ تناسب اندام و سلامت است. نه تنها به شما کمک می کند تا عضله بسازید ، بلکه به کاهش وزن نیز کمک می کند که می تواند شدت آسیب را کاهش دهد. ثابت شده است که تمرینات قدرتی نیز مزایای قلب را ایجاد می کند! این پست به شما می گوید که یک تمرین چقدر می تواند برای حفظ تناسب اندام شما م ،ثر باشد ، انواع وسایلی که می توانید استفاده کنید ، چقدر طول می کشد و کجا می توانید خانه های چرخان محدوده و قیمت را پیدا کنید تا مجبور نباشید دست یا پای خود را بپردازید برای حق عضویت!

نتایج تمرینات قدرتی در افراد مختلف متفاوت است. مزایای آن شامل کاهش وزن ، افزایش عضلات ، بهبود سیستم ایمنی بدن و کاهش احتمال آسیب است.

تمرینات قدرتی راهی عالی برای سوزاندن کالری است! تمرینات قدرتی شامل استفاده از وزنه یا گروه های مقاومتی است. با استفاده از این ابزار می توانید تمریناتی مانند کشیدن و اسکات را انجام دهید که برای افزایش قدرت عضلات بدن طراحی شده اند. این تمرینات پرانرژی به شما کمک می کند تا چرخ دستی ها را بسوزانید و برید! قدرت با وزنی که استفاده می کنید متفاوت است ، اما باید تا حد ممکن چالش برانگیز باشد.

ساختن عضله زمان زیادی طول می کشد ، اما هرچه ماهیچه های بیشتری بسازید ، اندازه بدن شما در هنگام آزمایش بیشتر مصرف می شود! ساختن ماهیچه ای کوچک برای کمک به کاهش سطح چربی در سایر قسمت های بدن در حالی که این عضلات را آرام می کند. شما می خواهید حداقل دوبار در هفته تمرینات قدرتی انجام دهید ، اما اگر ورزشکار هستید باید در برنامه معمول شما گنجانده شود.

اگر شما یک شخصیت شلوغ هستید که همیشه نمی توانید آن را خوب ببینید ، قلم را در زمان مناسب امتحان کنید تا درست شود! شما مجبور نیستید یک ساعت مداوم تمرین کنید ، می توانید قد کوتاهی داشته باشید. اگر مدت زیادی طول نکشد ، همیشه به نتایج مورد نظر خود خواهید رسید.

اگر به دنبال خانه ریسندگی محلی برای شروع سفر آموزشی خود هستید ، Health For $ 10 در بالای لیست شما قرار دارد. تعدادی از تجهیزات و کلاسهای آموزشی وجود دارد که آنها شامل طیف گسترده ای از سطوح تقویتی هستند ، و پیدا کردن چیزی که مناسب شما باشد را برای شما آسان می کند.

برای یافتن سالن بدنسازی در منطقه خود ، از وب سایت ما www.fitnessfor10.com دیدن کنید!

دیدگاهتان را بنویسید