10 نکته آسان برای از دست دادن سریع پوست »مراقبت های بهداشتی


اشتراک گذاری نگران کننده است!

آیا می دانید که برای کاهش سریع وزن ابزارهای ساده ای وجود دارد؟ حفظ نگرش مثبت هنگام تلاش برای کاهش وزن بسیار مهم است. کاهش وزن مربوط به کالری ، تغذیه و ورزش است.

برای رسیدن به هدف خود باید ترکیب مناسب این سه مورد را پیدا کنید. به خواندن ادامه دهید تا نکاتی را برای کاهش سریع وزن بیاموزید.

نکاتی برای کاهش سریع وزن

اگر برای یافتن برنامه مدیریت بلند مدت وزن به کمک نیاز دارید ، با پزشک خود در مورد شروع برنامه کاهش وزن که شامل برنامه غذایی و ورزش منظم است صحبت کنید.

1. استرس را مدیریت کنید

وقتی صحبت از حفظ اضطراب می شود ، اگر نگوییم بی ضرر و سالم است ، بی ضرر است.

ورزش کلید دستیابی به چربی است ، به این معنی که ارائه یک برنامه بلند مدت برای کاهش وزن و سلامتی برای خرید ورزش بسیار مهم است.

برای مدیریت استرس خود ، باید از شرایط سخت خارج شوید. در صورت امکان ، باید سعی کنید از رفتن به دفتر بعد از ساعت یا در زمان های غیر معمول خودداری کنید.

همچنین از مهمانی هایی که در آن نوشیدن و خوردن زیاد است خودداری کنید. یک مهمانی واقعی چیزی است که همه برای تماشای فیلم یا تفریح ​​دور هم جمع می شوند.

وقتی از این چیزهای ساده استفاده می کنید ، تغییرات قابل توجهی در بدن خود مشاهده خواهید کرد. مدیریت استرس به شما کمک می کند تا سریعتر وزن خود را کاهش دهید ، و این امر باعث می شود که راحت تر بتوانید از برنامه کاهش وزن خود استفاده کنید.

به یاد داشته باشید اگر بتوانید از رنج الگوبرداری کنید ، می توانید کاری انجام دهید. من می توانم به شما اطمینان دهم که اگر استرس خود را کنترل کنید ، می توانید بلافاصله کمی پوست را از بین ببرید.

2. به طور منظم ورزش کنید

ورزش و تغذیه مناسب برای سلامتی شما عالی است و راههای اثبات شده ای برای کاهش وزن است.

اگر می خواهید نحوه کاهش سریع وزن را بدانید ، باید برنامه ورزشی متناسب با زندگی و زمان خود پیدا کنید.

برای از بین بردن چربی های اضافی بدن ، داشتن فرم بسیار مهم است.

شما می توانید برای دویدن ، دوچرخه سواری ، شنا و بسیاری از تمرینات دیگر اقدام کنید ، اما باید به خاطر داشته باشید که هر یک از این موارد در صورت حفظ وزن طولانی مدت به شما کمک می کند.

3. استراحت کافی داشته باشید

یکی دیگر از کمک های خوب برای کاهش وزن استراحت زیاد است. برای سوزاندن کالری و کاهش وزن ، به خواب کافی نیاز دارید.

نه تنها به شما کمک می کند احساس بهتری داشته باشید بلکه می تواند به شما در سوزاندن کالری بیشتر در طول روز کمک کند. اگر می خواهید سریع لاغر شوید ، باید رژیم غذایی و برنامه ورزشی خود را رعایت کنید. اگر واجد شرایط نیستید ، ممکن است در نهایت پرخوری کنید ، که بر وزن شما تأثیر می گذارد.

همچنین ، خوردن بیش از حد کالری ممکن است متابولیسم شما را کند کرده و شما نتوانید آنها را سریع بسوزانید. استفاده از پروتئین و مواد مغذی به عنوان بخشی از رژیم غذایی به افزایش انرژی شما کمک می کند و بنابراین به شما امکان می دهد سریعتر وزن خود را کاهش دهید.

بهتر است تمریناتی مانند دویدن ، دویدن یا دوچرخه سواری را انجام دهید. این تمرینات باعث تقویت ماهیچه های قلب شما می شود و به شما اجازه می دهد هنگام ورزش راحت تر نفس بکشید.

به علاوه ، وقتی دویدید یا دوچرخه سواری کردید ، بیشتر عرق خواهید کرد. عرق یک عنصر مهم در بدن ما است و به دفع سموم و مواد زائد کمک می کند.

4. از پرخوری خودداری کنید

خوردن وعده های غذایی کوچک در طول روز می تواند در کنترل اشتهای شما بسیار مفید باشد. بسیاری از افرادی که رژیم می گیرند در طول روز به اندازه کافی غذا نمی خورند ، و در نتیجه دیر وقت زیاد و قبل از خواب غذا می خورند.

وقتی تعداد بیشتری وعده غذایی در طول روز می خورید ، متابولیسم شما افزایش می یابد و باعث می شود در طول روز احساس گرسنگی کمتری داشته باشید.

خوردن وعده های غذایی کوچک بین وعده های غذایی به شما در تنظیم متابولیسم کمک می کند.

5. میوه و سبزیجات فراوان مصرف کنید

همچنین مهم است که از افزودن شکر ، نان سفید و شیر به رژیم غذایی خود اجتناب کنید. ثابت شده است که این مواد باعث افزایش کالری دریافتی می شوند که می تواند منجر به افزایش وزن شود.

در عوض ، بر خوردن مقدار زیادی میوه و سبزیجات ، غلات کامل و ذرات پروتئین تمرکز کنید که بدن شما را سالم نگه می دارد و در عین حال به کاهش وزن کمک می کند.

۶- خوب بخوابید

علاوه بر داشتن یک رژیم غذایی سالم ، شما باید خوب بخوابید. خواب خوب به شما کمک می کند احساس هوشیاری و بیداری بیشتری داشته باشید و باعث می شود متابولیسم بدن شما کند شود.

اگر به اندازه کافی نمی خوابید ، ممکن است خود را بیش از حد غذا بخورید و قسمت های مهم غذاهای ناسالم را بخورید تا جایگزین کم خوابی شود.

اگر تصور می کنید که “بیش از حد غذا می خورید” و غذای ناسالم زیادی مصرف می کنید تا جایگزین کم خوابی شوید ، باید روی بهبود کیفیت خواب خود کار کنید.

7. صبحانه را حذف نکنید

یکی از کارهایی که اکثر خوردنی ها انجام می دهند این است که برای صبحانه پوست خود را تمیز نمی کنند. در حالی که حذف صبحانه ممکن است چیز خوبی به نظر برسد ، نادیده گرفتن آن می تواند منجر به افزایش وزن شود.

بسیاری از افرادی که رژیم می گیرند احساس می کنند خوردن یک وعده غذایی بزرگ قبل از خواب به کاهش وزن آنها کمک می کند. این درست نیست. به جای خوردن یک صبحانه بزرگ ، چند وعده غذایی کوچک در طول روز بخورید.

مطمئناً تمام روز گرسنه نخواهید بود و از دست دادن این پوندها آسان تر خواهد بود.

یک مطالعه نشان داد افرادی که مقدار مناسب کالری در روز مصرف می کردند ، توده بدنی کمتری داشتند. مصرف کنندگان با مقدار قابل توجهی کالری در روز سطح انرژی بیشتری نشان می دهند.

8. از چربی های ناسالم خودداری کنید

علاوه بر از دست دادن صبحانه و خوردن وعده های غذایی کوچک در طول روز ، کاهش مصرف نوشابه و چربی های رژیمی نیز می تواند به کاهش وزن شما کمک کند.

در یک مطالعه ، افرادی که مصرف نوشابه و چربی رژیم غذایی خود را کاهش دادند ، کل چربی بدن خود را 4 درصد کاهش دادند.

این تغییرات ممکن است به اندازه کاهش 10 کیلوگرم یا بیشتر در طول شب نباشند ، اما اگر در عرض چند هفته انجام شوند ، می توانند تفاوت بزرگی ایجاد کنند.

9. مقدار زیادی آب بنوشید

در دنیایی که مردم در همه جا هستند ، ممکن است تصور کنید که تصور این که آب یکی از بهترین راه ها برای کاهش وزن است برای آنها سخت است.

همچنین ممکن است احساس کنید که دوستان شما اهمیت سبک زندگی سالم و ورزش را درک نمی کنند. خوب ، باور کنید یا نه ، شما تنها نیستید. بسیاری از مردم به آب اعتقاد ندارند و نمی دانند آیا نوشیدن آن در کاهش وزن مثر است؟

نوشیدن آب در واقع فواید زیادی دارد و یکی از آنها کمک به کاهش سریع وزن است.

سالهاست که از آب به عنوان راهی برای سم زدایی بدن استفاده می شود. همچنین به عنوان راهی برای افزایش متابولیسم و ​​افزایش سطح انرژی در بدن مورد استفاده قرار گرفت.

آب برای هضم و متابولیسم مهم است و مقدار آبی که هر روز می نوشید می تواند بر سلامتی شما تأثیر بگذارد.

هرچه آب بیشتری بنوشید ، هضم و مواد مغذی بدن شما بهتر در روده شما جذب می شود. یکی از راه های کاهش سریع وزن ، و کلید ایمنی هنگام انجام این کار است.

10. از نوشیدن الکل خودداری کنید

بسیاری از مردم تصور می کنند که نوشیدن بیش از حد باعث کاهش سریع وزن آنها می شود زیرا احساس سیری می کنند و کمتر قادر به خوردن وعده های غذایی هستند.

با این حال، این درست نیست. نوشیدن زیاد الکل باعث می شود بیشتر غذا بخورید که یکی از راه های کاهش وزن است. بنابراین ، اگر می خواهید سریع وزن خود را کاهش دهید ، باید از شیوه زندگی سالم و ورزش پیروی کنید تا بالاترین نتایج را به دست آورید.

خوب ، همانطور که می بینید ، پاسخ روشنی برای این س thereال وجود دارد ، “چرا بهتر است از الکل برای کاهش سریع وزن خودداری کنید. اول از همه ، این به شما کمک می کند سریع وزن خود را بدون احتمال مشکلات یا عوارض اضافی کاهش دهید.

دوم ، به شما این امکان را می دهد که بدون اضافه کردن مکمل یا انجام ورزش به اهداف کاهش وزن خود برسید.

در نهایت ، با اجتناب از مصرف الکل ، احساس شادی ، سلامتی و راحتی کامل خواهید داشت.

با در نظر گرفتن همه این موارد ، مشخص می شود که هیچ دلیلی وجود ندارد که شما برای کاهش وزن نباید الکل بنوشید.

آخرین اندیشه های من

اولین چیزی که باید در تلاش برای کاهش وزن یاد می گرفتم این بود که برای تغییر زندگی خود باید بخواهید تغییر کنید. هنگامی که فکر می کنید می توانید وزن خود را کاهش دهید ، تغییر در زندگی برای شما آسان تر می شود ، به ویژه در مورد غذا خوردن.

اگر آمادگی تغییر رژیم غذایی را ندارید ، وقت آن است که این کار را انجام دهید. بهترین راه برای شروع این است که لیستی از چیزهایی که می خواهید بخورید تهیه کنید و به آن ها پایبند باشید.

به عنوان مثال ، اگر می خواهید سریع لاغر شوید ، باید همه غذاهایی را که می خواهید هر روز بخورید یادداشت کنید. اکنون تصمیم بگیرید که آیا می توانید شکلات ، بستنی و سایر غذاهایی که دوست دارید مصرف کنید. حالا عواقبی را که به خود اجازه می دهید تا یک روز دیگر به خوردن این غذاها ادامه دهید بنویسید.

اطمینان حاصل کنید که به خودتان اجازه نمی دهید غذاهای ناسالم بخورید. وقتی این کار را به خودتان بسپارید ، این مانع پیشرفت شما می شود. زمانی که نیاز دارید زندگی خود را تغییر دهید کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید