11 برنامه صبحگاهی پر انرژی برای کمک به سلامت روان شما • کاپیتان سلامتی


فردا

عکس توسط Lolostock از Shutterstock

آنها می گویند چگونه صبح خود را شروع می کنید کل روز را حکم می کند. اگر چیزی در ساعات اولیه صبح درست پیش نرود ، احتمالاً در طول روز خیلی بهتر نمی شود.

اگر نگاه ویژه ای به نحوه شروع فردا داشته باشیم ، چطور؟ داشتن یک صبح معمولی ، که در آن عادات سالم را تمرین می کنیم ، می تواند نه تنها به یک صبح آرام ، بلکه به بهبود سلامت روانی منجر شود.

انتظار می رود زمان زیادی را در صبح بگذرانید ، ما صبحهای متداولی را برای شما آماده کرده ایم تا آنها را امتحان کنید. آنها ممکن است به شما کمک کنند نه تنها شاداب و قوی شروع کنید ، بلکه به حفظ انرژی مثبت در طول روز نیز کمک کنید.

  • سونی – شاید شما خواب هستید بنابراین صبحهای شما معمولاً عجولانه است. برای سهولت زندگی ، همه چیز را از شب اول آماده کنید: غذا ، لباس ، حتی قهوه.
  • نور را داخل کنید – عدم تابش نور باعث افزایش احساس مسیر می شود. سعی کنید در 5 تا 10 دقیقه اول بعد از بیدار شدن از صبح اشعه های خورشید را در آغوش بگیرید.
  • همیشه تخت خود را مرتب کنید – مرتب کردن رختخواب در صبح کاملاً کم ارزش است. مطالعات نشان داده است که استراحت منظم در تختخواب بر خواب ما تأثیر مثبت دارد و به ما احساس شادی می دهد.
  • هیدراته – مطالعه ای که توسط Nutrition Reviews منتشر شده است بیان می کند که کمبود آب می تواند بر ذهن ما تأثیر منفی بگذارد. برای جلوگیری از خستگی و سایر علائم خلقی مانند تحریک پذیری و گیجی ، اولین کار را در صبح در نظر بگیرید.
  • خودتان را تغذیه کنید – اگر برای بهبود ذهن توصیه می شود کاری انجام دهید ، این است که صبحانه چیزی بخورید.
  • یک یادداشت تشکر بنویسید – این ممکن است به نظر برسد که از مدیتیشن هدایت شده برداشته شده است ، اما بسیار مفید است. این می تواند شادی و روابط را بهبود بخشد و احساس خوشبختی را افزایش دهد. به طور کلی ، ما باید برای جشن گرفتن چیزهای خودمان که از آنها قدردان هستیم ، وقت بگذاریم.
  • انگیزه – اگر انگیزه کافی نیست ، قلب شما نیز از رختخواب بلند می شود. یک ذره هیجان و هیجان را به برنامه صبح خود اضافه کنید ، تا بتوانید با خیال راحت از رختخواب خارج شوید.
  • اجتناب از فناوری – اگرچه تأکید بر این امر کافی نیست: استفاده از تلفن همراه می تواند منجر به رفتارهای پرخاشگرانه شود که به جای بهبود آن ، سلامت روانی شما را خراب می کند.
  • سعی کنید مدیتیشن کنید – اگر با یک روز بسیار شلوغ و بیدار از خواب بیدار می شوید ، ممکن است به مدیتیشن نیاز داشته باشید. تنها 5 تا 15 دقیقه به وقت شما فرصت دارد تا بنشینید ، نفس بکشید و سعی کنید تصور کنید که روز شما چگونه پیش می رود. این نگرش مثبت را متوقف کنید!
  • یک لیست برای آن روز تهیه کنید – مدیتیشن ممکن است پاسخ درستی برای شما نباشد ، اما لیستی برای آن روز می تواند باشد. 5 دقیقه از صبح خود را به نشستن و فکر کردن در مورد کار خود اختصاص دهید ، و سعی کنید کارها را سازماندهی کنید ، و شاید حتی یک برنامه زمان بندی کنید تا همه چیز بدون مشکل پیش برود.
  • ورزش را امتحان کنید – ورزش می تواند بهترین تأثیر را بر احساسات ما بگذارد و علائم افسردگی و اضطراب را کاهش دهد. اگر وقت کافی برای دویدن صبحگاهی ندارید ، سعی کنید با چند حرکت پرش فشار خون خود را افزایش دهید.

برای سهولت کار در اینجا کتابی در مورد کارهای روزمره صبح وجود دارد که ممکن است مفید باشد: هشدار جادویی: چگونه خوب بخوابیم ، آزاد بیدار شویم و یک برنامه شگفت انگیز صبح ایجاد کنیم.

اگر از خواندن این مقاله لذت بردید ، ما همچنین به شما توصیه می کنیم: 10 فرد مشهور که با مشکلات بهداشت روانی دست و پنجه نرم می کنند



دیدگاهتان را بنویسید