11 چیز خانگی که نیازی به دست و پا ندارند • کاپیتان سلامتی



E MC
9 سپتامبر 2021

آموزش یوگا

عکس توسط GingerKitten از Shutterstock

در حالی که بسیاری از سالن های ورزشی به دلیل بیماری تعطیل شده اند ، افراد در مورد تمرینات خود خلاق تر می شوند. البته ، برای ادامه تمرین معمول خود ، باید طیف وسیعی از مواد را از اسکوات گرفته تا مقاومت ، تا صندلی سنگین به اشتراک بگذارید.

علاوه بر این ، اگر می خواهید مقداری پول پس انداز کنید ، بهتر است به جای خرید یک کالا در یک زمان با قیمت خدا ، قیمت خود را برای خرید یکبار هزینه کنید. و اگر با ما موافق هستید ، لیستی از لوازم جانبی بدنسازی – از جمله چرخ دستی ، کتری ، بلبرینگ ، و موارد دیگر – به کیف پول شما آسیب نمی رساند ، اما مطمئناً عضلات شما منجمد می شوند.

  1. صندل صندل صندل – کیسه های شن و ماسه شبیه به کتری و بلبرینگ برای قدرت و استقامت هستند. تنها یک تفاوت وجود دارد: شن و ماسه موجود در آن در طول تمرینات جابجا می شود و تمرین را دشوارتر می کند زیرا باعث حرکت ماهیچه ها می شود تا به ماهیچه ها و بازوهای شما برسد. اگر کاردیو را در خانه انجام می دهید ، می توانید آنها را بلند کرده و چندین بار به زمین بزنید. نگران نباشید ، از نئوپرن ساخته شده است ، بنابراین برای کف شما ایمن است.
  2. Fusi ProProo Malosi – استفاده از این بندها راحت تر از آنچه به نظر می رسد است. سیستم TRX به گونه ای طراحی شده است که به شما کمک می کند ورزش خوبی داشته باشید.
  3. بند تمرین حلقه Easy Easy ثبت نام – اگر می خواهید رویه بیکینی بدن داشته باشید ، این کمربندهای مقاوم بهترین دوست شما هستند. سازگار و بادوام ، می توانید از آن در برنامه تمرینی خود یا برای بازیابی عضلات استفاده کنید. هزینه آن فقط 10 دلار است و می توانید سالها آن را صرف تمرینات شدید و فعالیت های عضلانی با شدت کم کنید. علاوه بر این ، آنها یک مورد و یک کتاب الکترونیکی پر از فیلم های ورزشی ارائه می دهند.
  4. لغزنده Synergee Gliding Discs Core – این واقعاً می تواند برای موضوع شما شگفت انگیز باشد! اگر نمی دانید چگونه از آنها استفاده کنید ، نگران نباشید: آنها با تمرینات تمرینی همراه هستند که می توانید نحوه استفاده از آنها را در تمرینات بدن ، همچنین برای پاها و تمرینات پشت یاد بگیرید. اگر وزنه سنگینی ندارید ، این یک گزینه عالی برای شما است. نه تنها قادر خواهید بود یک تمرین تمام بدن بسیار ارزان تر انجام دهید ، بلکه فضای زیادی را در خانه شما اشغال می کند.
  5. ورزش چوگان چوگان – اگر از طرفداران قدرت و پیلاتس هستید ، قطعاً به این توپ ورزشی عالی نیاز دارید. شما می توانید حرکات کششی ، کششی را انجام دهید ، اما در هنگام نشستن در ساعات کار کمر درد را نیز تسکین دهید. این ماده از مواد PVC سازگار با محیط زیست و غیر سمی ساخته شده است ، بنابراین از دوام کافی برخوردار است.
  6. 321 پارو فوم تقویت شده – مزایای مهمی در جذب کف بعد از تمرین وجود دارد. به عنوان مثال ، این کار به شما کمک می کند تا از کشیدگی یا درد عضلات خلاص شوید ، اما دامنه حرکت را نیز افزایش می دهد. معمولاً می توانید یک بازی ورزشی بدون هیچ هزینه ای دریافت کنید.
  7. طناب پرش WOD Nation Speed ​​- جای تعجب نیست که چرا بسیاری از باشگاه های بدنسازی هنوز از این غذای درجه PE انبار می کنند. طناب پرش از نظر علمی ثابت شده است که باعث می شود قلب شما برای یک تمرین قوی قلبی پمپاژ شود. بعلاوه ، فقط 13 دلار است!
  8. Gaiam Essentials Mafiafia Yoga Mat Malosi – این کمک را می توان به طرق مختلف استفاده کرد: برای قدرت ، ورزش منظم ، یوگا و پیلاتس. علاوه بر این ، شما یک بند پیمایش با خود حمل می کنید تا بتوانید هر زمان که می خواهید صحنه را تغییر دهید.
  9. سالن های ورزشی تناسب اندام تناسب اندام – اگر از زمانی که تصمیم گرفته اید در خانه تمرین کنید تمرینات کششی سنگین را از دست داده اید ، قطعاً این کار را از دست داده اید. این یک مربی عالی برای دسته درها برای بالا کشیدن و بالا کشیدن چانه شما است ، اما همچنین می تواند برای فشار بالا و فشار بالا استفاده شود.
  10. دمبل با روکش نئوپرن – من و شما هر دو می دانیم که ما از استفاده از این نوزادان در حین انجام انرژی غافل شدیم. این مجموعه دمبل مخصوص تمرینات مقاومتی است و وزن هر دمبل تقریباً است. 12 پوند
  11. “مشت زدن به پوسا” اودولند. نیازی به گفتن نیست ، شما می توانید از این نه تنها برای آموزش بلکه برای “آرامش خاطر” خود استفاده کنید!

اگر از خواندن این مقاله لذت بردید ، ما همچنین به شما توصیه می کنیم: 20 دلیل برای اینکه نمی توانید وزن کم کنید



دیدگاهتان را بنویسید