4 راه برای فعال ماندن در تمام طول روز بدون دوست دختر


“بیدار شوید و بو قهوه را بویید” یک دلیل است. اگر تنها چیزی که باید با آن به رختخواب خود بروید نذر یک فنجان قوی است ، شما یک نفر نیستید. با این حال ، برای اکثر مردم ، بیش از یک نوشیدنی. به هر حال ، بسیاری از افراد قهوه نوش جان خود را تا عصر ادامه می دهند – اما تکیه بر قهوه برای تامین انرژی روزانه می تواند استرس زا باشد. در حالی که ما نمی گوییم باید قهوه را برای همیشه بخورید ، اما راه های دیگری نیز وجود دارد که می توانید بدون نیاز به ریختن یک فنجان دیگر گزینه ها را انتخاب کنید. بنابراین ، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم یک سبک زندگی متعادل را در پیش بگیرید و به شما بیاموزیم که چگونه بدون قهوه انگیزه داشته باشید!

علل سلامت جزئی

ما آن را دریافت می کنیم – اگر مخزن روغن شما همیشه پر نیست ، به راحتی می توانید قهوه ای را که کار می کند برش دهید. اگر احساس می کنید به پایین کشیده شده اید ، آن بچه را در سختی خود از دست داده اید ، یا فقط می خواهید به خانه بروید و کنار تخت خود قرار بگیرید ، یک فنجان قهوه بیشتر شبیه خط زندگی شما به تنهایی است. با این حال ، اگر به اصل موضوع برسید ، آیا همیشه خسته خواهید شد؟

موارد زیادی وجود دارد که می تواند مشکل ساز باشد ، از جمله ملاحظات پزشکی و عادات زندگی. اساساً ، کم خوابی. مطابق با مراکز مدیریت و پیشگیری از بیماری ها، یک سوم بزرگسالان برای هفت ساعت یا بیشتر نمی شناسند. علاوه بر شب های بی خواب ، مناطق دیگری نیز وجود دارد که می تواند انرژی شما را تحت فشار قرار دهد. درک سلامت روان (مانند استرس ، افسردگی و اضطراب) ، عوامل سبک زندگی (مانند ناتوانی در ورزش و خوردن ناسالم) و البته شرایط پزشکی (مانند دیابت ، بیماری های قلبی و اختلالات خود ایمنی).

بنابراین قبل از خوردن یک فنجان قهوه ، این هم اینجاست اگر هنوز خسته هستید 10 کاری که باید انجام دهید

چرا همیشه پاسخ نمی دهد

مطابق با سازمان غذا و داروی آمریکا، برای بزرگسالان سالم مصرف 400 میلی گرم قهوه در روز ، به میزان موجود در چهار یا پنج فنجان قهوه ، خوب است. اما به یاد داشته باشید – قهوه را می توان در سایر غذاها و نوشیدنی ها ، از جمله چای سیاه و سبزیجات ، شکلات و نوشیدنی های قوی یافت. بنابراین ، شما باید منابع اطلاعات دیگری را نیز حساب کنید!

با توجه به گفته های FDA ، هر فرد منطقه کافئین خاص خود را دارد که می تواند روی آن تمرکز کند. و اگر برای بدن خود آماده هستید ، می دانید که محدودیت کافئین شما از نظر شما کجاست. به عنوان مثال ، اگر احساس سرگیجه ، اضطراب ، سردرد یا مشکل GI دارید ، ممکن است بیش از حد غذا بخورید. اگر در پایان روز قهوه بخورید ممکن است با خوابیدن در شب مشکل داشته باشید ، زیرا مشکلات خواب می تواند روز بعد شما را خسته کرده و تغییر بدی را به دنبال داشته باشد. همانطور که می بینید ، یادگیری نحوه فعال ماندن بدون قهوه مهم است!

چگونه می توان در طول روز بدون کافئین سرگرم کننده بود؟

بیشتر بخورید H20

نوشیدن قهوه و انرژی یک نوشیدنی تکنولوژیکی است ، اما جایگزین آب آشامیدنی نمی شود. به هر حال ، آنها می توانند شما را آب کنند! بنابراین اگر می دانید که در طول روز آب کافی دریافت نمی کنید ، افزایش میزان نوشیدن آب راه حل شما است.

این تغییر ساده به سادگی بوده است نشان داده شده است برای کاهش خستگی ، خواب آلودگی و مشکلات روانی مانند خجالت ، بنابراین اگر می خواهید هوشیار و پر انرژی باشید ، مکیدن!

با این حال ، اگر افزایش مصرف غذا برای شما مشکل است ، ممکن است یک بطری آب در نزدیکی خود پیدا کنید تا به شما در رسیدن به هدف کمک کند. خوب ، این هک ساده باعث صرفه جویی در پول شما و زنده ماندن برای همیشه – پیروزی در همه زمینه ها می شود!

غذاهای چرب بخورید

علاوه بر فراوانی ویتامین ها و مواد معدنی ، میوه ها و سبزیجات یک فایده واقعی ایجاد می کنند: آنها پر از آب هستند! بنابراین وقتی از مواد مغذی تمیز و خوب استفاده می کنید ، نیازهای هیدراتاسیون خود را برآورده می کنید. در واقع ، 20 درصد از شما هوس روزانه نوشیدن از غذا می آید!

انواع دیگر آب میوه ها و سبزیجات (مانند خربزه ، مرکبات ، انواع توت ها ، گوجه فرنگی ، کدو سبز ، خیار ، گلابی) تا جایی که می توانید از وعده های غذایی و میان وعده های خود استفاده کنید. جایزه؟ پر کردن رژیم غذایی با میوه با استرس کمتری همراه است – یکی از این موارد بگیر از انرژی کم!

برو برو

آیا می توانید کار خوبی برای داشتن یک خواب راحت انجام دهید؟ بدن خود را در طول روز حرکت دهید. در مطالعه PeeraJ، فعالیت بدنی کیفیت خواب را بهبود می بخشد – به ویژه برای افرادی که از بی خوابی رنج می برند. بر اساس تحقیقات انجام شده ، فعالیت بدنی یک درمان عالی برای استرس است و ممکن است اضطراب و افسردگی را بهبود بخشد. همچنین ، بدن شما را خسته می کند ، بنابراین در زمان مناسب در رختخواب راحت خواهید بود.

نتیجه گیری: ارتباط بین تمرینات قدرتی و خواب بهتر

پنج تا را بیرون بیاورید

تلاش در محل کار؟ برو بیرون برای نسیم ماندن در محیط ، به ویژه در زیر نور خورشید ، با سلامت روانی بهتر مرتبط است ، زیرا باعث افزایش انرژی می شود. هی کی پژوهش، این کار ذهن شما را بازیابی می کند تا از خستگی ذهنی جلوگیری کنید!

نمیتونی بری بیرون؟ پنجره را باز کنید و یک نفس عمیق بکشید.

برای فروش کامل از تخفیف صرفنظر کنید

آسان است “کمی” انرژی را با قهوه “درمان” کنید ، اما راه های دیگری نیز برای افزایش لذت شما وجود دارد! برای افزایش توده عضلانی واقعی ، نحوه نوشیدن ، رژیم غذایی سالم ، ورزش و ارتباط با محیط را بدانید.

اکنون که می دانید چگونه می توانید بدون قهوه انگیزه خود را حفظ کنید ، وقتی خسته می شوید با این تقویت کننده های طبیعی تماس بگیرید!

اگر هنوز به جامعه ما ملحق نشده اید ، به صورت رایگان ثبت نام کنید و در آموزش ها و مدیتیشن های نامحدود رایگان شرکت کنید ، همه اینها برای زمانی که بدنبال انرژی زیادی هستید ایده آل است.

دیدگاهتان را بنویسید