5 بهترین روش برای ورزش در خانه • Wellness Captain



E MC
27 سپتامبر 2021

ورزش در خانه

عکس Tristan Schmoldt Media از Shutterstock

بیایید صادق باشیم: ما همیشه حوصله رفتن به ورزشگاه را نداریم. چه به دلیل محدودیت جدید کووید باشد و چه به دلیل اینکه بعدازظهر تنبلی داریم ، شما می توانید جایگزین های مناسبی برای خانه خود پیدا کنید. چگونه با انجام تمرینات ورزشی ، تمرینات مناسب و جلسات تقویتی ، می توانید با شادی بیشتری بر روی شکم کار کنید.

اگر نمی توانید در پارک بدوید یا دوچرخه سواری کنید ، فقط بنشینید و وسایل ورزشی خود را بپوشانید. تمرینات زیادی وجود دارد که می توانید هنگام تماشای فیلم مورد علاقه خود انجام دهید. می توانید تمرینات کوتاه و قوی انجام دهید یا روی استقامت خود کار کنید. کمک خواستن؟ ما شما را پیدا کردیم!

ورزش در منزل:

  1. بستگی به این دارد که چقدر فرصت برای ورزش دارید – اگر در یک اتاق کوچک زندگی می کنید ، سرمایه گذاری پول خود در چیزهای بزرگ و گران قیمت فایده ای ندارد. فقط مطمئن شوید که فضای کافی برای تخته کف وجود دارد. اما اگر در منطقه وسیعی با فضای زیاد زندگی می کنید ، باید خرید تشک یوگا ، لوازم جانبی و سالن بدنسازی را در نظر بگیرید. آیا در رویای داشتن دوچرخه ای هستید که دوست شما از آن استفاده نمی کند؟ اگر شانس بیشتری برای این کار دارید ، از آن استفاده کنید!
  2. فراموش نکنید که راحتی خود را انجام دهید – در اینجا اولین قانون بزرگ است که باید به خاطر بسپارید: همیشه گرم کردن خود را انجام دهید. ماهیچه های خود را فشار ندهید ، به ویژه هنگامی که تازه بیدار هستید. اگر با گرم کردن شروع نکنید ، ماهیچه های شما آماده این تلاش نیستند و ممکن است روز بعد با بدن دردناک بیدار شوید. با ایستادن و کشیدن شروع کنید. روی پاهای خود بایستید و محکم روی زمین قرار بگیرید ، شکم خود را ببندید ، شانه ها را پایین بیاورید و دستان خود را در برابر سر خود بالای سر قرار دهید. بسته به ماهیچه هایی که می خواهید روی آنها کار کنید ، مدلهای داغ زیادی برای امتحان در YouTube وجود دارد. اگر قصد دارید 30 روز تمرین کنید ، 10 دقیقه اول را فقط برای گرم کردن به خود اختصاص دهید. خیلی مهمه!
  3. انتخاب آموزش خوب در خانه – در حالی که اکثر ما فرصت خرید در اتاق نشیمن خود را نداریم ، تمرینات منظم زیادی برای امتحان کردن وجود دارد. بهترین تجهیزات ورزشی برای صرف در کمترین مقدار فضا؟ طناب پرش! از آن برای تمرینات قلبی و آمادگی جسمانی ، تغییر سریع بدن ، بدون توجه به سن استفاده می شود. اما محبوب ترین ورزش هایی که می توانید در خانه انجام دهید یوگا است. نه تنها برای بدن ما عالی است ، بلکه برای اعصاب و ذهن ما نیز مفید است.
  4. شما همیشه باید برای کاردیو وقت بگذارید – کاردیو عالی است اگر بدانید چگونه این کار را انجام دهید. بهترین تمرینات قلبی شامل تمرینات چرخشی و همچنین تمرینات سریع و با زمان بهبودی کوتاه است. تفاوت در تنوع تمریناتی است که می توانید انجام دهید. می توانید تعداد ست ها و تکرارها را افزایش دهید و هیچ چیزی بهتر از تمرینات قلبی به متابولیسم شما کمک نمی کند. بنابراین اگر به کاهش وزن علاقه دارید ، هر مربی حرفه ای به شما توصیه می کند که با آن شروع کنید. یک جلسه به خوبی برنامه ریزی شده شامل پرش با جک ، اسکوات ، دویدن روی نقاط ، چروک زدن ، و لانج جلو است. هر کدام را با چند مورد شروع کنید ، و هرچه راحت تر پیدا کنید ، بیشتر اضافه می کنید. و هنگامی که به آنها عادت کردید ، می توانید پوند نیز اضافه کنید. در نهایت وقتی واقعاً یاد می گیرید ، فقط روی یک پا وزنه می زنید! خیلی باحال!
  5. دائمی – پشتکار کلید است. برای احساس تفاوت ، باید تمرینات خود را برنامه ریزی کنید ، اما اغلب اوقات را به تعویق نیندازید. چه هفته ای دو بار و چه یک روز در میان ورزش کنید ، از روال معمول خارج نشوید. وقتی وسوسه می شوید که برای مدتی تمرین را کنار بگذارید ، باید در برابر وسوسه مقاومت کنید و این کار را انجام دهید. در پایان او از خود تشکر خواهید کرد.

اگر از خواندن این مقاله لذت بردید ، ما همچنین به شما توصیه می کنیم: 11 محصول بدنسازی که هزینه ای برای دست و پای شما ندارند



دیدگاهتان را بنویسید