5 دلیل برای شروع با کاهش وزن


بلند کردن وزنه بهترین راه برای از بین بردن استرس ، اضطراب و افسردگی است. تمرین با وزنه های سنگین همچنین می تواند با سوزاندن کالری بیشتر از تمرینات قلبی به کاهش وزن شما کمک کند. علاوه بر این ، وزنه زدن به ایجاد توده عضلانی کمک می کند که برای بدن سالم مهم است و خطر پوکی استخوان را با قوی شدن استخوان ها با افزایش سن کاهش می دهد. این مقاله به پنج دلیل برای شروع وزنه برداری از امروز می پردازد!

1. وزنه زدن به شما کمک می کند تا توده عضلانی بسازید

اگر سعی می کنید عضلات بیشتری بسازید اما نتایج دلخواه خود را مشاهده نمی کنید ، شاید وقت آن رسیده است که وزنه برداری را شروع کنید. در مطالعات متعدد نشان داده شده است که وزنه زدن راهی م effectiveثر برای تقویت ماهیچه ها و افزایش قدرت است ، به ویژه برای زنانی که سطح تستوسترون آنها کمتر است نسبت به مردان که مشخص شده است قادر به ساخت عضله بدون وزنه های سنگین نیستند.

2. وزنه زدن به شما کمک می کند با سوزاندن کالری بیشتر از تمرینات قلبی وزن کم کنید

آیا کاردیو انجام داده اید و نتیجه ای ندیده اید؟ احتمالاً به این دلیل است که تمرینات قلبی می تواند کالری کمتری نسبت به وزنه برداری بسوزاند. بنابراین اگر به دنبال راهی برای کاهش وزن هستید ، شاید بلند کردن وزنه بهترین گزینه باشد.

3. وزنه زدن باعث بهبود استخوان کیوی شما و کاهش پوکی استخوان می شود

پوکی استخوان نوعی بیماری استخوانی است که باعث سفتی و درد می شود. وزنه برداری بهترین راه برای زنان است تا شانس خود را برای کاهش شانس خود افزایش دهند ، زیرا باعث افزایش اندازه استخوان های شما می شود.

اگر می خواهید کمری قوی داشته باشید تا از آسیب دیدگی یا افتادن در سنین بالا جلوگیری کنید ، بهترین نوع تمرین است که با آن تمرین کنید. چند نمونه از این کار عبارتند از:

– کشتارها

– روی ردیف ها خم شوید

– چانه زدن

به خاطر داشته باشید که این کارها باید به درستی انجام شوند وگرنه ممکن است دچار مشکل شوید. اگر مطمئن نیستید که روش مناسب برای آموزش چیست ، قبل از رفتن مقاله ای بیابید و یک فیلم تماشا کنید.

4- وزنه زدن بهترین راه برای افزایش قدرت و تعادل است

ایستادن مستقیم در جاده هنگام بلند کردن وزنه مهم است. یک کمان کوچک در قسمت پایین کمر داشته باشید ، در غیر این صورت ممکن است دچار مشکل شوید. این بدان معناست که هنگام انجام کارهای حفاری مانند فشار آستانه و پیچش ، نباید آستانه را به تأخیر بیندازید. شانه ها باید پایین کشیده شوند ، بنابراین همیشه خوب است. هرچه قوی تر شوید ، وزن بیشتری می توانید بلند کنید. این مهم است که شما زیاد کار نکنید تا بدن شما کاملاً برای بهبودی آماده شود.

5. کاهش وزن بهترین راه برای از بین بردن استرس ، اضطراب و افسردگی است

مطالعات نشان داده است که اگر به طور منظم (حتی چند بار در هفته) ورزش می کنید ، مشکلات روانی کمتری نسبت به افرادی که ورزش نمی کنند دارید. به دلیل ترشح اندورفین ، چون خوشحال هستیم ، پس از یک مدت طولانی تمرین دوباره احساس بهتری داریم.

اگر می خواهید انگیزه داشته باشید و برنامه ای مشخص برای اقامتی راحت داشته باشید ، از Fitness 10 برای بازدید از وب سایت ما دیدن کنید و یک مرکز تناسب اندام در کنار خود پیدا کنید!

www.FitnessFor10.com

گروه رسانه ای آلفا

دیدگاهتان را بنویسید