5 راه برای ساختن ماهیچه های بدون چربی و آزمایش قدرت تمرین – محصولات بهداشتی قابل اعتماد


نویسنده: سیرا پاول / ایلوئیلو ، ری اسپاتز

و ، شما به جایی رسیده اید که می پذیرید تمرینات ورزشی شما آنقدرها هم عالی نیستند و می خواهید برای تغییر آن قدم بردارید. یک نکته مهم در این زمینه ایجاد توده عضلانی است – فعالیتی که در ابتدا ممکن است دلهره آور به نظر برسد – اما اگر تلاش کنید ، این کار بسیار ساده تر از آنچه فکر می کنید است! در اینجا پنج راه ایجاد شده وجود دارد چشم چشم و بازی قوی خود را بالا ببرید

مخصوص کار باشید

در اینجا چند مکمل مهم برای تقویت عضلات بدون چربی و افزایش سطح تناسب اندام وجود دارد.

پروتئین وی

پروتئین پودری محصول جانبی پنیر بالا حاوی پروتئین بالا. این یک دلیل عالی برای بهبود و رشد ماهیچه ها و همچنین کاهش وزن است. پروتئین آب پنیر حاوی هر 9 اسید آمینه ضروری است که بدن شما به آنها نیاز دارد ، اما نمی تواند منحصراً از طریق غذا تولید شود.

کراتین منارچات

کراتین مونوهیدرات یکی از بهترین روش ها برای بهبود عملکرد در حرکتهای کوتاه مدت مانند دویدن یا بلند کردن وزنه است. مطالعات نشان داده است که ظرفیت تولید کل انرژی 10 درصد افزایش یافته است. شاید به نظر زیاد مهم نباشد ، اما با بلند کردن وزنه های سنگین ، این پوندهای اضافی می تواند تفاوت های زیادی ایجاد کند.

قلب را ورزش دهید

تمرینات قلبی یک راه عالی برای ایجاد توده عضلانی و افزایش تمرین شما است. این مهم است که به خاطر داشته باشید که ساختن عضلات بدون چربی فقط به منظور تقویت نیست – شما همچنین بدن سالم می خواهید! ورزش قلبی ، اگر به طور منظم انجام شود ، می تواند قلب و ریه ها را تقویت کرده و در عین حال به کل بدن انرژی دهد.

آنها راهی آسان برای به دست آوردن شکل بدون تاکید زیاد بر پیوندها هستند. و اگر تا به حال به انجام تمرین روزمره خود فکر کرده اید ، این کاری است که باید انجام دهید. انجام منظم تمرینات قلبی مانند:

ورزش

ایروبیک معمولی برای مبتدیان خوب است. آنها تأثیر کمی دارند و بر بدن آسان هستند. شما می توانید روال آمادگی جسمانی خود را بدون فشار بیش از حد به مفاصل یا آسیب رساندن به خود در هنگام بلند کردن وزنه حفظ کنید. شما می توانید یک تمرین هوازی را با فعالیت های سرگرم کننده جایگزین کنید که سلامت قلب شما را در حالی که خوشحال هستید به چالش می کشد.

پیاده روی

سبک راه رفتن یک راه عالی برای کار همزمان ضربان قلب و قدرت پا است ، بنابراین این یک موقعیت برد-برد است! بعلاوه ، این یکی از روشهای مورد علاقه من برای کشف مکانهای جدید در طبیعت است.

آموزش با کمربندهای مقاومتی

روشهای زیادی برای کار با تمرینات مقاومتی وجود دارد ، بنابراین شما باید نوع تمرین را که بیشترین نیازها را دارد ، بیابید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید یک تمرین تمام بدن و تمرینات قلبی را در یک جلسه انجام دهید ، این چرخه برای شما عالی خواهد بود:

اولین تمرین یک حرکت لانژ بالا و بانداژ در اطراف هر دو پا است. قبل از رفتن به تمرین بعدی ، هشت تمرین را در هر طرف تمرین کنید ، که باید به سمت پایین بیفتند و کمربندی را از پشت سر نگه دارید.

بعد روی زانوهای بلند است ، به طرف صحنه می دوید در حالی که تمام انتهای میله را پشت سر خود نگه داشته اید. پس از آن ، با کشیدن هر دو انتهای باسن به سمت قفسه سینه تا جایی که ممکن است ، باسن را فشار دهید. سپس با قرار دادن کمربند در هر دست و بالا آوردن کف دست برای هر عضو ، کمربندها را محکم کنید.

به برنامه خود وزن اضافه کنید

وقتی صحبت از ایجاد توده عضلانی می شود ، راه های زیادی برای انجام کار وجود دارد. از تمرینات قدرتی مانند CrossFit که از دستگاه های مختلف مانند وزنه ، کتری بل و پلایومتریک استفاده می کنند ، تا چرخش و وزنه های مقاومتی که به شما امکان می دهد در هر فضا و زمان تمرین کنید – فرصت ها بی پایان هستند.

یک چیز قطعی است: وزنه برداری یکی از بهترین راه ها برای ساخت سریع توده عضلانی است. چه سعی کنید آن را افزایش دهید یا آن را تقویت کنید ، اضافه کردن وزن به روال عادی شما باعث می شود همه چیز سریعتر از همیشه اتفاق بیفتد!

به بدن خود گوش دهید

گوش دادن به بدن در ساختن توده عضلانی بسیار مهم است ، مهم نیست که چه تمریناتی انجام می دهید. گوش دادن به بدن شما شامل درک شما از نحوه واکنش و واکنش به اقداماتی است که انجام می دهید. اگر احساس اشتباهی وجود داشت یا درد وجود داشت ، آن را متوقف کنید.

ممکن است یک صدمه مانند پیچ ​​خوردگی عضله یا درد مفاصل در اثر استفاده بیش از حد باشد. همچنین می تواند ناشی از عادت ساییدگی و پارگی در مفاصل و سنین باشد. به هر دلیلی که باشد ، به بدن خود گوش دهید تا بتوانید توده عضلانی خود را حفظ کرده و روال تمرین خود را افزایش دهید!

در واقع ، راه های زیادی برای ایجاد توده عضلانی و تکمیل برنامه تمرین وجود دارد. امکانات بی پایان است ، از تمرینات قدرتی مانند کراس فیت گرفته تا استفاده از تجهیزات مختلف مانند وزنه و پلایومتریک تا چرخش و کمربندهای مقاومتی که به شما امکان می دهد در هر فضا و زمان تمرین کنید.

با ما ثبت نام کنید باشگاه اعتماد برای سلامتی روزنامه برای اطلاعات بیشتر در مورد پشتیبانی طبیعی از زندگی، سلامت طبیعی، مراقبت های دهان ، مراقبت های فیزیکی ، مراقبت های فیزیکی و مراقبت از پابه اگر به دنبال مراقبت های بهداشتی بیشتری هستید به آن مراجعه کنید فهرست منابع معتبر بهداشتیبه

نوشته شده توسط:

سیرا پاول در رشته ارتباطات جمعی و نویسندگی در دانشگاه اوکلاهما فارغ التحصیل شد. وقتی او نمی نویسد ، از آشپزی ، دوختن و پیاده روی با سگ هایش لذت می برد.

بازبینی شده توسط:

بنیانگذار ری اسپاتز علاقه مند به همه چیز طبیعی است و یک زندگی تحقیقاتی طبیعی در رابطه با سلامتی و سلامتی ایجاد کرده است. ری اولین کسی بود که محصولاتی را به بازار آورد که م effectiveثرتر و عاری از مواد شیمیایی و افزودنیهای مضر باشد. به همین دلیل ری ایجاد شد محصول قابل اعتماد، شرکتی که برای محصولات تمیز ، مفید و سالم به آن اعتماد دارید. ری باغبان است ، از ماهیگیری ، پیاده روی و آموزش و راهنمایی افراد برای شروع مشاغل جدید لذت می برد. می توانید از کتاب او ، “چگونه بر اساس کلام خدا در تجارت موفق شوید” ، در www.salameta.comبه

دیدگاهتان را بنویسید