6 راه برای بررسی سلامت روانی شما


در دو سال گذشته یک چیز بسیار جالب ظاهر شده است: سلامت روانی مسئله فرهنگی شماره یک است. همه ما ، صرفنظر از پیشینه و شرایط ، با مشکلات روانی روبرو شده ایم – به ویژه با بسته شدن و خطر بالای سکته مغزی.

اما فراز و نشیب ها ، مبارزات و موفقیت ها وجود دارد ، مهم نیست که جهان چگونه است. الان فقط عقل سلیم است بیش از 30 درصد (!!) آمریکایی ها در مقطعی از زندگی خود از اختلالات اضطرابی رنج می برند. از هر پنج بزرگسال آمریکایی یک نفر هر سال یک بیماری روانی وجود دارد – و شما برای رهایی از نبرد سلامت روانی بیماری روانی ندارید. طبق گفته CDC ، این کار تمام شده است 50 درصد ما ممکن است در زندگی خود دچار بیماری روانی یا بیماری باشیم. چه زمان استرس شدید باشد یا بیماری جدی ، تقریباً بر همه ما تأثیر می گذارد.

از آنجا که بدن و ذهن ما به هم متصل است ، سلامت جسمی ما تحت تأثیر سلامت روانی ما قرار می گیرد (و برعکس!). برای اینکه ما سالم و شاد باشیم ، مهم این است که با مغز و بهزیستی احساسی خود بررسی کنیم.

نشان دهید که شما حق سازماندهی سلامت روان خود را دارید

بدن شما همچنین راهی دارد که به شما بگوید “چراغ کنترل شده با ماشین” ، راهی برای اطمینان از اینکه همه چیز مانند گذشته کار نمی کند ، در صورت نیاز به تغییر آنها.

روانشناسی فارست تالی ، دکترا ، بنیانگذار خدمات روانپزشکی Invictus توضیح دهید که این شبیه ماموریت ناسا است. دکتر تالی می گوید: “هر کسی که به مکالمات رادیویی ناسا که هنگام پرواز هواپیما انجام شده است گوش داده است ، مکالمات بین برج کنترل و خلبانان را شنیده است.” “آنها تعیین می کنند که چند سیستم آنلاین یا در حال کار هستند” و خوب است.

دکتر تالی گفت: “برای آنها احمقانه است که این را بگویند زیرا در گذشته پرتاب های موفقی انجام شده است که همه چیز مانند الان کار می کند.” “با نگاه دوگانه به ویژگی های مهمترین سیستم ها ، نه تنها به موفقیت پروژه کمک می کند ، بلکه احتمال شکست را نیز کاهش می دهد.”

بنابراین این برای سلامت روان چه معنایی دارد؟ او می گوید: “درسی در این جهت وجود دارد که همه باید از آن استفاده کنیم.” “این بدان معناست که مهم است هر از چند گاهی” مهمترین سیستم “ما کار کند. یکی از این سیستم ها سلامت روانی شما است.”

6 راه برای بررسی سلامت روانی شما

دکتر تالی توضیح می دهد: “سلامت روانی به روابط شما ، احساسات شما ، افکار شما ، رفتارهای شما ، سلامت جسمی شما و مهمتر از همه اعمال مذهبی شما مربوط می شود.” در مرحله بعد ، افکار عالی او در مورد دستورالعمل سلامت روان شما. بهترین قسمت؟ کل لیست را می توان در 10 دقیقه (یا کمتر) تکمیل کرد ، بنابراین باید هر هفته یا یک بار در ماه این کار را انجام دهید.

او می گوید: “برای استفاده بیشتر از این چک لیست ، یافته های خود را ثبت کنید و سپس برنامه ریزی کنید.” “اگر کارهای زیادی برای انجام دارید ، برنامه ریزی کنید و آن را انجام دهید فقط در موضوع اصلی پس از پیشرفت در یک نقطه ، همه چیز را بررسی کنید. ”

شماره 1 روابط خود را بررسی کنید

س Dr.الات دکتر تالی از شریک ، خانواده ، همکار و رابطه عاشقانه شما: آیا اگر بخواهم بتوانم منبع آن عصبانیت را تعیین کنم ، آیا خشم در یکی از این دو پدید آمده است؟ آیا من واقعاً به افرادی که واقعاً با آنها نزدیک هستم توجه کرده ام؟ ”مقالات روانشناسی در این مورد بنویسید و ارزیابی کنید که چگونه این روابط بر وضعیت فعلی شما تأثیر می گذارد.

شماره 2 خلق و خوی خود را تنظیم کنید

موارد زیر را از خود بپرسید ، دکتر تالی می گوید: “چگونه می توانم وضعیت خود را در هفته گذشته (یا دو هفته) تعیین کنم؟ اگر بهتر از حالت عادی است چرا که نه؟ اگر بتوانم در آینده از آن استفاده کنم (به طوری که اوقات خوب ادامه پیدا کند اگر روحم خسته شده باشد ، آیا دلیل دیگری هم وجود دارد که بتوانم به آن اشاره کنم ، اگر این کار را انجام دهم؟ “اگر به یاد داشته باشید ممکن است مدتی احساس خوبی نداشته باشید و استرس ، اضطراب یا افسردگی را تجربه کنید. یاد آوردن!

شماره 3 افکار خود را بررسی کنید

این روزها ذهن شما چه می گوید؟ “[Ask yourself,] افکار من بسیار مثبت بودند ، من در جهان پیشرفت کردم ، روی قدردانی و موفقیت ها متمرکز شدم ، یا بد بود ، آیا از غم ، حسادت و عصبانیت خودداری می کنم؟ اگر بد است ، وقت آن است که برای بازگرداندن موارد خوب تلاش کنیم ، “دکتر تالی می گوید.

شماره 4 به انواع و رفتارهای خود نگاه کنید

“آیا رفتارهای شما با اولویت ها ، ارزش ها و هدف آینده شما سازگار است؟” دکتر تالی پرسید. برای او یک مثال بزنید که در مورد شما صدق می کند: آیا می خواهید قوی ، قوی باشید ، در یک مثلث رقابت کنید ، یا شاید حتی به یک هدف کاهش وزن جدی برسید. اما وقتی شب به خانه می آیید ، یک آبجو باز می کنید ، پیتزا می خورید و دوباره هواپیماها را تماشا می کنید. دوستان [we’ve been there!]به “در حال حاضر ، او می گوید ، رفتارهای شما با اهداف شما مطابقت ندارد – و این ممکن است نشانه ای از سیگار کشیدن در سلامت روان باشد.” او گفت: “زمان تغییر اهداف یا تغییر رفتارها فرا رسیده است.” او می گوید: “نه پاسخ دهید ، کرکالاکین بخورید. “این نیز صادق است اگر هنوز در یک روال عادی گیر کرده اید و این روزها” در حال دور شدن هستید. “این را به عنوان چراغ ماشین چک تصور کنید!

شماره 5 سلامت جسمانی خود را ارزیابی کنید

“آیا شما در سلامت کامل هستید؟ متوسط ​​نیست ، نمی رود ، اما فوق العاده است؟ ”دکتر تالی پرسید. او می گوید: “سلامت ضعیف می تواند سلامت روانی را کاهش داده و منجر به افسردگی شود.” این موارد با هم ترکیب می شوند – فقدان سلامت جسمانی می تواند ذهن را ضعیف کند و عدم سلامت روان می تواند بدن را تضعیف کند. “آیا هیچ گونه مشکل بهداشتی که در خطر است به دلیل” قدیمی بودن “رها کرده اید؟” او پرسید. “تأخیر نکنید ؛ به مقاله خود مراجعه کنید ، لطفاً آن را ویرایش کنید. برخی از اندازه گیری هایی که باید بررسی شوند عبارتند از: هضم ، سطح انرژی ، پوست ، سردرد ، خواب ، پوسیدگی دندان / سفتی فک ، درد و درد.

شماره 6 با روح خود ارتباط برقرار کنید

دکتر تالی توضیح می دهد ایمان و روح پوره نقشهای کلیدی در سلامت روان و بهزیستی احساسی کار معنوی شما چیست؟ “شما یک اعتقاد-اعتقاد قوی دارید ، اما آیا آنقدر قوی بوده اید که آن را به اجرا درآورید؟” دکتر تالی پرسید. “این همچنان بر سلامت روان شما تأثیر می گذارد. اگر دین / معبد است ، شروع کنید. آیا به کمک به فقرا اعتقاد دارید؟ برنامه ریزی کنید و انجام دهید. ترک نکنید ، فقط یک قدم کوچک را ببندید. این روند را تسریع می کند. ”

قوی باشید: برای ارتقای سلامت ، سلامت روانی خوبی ایجاد کنید

همانطور که دکتر تالی گفت ، هر از گاهی این قدم را بردارید. و انتظار نداشته باشید که بترسید – بهترین راه برای محافظت از ذهن این است که با ایجاد سبک زندگی خود در جهت اهداف سلامتی خود ، سلامت روانی خود را تحریک کنید.

برنامه ریزی خواب ، تغذیه ، ورزش ، درمان ، فعالیت معنوی خود ، گذراندن وقت با عزیزان و ملاقات منظم با پزشکان نه تنها از سلامت شما حمایت می کند ، بلکه باید مطمئن شوید که ذهن شما به اندازه کافی قوی است تا بتواند روزهای سخت جهان را مدیریت کند. اگر از این توصیه پیروی کنید ، دکتر تالی می گوید: “در مدت کوتاهی ، وضعیت روحی شما به طرز چشمگیری تغییر می کند.”

دیدگاهتان را بنویسید