8 تمرین بهداشتی که زندگی من را تغییر داد


شرایط پزشکی که زندگی من را تغییر داد

همیشه یک چیز به من کمک می کند تا با # سوالاتم پیش بروم حتی اگر خسته باشم یا به آن توجه نکنم. این نیز بسیار ساده است ، اکنون که تصمیم گرفته ام. این دستور من است!

البته ، ایجاد یک برنامه معمول سالم نیاز به فکر و کار زیاد از بهترین گزینه برای بدن و ذهن شما دارد. این باعث می شود خیلی راحت تر بتوانید آن را نگه دارید. مانند ، کل بخش سیستم به شما امکان می دهد در خلبان خودکار به آن دسترسی پیدا کنید. اگر این فقط یک عادت است که در طول روز آب بنوشید یا بیدار شوید تا فعالیت های خود را همزمان انجام دهید ، باز هم می توانید این کارها را انجام دهید و سلامت خود را بهبود ببخشید.

بنابراین ، برنامه ریزی روتین سلامتی شما آسان است. اما به برنامه خود برسید ماو همیشه یک شغل است در اینجا نکاتی وجود دارد که من را در سازماندهی روال بهداشتی خود استفاده کرده ام – و امیدوارم آنها به شما کمک کنند!

به یاد داشته باشید که با خودتان خوب باشید

در اینجا چیزی با پیچ و تاب وجود دارد. اگر واقعاً از او متنفر هستید ، مانند یک کشیدن است. بنابراین مطمئناً شما گرفتار نمی شوید. حتی اگر به نقطه ای برسید که همه چیز حل شده باشد ، اگر به نظر برسد که همه چیز تغییر کرده است ، تمام بخار مصرف می شود.

دیگر سعی نکنید خودتان را مجبور به انجام کارهایی کنید که از آنها متنفرید فقط به این دلیل که سالم هستید! اگر از دویدن متنفر هستید ، این کار را نکنید. انواع دیگر کاردیو مانند تمرینات رقص ، یکی از فیلم های HIIT من ، دوچرخه سواری یا شنا را امتحان کنید. همین امر در مورد آن نوشیدنی های مضر نیز صدق می کند. وقتی می خواهید پروتئین خود یا هر چیز دیگری را بنوشید ، آن را به پروتئین و تقویت گیاهی LSF اضافه کنید.

البته ، تمام هدف ورزش سالم این است که سبک زندگی ایده آل خود را بسازید. و اگر به کار خود گوش نمی دهید ، مهم نیست! شما باید برگردید و کار خود را طوری تنظیم کنید که از همه جنبه ها کاملاً راضی باشید.

این باید با سرعت کودک شروع شود

دختران ، ایجاد یک روال طولانی مدت طول خواهد کشید! نمی توانید سریع بروید بنابراین بیایید از کوچک شروع کنیم.

اگر سعی می کنید آب بیشتری بنوشید ، کاری ساده انجام دهید مانند حمل بطری برای استفاده مجدد. اگر در حال تلاش برای تمرین بیشتر روزهای هفته هستید ، با Daily 10 در برنامه LSF ما شروع کنید. یک تمرین ده دقیقه ای یک راه عالی برای سهولت در انجام تمرینات معمول است! اگر سعی می کنید تمیز شوید ، هر روز صبح تخت خود را مرتب کنید. اگر سعی می کنید سالم تر باشید ، یک اقدام ساده با افزودن یکی از فعالیت های جدید ما به صبح ، راهی عالی برای احساس سبکی است.

داشتن اهداف بزرگ بسیار عالی است. اما شما باید با آن پیش بینی کنید که نوزادان آنها خواهند شکست. روال تناسب اندام خود را بررسی کنید و راه هایی را برای شروع کوچک انتخاب کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=G4HUrBEJL8o

دریافت پشتیبانی

رعایت روال عادی ، حتی اگر آنها را دوست داشته باشید و آنها را به جای پای یک کودک شکسته باشید ، همچنان سخت است که به آنها پایبند باشید. به راحتی می توان ناامید شد و فراموش کرد که چرا در ابتدا این تمرین بهداشتی را آغاز کرده اید.

برای کمک به حفظ برنامه A-pair خود ، من دو نکته دارم: از دوستان خود بخواهید به تلفن شما دسترسی پیدا کنند.

اگر برخی از دوستان شما سعی می کنند یک فعالیت سالم ترتیب دهند ، برای دیگران شریک پاسخگویی باشید. به طور کلی ، مطمئن شوید که هفته ای دوبار به یکدیگر وارد شوید. اگر می دانید شریک زندگی شما این روزها از شما درباره عادات شما می پرسد ، راحت تر می دانید که به آنها افتخار می کنید! و اگر هر یک از دوستان شما برای سالم تر نگه داشتن او کار نمی کنند ، از جامعه LSF ما در Insta دیدن کنید!

من همچنین به DEF پیشنهاد می کنم برخی برنامه ها را روی تلفن خود بگذارید – مانند برنامه LSF ما – تا اقدامات شما را به شما یادآوری کند (و به شما کمک کند). به این ترتیب ، هر بار که به تلفن خود نگاه می کنید ، فقط یک یادآوری واضح دارید تا به اهداف خود ادامه دهید.

خود را به تنبلی برسانید

اگر قرار است روال عادی را رعایت کنید ، در صورتی که قرار نیست با آن درگیر شوید ، دختر ، باید برای ریاست جمهوری کاندیدا شوید! وقتی بسیاری از ما لغزش می کنیم چند روز فرصت داریم. این na فقط ، پس به خود استراحت دهید !!

ممکن است به غذاهای آماده عادت کرده باشید اما یکشنبه آنقدر خسته شده اید که استرس زیادی به نظر می رسد. فقط خیلی خوب است! آن روز از آن استفاده کنید و شاید زمان مشخصی را در روز دوشنبه برای وعده هفتگی خود در نظر بگیرید.

شاید زمانی که فعالیت های پزشکی خود را کنار می گذارید ، هفته شما درست باشد. اتفاق خواهد افتاد! خود را مورد ضرب و شتم قرار ندهید و تمام پیشرفت هایی را که به دست آورده اید به تأخیر نیندازید. کمی ضعف چیز مهمی نیست – به کار خود بازگردید و جلو بروید. شما برای پیروزی در چالش های خود قوی تر خواهید بود!

به اطراف بچسبید

باز هم می گویم: وارد شدن به شیار با یک روال سالم مدت زیادی طول می کشد! صبر کن پسر من می دانم که برخی از متخصصان می گویند 21 روز طول می کشد تا سفارشی ساخته شود یا شکسته شود ، اما متوجه شده ام که بیشتر از این زمان می برد. چند ماه به خودتان فرصت دهید تا مطمئن شوید که کاملاً درگیر فعالیت ها هستید.

یک روال سالم می تواند در ظاهر و ظاهر شما تغییر ایجاد کند. بله ، برخی کارها باید انجام شود. اما واقعاً خوب است!



دیدگاهتان را بنویسید