High به شما کمک می کند در ماه سالمندی بهترین باشید … و هر ماه – کریستین روزنبلوم ، دکتری ، RDN


سپتامبر مبارک ، سالم! از آنجا که انرژی و غذا بعد از 50 سالگی منتشر شده ، دکتر من و باب قبلاً در مورد 50 بزرگسال الهام گرفته صحبت کردیم و از آنها پرسیدیم برای رسیدن به بلوغ ایده آل چه می کنند. سن آنها بین 55 تا 90 سال است و آنها تا استرالیا و به اندازه حیاط خلوت خودمان در هارتول ، جورجیا یا شیکاگو ، ایلینوی زندگی می کنند. (امیدواریم پست های ما را دوست داشته باشید و اگر وبلاگ ما را دنبال نکرده اید ، لطفاً این کار را انجام دهید کلیک کنید II.)

امروز ، ما در حال سفر کوتاه به خط حافظه هستیم تا از نصیحت و حکمت فردی که با او مصاحبه کرده ایم ، استفاده کنیم مناسب برای خوردنبه همانطور که در کتاب خود انجام می دهیم ، ما ایده ها را در سه سطر جمع آوری می کنیم: “خوب بخور ، خوب کار کن و خوب باش.

شهر خوب

سه مورد از 50+ نفر در مورد تغذیه سالم ایجاد شد.

  • اول ، هیچ کس به یک برنامه سفت و سخت یا رژیم غذایی ماهانه پایبند نیست. بدون Paleo ، بدون Keto ، و بدون CICO یا تنقلات. کلمه کلیدی برای همه تعادل است. متعادل بودن قادر به خوردن و نوشیدن هر چیزی که می خواهید ، در حد اعتدال. البته ، شما باید بدانید که چه چیزی این کار را آسان می کند. هر روز یک کیسه مرغ سرخ شده و نصف دوجین آبجو کافی نیست! گاهی اوقات ورزش ضرری ندارد ، مانند باب در دوچرخه سواری 7 روزه خود در سراسر آیووا که روزانه 65 مایل دوچرخه سواری می کند ، اما شما نمی توانید هر روز بیش از حد غذا بخورید و بخورید زیرا غذای خوبی دارید.
  • دومین موضوعی که ظاهر شد ، غذا خوردن برای سلامتی بود ، عدم دستیابی به عددی در مقیاس. کسانی که با آنها مصاحبه کردیم از طیف گسترده ای از غذاهای سالم مانند میوه ، سبزیجات ، غلات ، غذاهای چرب ، ماهی و شیر لذت بردند. برخی از افراد بر روی غذاهای رژیمی تمرکز کردند ، اما اکثر آنها مقدار خاصی از غذا را محدود نکردند ، یا مقدار خاصی از غذا ، مانند دانه ها را حذف نکردند. خوردن انواع غذاها عاقلانه است زیرا احتمالاً تمام مواد مغذی مورد نیاز برای حمایت از پیری را دریافت می کنید.
  • سرانجام ، همه کسانی که با آنها صحبت کردیم از غذای خود نمی ترسیدند! آنها می دانند که خوردن نه تنها از نظر بیولوژیکی ضروری است ، بلکه یکی از لذت های زندگی است. آنها نسبت به محدود کردن قندها و چربی سوزها و الکل بیشتر حساس هستند ، اما دوست دارند در گردشهای منظم وعده های غذایی خود را با خانواده و دوستان به اشتراک بگذارند.

خوب راه بروید

هرکسی که با او صحبت کردیم با روش های خاص خود کار می کرد. برخی عاشق وانت هستند در حالی که برخی دیگر از موتور سیکلت و پاها از بوکس تا رقص رقص استفاده می کنند. برخی دویدند ، برخی دیگر راه رفتند. برخی دوست دارند در جاده باز دوچرخه سواری کنند و برخی دوست دارند در حالی که از تماشای فیلمی که دوست دارید لذت ببرند. من ، عاشق کلاس های ورزشی و قدم زدن در سگم هستم در حالی که باب از هر فعالیتی لذت می برد اما سگ ندارد.

موضوعی که پیش آمد این بود که کاری را پیدا کنید که می خواهید انجام دهید و آن را انجام دهید. آرامش … ضربان قلب خود را بالا نگه دارید ، تنفس خود را فعال کنید و هنگام بلند کردن وزنه ماهیچه های خود را شل کنید. مثل او سالا گفت: “بدون چالش ، بدون تغییر.”

ورزش سرگرمی های زیادی را به ارمغان می آورد ، اما ارزش این را دارد که یک مربی داشته باشید تا شما را تشویق کند یا دوستانی که هر روز ساعت 5:15 با شما ملاقات می کند برای دویدن قبل از کار و لذت ببرید و خودتان باشید و پشتکار داشته باشید!

موفق باشید

همه ما می دانیم که خوب غذا خوردن و خوب کنار آمدن تنها بخشی از مقایسه برای پیری مطلوب است. برای خوب بودن به انعطاف پذیری احتیاج داریم ، شاید مهمترین ویژگی برای سلامت پیری. زیرا با افزایش سن ، همه چیز اتفاق می افتد. ما عزیزانمان را از دست داده ایم ، مجروح شده ایم ، با مشکلات بهداشتی مشترک روبرو شده ایم ، روابط تغییر کرده است … اما ، تنها چیزی که ما نیاز داریم این است که خوب ببینیم و دوباره با هم باشیم. همه کسانی که با آنها صحبت کردیم با چالش هایی روبرو شدند ، اما همه آنها این مسئله را می دانستند و راه هایی برای رفع موثر آن یافتند.

حمایت اجتماعی همچنین برای سلامتی مهم است ، اعم از خانواده یا دوستان ، جوامع یا سازمان های مذهبی ، همه حمایت اجتماعی را برای فرزندپروری خوب ارزیابی می کنند. باشگاههای کتابخوانی ، باشگاههای بهداشتی ، در کتابخانه پیشنهاد دهید ، به یک باشگاه باغی بپیوندید یا یک انجمن باشگاهی ایجاد کنید پشتیبانی مشاور محرمانه زنان مجرد (SOLOS)، هر چیزی که متصل و متصل باشد تا به ما کمک کند خوب باشیم.

سرانجام ، کنجکاوی برای دانش و عطش برای یادگیری مادام العمر از ویژگی های بیش از 50 گروه قدیمی است که در مورد آنها صحبت کردیم. سعی کنید هر روز در سفر خود به سلامت بزرگسالان ، در این ماه و هر ماه چیزهای جدیدی بیاموزید.

کریس روزنبلوم یک متخصص تغذیه و استاد سرشناس در دانشگاه ایالتی جورجیا است. او نویسنده مشترک (با دکتر باب موری) از انرژی و غذا بعد از 50 سالگی

دیدگاهتان را بنویسید