High 3 بازگشت به مدرسه رژیم غذایی از یک مادر متخصص تغذیه


راهنمای متخصص تغذیه بازگشت به راهنمای مدرسه ، تغذیه کودکان شما را آسان تر می کند (و حتی بهتر!).

این پست با همکاری دوستان من در ترک خوردنبه مثل همیشه ، همه ایده ها متعلق به من است.

از آن به بعد چطور؟! انگار تابستان هم پرواز کرده بود ، و حالا ما واقعاً بر آماده شدن برای بازگشت به مدرسه متمرکز بودیم. بخش بزرگی از آمادگی برای بازگشت به مدرسه ، تنظیم رژیم غذایی معمولی و میان وعده ها است. کیسه های غذایی جدید بخرید ، میان وعده ها و گزینه های آسان برای ناهار تهیه کنید و به فکر انتخاب رژیم متعادل اما ساده در شبهای پر فعالیت باشید.

همانطور که همه ما دوست داریم هنگام غذا خوردن در اطراف انبار پرواز کنیم (سلام تابستان!) ، ایجاد رژیم غذایی منظم برای همه واقعاً خوب است. و شما حدس زده اید – بازگشت به مدرسه بهترین فرصت برای آن است. با داشتن سه فرزند در طول مدرسه ، من اهمیت سازماندهی ، برنامه ریزی از پیش و داشتن روش ها و راهکارهایی برای صرفه جویی در وقت و استرس را از نزدیک آموختم. و صادقانه بگویم ، آماده سازی و ایجاد یک برنامه معمول به من کمک می کند تا کمی آرامش داشته باشم و وارد یک سال تحصیلی اجتناب ناپذیر دیگر شوم.

در این پست وبلاگ ما در مورد موارد زیر بحث خواهیم کرد:

اهمیت غذاها و میان وعده های غنی از پروتئین برای روزهای مدرسه

جای تعجب نیست که صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم برای کودکان در حال رشد است. یک صبحانه متعادل بچه ها را برای یک روز مدرسه تنظیم می کند که به آنها اجازه می دهد تمرکز کنند ، مدیتیشن کنند ، یاد بگیرند و فعال بمانند. مهم است که چند ماده مغذی ضروری به رژیم غذایی کودک برای کمک به ورزش (و حفظ) انرژی بالا و انرژی مغزی بدهید. یکی از این غذاها پروتئین است. این پروتئین بلوک های سازنده ای برای رشد و بازسازی سلول ها در ماهیچه ها ، اندام ها ، پوست و ناخن ها است. بدن همچنین از پروتئین برای ساخت آنزیم ها و هورمون ها استفاده می کند. پروتئین همچنین به ترمیم و ترمیم سلول ها کمک می کند و بخش مهمی از دفاع بدن است و بدن را در برابر میکروب ها و باکتری ها محافظت می کند.

برای کودکان ، پروتئین رشد و نمو سالم را افزایش می دهد ، بنابراین مهم است که خودکفایی روزانه داشته باشید.

پروتئین از غذاهای حیوانی و گیاهی – مانند تخم مرغ ، گوشت ، ماهی ، محصولات لبنی ، لوبیا ، عدس ، توفو ، آجیل و دانه ها – تامین می شود. آیا تا به حال در مورد میزان پروتئین برای کودکان فکر کرده اید؟ این بیانیه را در مورد میزان پروتئین مورد نیاز فرزند خود بخوانید.

خرد کردن تخم مرغ در یک کاسه

در اینجا 3 مورد از رژیم های غذایی من برای بازگشت به مدرسه وجود دارد که در وقت ، پول و ناامیدی شما صرفه جویی می کند:

هک شماره 1: فردا زودتر از موعد ذخیره پروتئین را انجام دهید

اگرچه کودکان هر روز به یک تن پروتئین برای برآورده کردن هوس خود نیاز ندارند ، اما مهم است که آن را در هر وعده غذایی و میان وعده نه تنها به دلایل بالا ، بلکه به منظور پر کردن آنها برای مدت طولانی و حفظ قدرت آنها مهم است. به در طول روز. این می تواند به کودکان کمک کند تا تمرکز کرده و با مدرسه نیز بیشتر آشنا شوند (زیرا سطح قند خون آنها در طول روز یخ نمی زند!).

پشته پنکیک با زغال اخته نارگیل و شربت افرا

از آنجایی که ما کنترل زیادی روی آنچه در طول روز در مدرسه بخوریم نداریم (صادقانه می گویم …) ، بنابراین من قطعاً مطمئن می شام که یک شام عالی در خانه بخورم. تخم مرغ پایه اصلی ما در صبحانه است زیرا سرشار از پروتئین است –6.5 گرم در بیشتر تخم مرغ– با بار کامل 14 ماده مغذی ضروری دیگر مانند آهن ، ویتامین A ، ویتامین D ، فولات و کولین. تخم مرغ ها نیز فوق العاده هستند – از پنکیک گرفته تا تخم مرغ تا فریتاتا ، روش های زیادی برای تهیه آنها وجود دارد!

مافین چه فریتاتا

منظور من این است که تا آنجا که ممکن است از قبل کار کنید ، از جمله صبحانه! در اینجا 3 مورد از تخم مرغ های میوه سازی مورد علاقه برای امتحان کردن با بچه ها آورده شده است. دیگر خوراکی های صبحانه مورد علاقه ما کلوچه های جو دوسر سیب ، سیب نرم ، ساده ترین میان وعده هایی بود که می توانستید درست کنید ، بستنی و وافل!

هک شماره 2: Spear Collection (و نصب شده)

مافین آبی سبز را در قالب مخلوط کنید

من هر یکشنبه برای پختن خمیر چیزهای زیادی ذخیره می کنم. کلوچه ، کلوچه ، توپ سفت ، بلوک گرانول – من معمولاً هر قطعه را در یخچال دارم. من ساده ترین ، بهترین داروها را که اثبات شده و صحت دارند و برای مطالعه بی خطر هستند انتخاب می کنم (بدیهی است). هر زمان که یک دستور غذا به یک مهره یا تکه های کره نیاز دارد ، من آن را با دانه ، کره دانه یا کره سویا جایگزین می کنم. اینها برای تعطیلات آرام و یا بعد از مدرسه ایده آل هستند. در اینجا موارد مورد علاقه ما وجود دارد:

هک شماره 3: زیر 30 دقیقه شام ​​زرادخانه ای از غذا تهیه کنید:

وقتی زمان ها پر می شوند ، فعالیت ها شروع می شوند و حتی هفته ها شلوغ تر می شوند ، هیچ چیز بدتر از نداشتن برنامه ای برای شام در ساعت 5 در ماشین نیست. و می تواند به راحتی اتفاق بیفتد! حتی به من! توضیحات کامل … من در برنامه ریزی غذا شخص خوبی نیستم. در واقع ، من بسیار می ترسم. من ایده های خوبی دارم ، اما ندارم. و اگر این کار را بکنم ، حدود یک هفته طول می کشد تا کنار راه بیفتم. و بنابراین ، من یک برنامه زمان غذا دارم که برای من عالی عمل می کند. من هفته به هفته منو از غذاها دارم که شامل غذاهای مورد علاقه ، ساده و 30 دقیقه ای ماست-می دانید ، وعده های غذایی را می توانید در آخرین لحظه با هم بریزید. تنها کاری که باید انجام دهم این است که همیشه وسایل ضروری را در دست داشته باشم – مواردی مانند تخم مرغ ، نارگیل ، ناگت مرغ ، پنیر ، مرغ و بوقلمون آسیاب شده ، کنسرو گوجه فرنگی ، لوبیا و ذرت ، کینوا ، ماکارونی و سایر سبزیجات تازه. ما واقعاً سبزیجاتی را دوست داریم که برای شام سبزیجات دارند زیرا سریع و آسان هستند – چیزهایی مانند این Weeknight Veggie Frittata یا این پخت آسان تخم مرغ Burrito. و 10 نفر برتر شما واقعاً از آخر هفته سریع و آسان عصر لذت می برند.

فریتاتا پخته با مقدار زیادی سبزیجات و تخم مرغ

اگر نسخه کتاب خود را نگرفته اید غذا برای رشد: بهترین راهنمای تغذیه متعادل نوزاد از بارداری تا جعبه های نگهداری، شما باید. ما تقریباً همه چیزهایی را که باید در مورد تغذیه نوزادان و فرزندان خود بدانید ، از جمله آموزش اولیه مدرسه ، پوشش می دهیم. من قول می دهم که تغذیه کننده کتاب مقدس شما خواهد بود!

راهنمای متخصص تغذیه بازگشت به راهنمای مدرسه ، تغذیه کودکان شما را آسان تر می کند (و حتی بهتر!).  در اینجا هک های صرفه جویی در وقت وجود دارد!

دیدگاهتان را بنویسید