با کت شلوار طوسی چه کراواتی بزنیم؟ 0 تا100ست کت شلوار-تبلیغ


راهنمای مطالعه

رنگ طوسی مثل طیف وسیعی از رنگ‌های کرم، سفید و… جزء رنگ‌های خنثی است. رنگ خنثی به رنگی گفته می‌شود که از نظر ست کردن، توانایی این را دارد تا با کلیه رنگ‌های روشن و تیره ست شود و ظاهری آرامش‌بخش و متین به شما ببخشد. به همین علت رنگ طوسی همیشه خالق یکی از جذاب‌ترین و مناسب‌ترین رنگ‌هایی است که آقایان دوست دارند از آن استفاده کنند.

ست کت و شلوار طوسی

رپ31تس

ست کت و شلوار طوسی یکی از گزینه‌های محبوب برای آقایان است که به دنبال یک لباس رسمی و متفاوت هستند. این ست‌علاوه بر شیک بودن، قابل استفاده در موقعیت‌های مختلفی نیز هست و مردان میتوانند کت شلوار طوسی را در مراسم های رسمی یا رویدادهای کاری مختلف بپوشند.

در ادامه جزئیات و نکات مهمی که درباره ست کت شلوار طوسی باید رعایت کرد را بیان می کنیم.

کت و شلوار طوسی با چه پیراهنی ست میشود؟

اولین سوالی که قبل از پوشیدن و یا خرید کت و شلوار طوسی مطرح می شود این است که با کت شلوار طوسی چه پیراهنی بپوشیم؟

واقعیت این است که در انتخاب پیراهن برای کت شلوار طوسی کار سختی ندارید و رنگ های زیادی را میتوانید با طوسی ست کنید.

1- کت شلوار طوسی با پیراهن سفید

لباس خواب لباس سکرت

سفید بهترین و ایده آل ترین گزینه برای ست پیراهن با کت شلوار طوسی است، ترکیب کت و شلوار طوسی و پیراهن سفید یک تیپ کلاسیک است که هیچگاه قدیمی نشده و برای استفاده به عنوان کت و شلوار مجلسی مردانه بسیار مناسب است. استفاده از پیراهن سفید با کت و شلوار طوسی، ظاهری تمیز و شاداب به شما هدیه می کند و همچنین با پوشیدن این رنگ پیراهن در استفاده از اکسسوری های رنگی میتوانید آزادانه تر عمل کنید و رنگ های متنوع را انتخاب کنید.

رپ32تس

پیرهن سفید می‌تواند با هر تناژی از رنگ طوسی ست شود و ترکیب آن با طیف روشن‌تر و متوسط طوسی یک انتخاب عالی برای کت شلوار تابستانه ایجاد می‌کند.

رنگ‌های ملایم‌تر نسبت به رنگ‌های تیره برای فصل گرما مناسب‌تر بوده و باعث ایجاد راحتی می‌شوند.

2- کت شلوار طوسی با پیراهن صورتی

اسپانسرهای ما لباس زیر از برند لباس سکرت

رنگ طوسی با آنکه طرفدار‌های بسیار زیادی دارد، اما اگر در کنار رنگ‌های سرد به کار برده شود خسته‌کننده خواهد شد. به همین دلیل برای آنکه رنگ طوسی را از این حالت خارج کنید، می‌توانید آن را با پیراهنی به رنگ صورتی ست کنید.

طیف رنگ صورتی روشن علاوه بر ایجاد یک ظاهری عمیق، تناژ طوسی کت و شلوار شما را تکمیل خواهد کرد. این استایل برای فصل‌های تابستان بسیار مناسب است و شما را شیک و مدرن نشان می‌دهد. اگر حس کردید که در این استایل بی‌حال به نظر می‌رسید، از تناژ‌ها تیره‌تر طوسی و صورتی استفاده کنید.

3- کت شلوار طوسی با پیراهن ابی

رنگ آبی نیز یک گزینه مناسب برای ست کردن با کت و شلوار طوسی است. البته شما می‌توانید از طیف‌های رنگی مختلف آبی از روشن گرفته تا تیره استفاده کنید. اما هر چه به سمت رنگ آبی تیره بروید استایل شما خاص‌تر و حرفه‌ای‌تر خواهد شد.

با تمام این اوصاف بهتر است پیراهن آبی روشن را برای مراسمات روز و آبی تیره را برای مراسمات شب با کت و شلوار طوسی خود ست کنید. از طرفی برای کت و شلوار طوسی تیره، رنگ آبی تیره مناسب‌تر است.

اسپانسر های ما لباس خواب برند لباس سکرت

4- کت شلوار طوسی با پیراهن لیمویی

انتخاب پیراهن لیمویی یک ترکیب بسیار خاص و شیک در کنار کت و شلوار طوسی ایجاد می‌کند. زرد لیمویی یکی از رنگ‌های بسیار جذاب، منحصربه‌فرد و نماد روشنایی، درخشش و امید است که تغییرات اساسی در استایل شما ایجاد خواهد کرد. اما در انتخاب تناژ رنگ لیمویی باید بسیار دقت کنید. زیرا هر تناژی با رنگ طوسی زیبا و شیک نخواهد شد.

لیمویی با تناژ زردی بیشتر برای رنگ طوسی بسیار مناسب است و یک استایل بسیار خاص، شیک و متفاوت را ایجاد خواهد کرد.

5- کت و شلوار طوسی با پیراهن سرمه ای

ست کت و شلوار طوسی با پیراهن سرمه‌ای یک ترکیب فوق‌العاده شیک و رسمی است که بیشتر برای محل کار، قرار‌های کاری و در کل موقعیت‌های رسمی مناسب است.

این ست در کنار یک کفش آکسفورد مشکی بسیار شیک و جذاب می‌شود.

6- کت و شلوار طوسی با پیراهن مشکی

پیراهن مشکی نیز از رنگ‌های محبوب برای ست کردن با کت و شلوار به شمار می‌رود. از طرفی رنگ مشکی شخصیت شما را کاریزماتیک و جذاب‌تر نشان می‌دهد. استفاده از کراوات تیره مثل رنگ زغالی نیز استایل شما را جذاب‌تر خواهد کرد.

با کت شلوار طوسی چه کراواتی بزنیم؟

رپ33تس

رنگ کراوات با کت و شلوار طوسی کاملاً به رنگ پیراهنی که می‌پوشید بستگی دارد. در کل بهترین رنگ کراوات با کت شلوار طوسی این رنگ ها هستند: مشکی، زغالی، سورمه‌ای، آبی، قرمز و طوسی است. شما باید کراواتی را انتخاب کنید که هارمونی آن با رنگ پیراهن و تناژ رنگی کت و شلوارتان هماهنگ باشد.

فروشگاه لباس زیر لباس سکرت

کراوات مشکی یا طوسی برای کت شلوار طوسی

به عنوان مثال اگر پیراهن صورتی را با کت و شلوار طوسی ست کردید، کراواتی که خط‌های قرمز دارد استایل شما را را تکمیل خواهد کرد. در واقع خطوط قرمز رنگ کراوات رنگ صورتی استایل شما را بیشتر نمایان می‌کند.

برای پیراهن سفید می‌توانید از کراوات طوسی یا مشکی استفاده کنید. این دو رنگ برای تکمیل ست کت و شلوار طوسی با پیراهن سفید بسیار مناسب هستند و استایل شیک و کاریزماتیکی را برای شما ایجاد می‌کنند.

برای پیراهن‌های راه راه نیز کراوات‌هایی که نقش بسیار ریز دارند و پیراهن‌های طرح‌دار کراوات ساده شیک‌تر هستند.

کت شلوار طوسی با کراوات قرمز

قرمز در کنار کت و شلوار طوسی یک ترکیب بسیار قدرتمند است که سردی طوسی را خنثی می‌کند. بنابراین ترکیب این دو رنگ استایلی جسورانه، شیک و مدرن ایجاد می‌کند. اما برای ست کردن کت و شلوار طوسی با کراوات قرمز، پیراهن شما باید سفید یا مشکی باشد. این دو رنگ برای استفاده از کراوات قرمز بسیار مناسب هستند.

ست کت و شلوار طوسی با کفش

بهترین کفش برای ست کت و شلوار طوسی، رنگ مشکی است. رنگ‌های کرم یا قهوه‌ای اصلاً برای کت و شلوار طوسی پررنگ مناسب نیستند. اما اگر رنگ کت و شلوار شما طوسی کمرنگ است می‌توانید علاوه بر مشکی از رنگ‌هایی مانند: جیگری، قهوه‌ای و حتی کرم استفاده کنید.

کفش‌های مدل دربی، مونک یا کالج‌های رسمی برای کت و شلوار‌های طوسی روشن مناسب هستند. این کفش‌ها برای کسانی که می‌خواهند از رسمی بودن استایل خود بکاهند، گزینه ایده‌آلی به شمار ‌می‌روند.

کت و شلوار طوسی متوسط نه در گروه روشن و نه در گروه تیره قرار می‌گیرند. بنابراین دست شما برای انتخاب رنگ بازتر است. کفش‌هایی به رنگ قهوه‌ای روشن و تیره، شکلاتی، مشکی، شرابی و حتی طوسی متوسط انتخاب‌های خوبی هستند.

کت و شلوار طوسی تیره بیشتر برای افراد سن بالا و موقعیت‌های نیمه رسمی تا رسمی مناسب‌اند. برای این رنگ کت و شلوار شما باید از کفش‌های به رنگ‌های تیره مثل: مشکی، شرابی، قهوه‌ای تیره و … استفاده کنید.

جمع‌بندی

رپ34تس

ست کت و شلوار طوسی از جمله رنگ‌های جذاب است که هر فردی باید آن را در کمد لباس خود داشته باشد. چرا که این رنگ را می‌توان در تمام مراسمات اداری، رسمی، مجالس عروسی و حتی قرار‌های مهم عاشقانه استفاده و با رنگ‌های بسیاری ترکیب کرد. در واقع شما با همین یک دست کت و شلوار می‌توانید چندین استایل خاص و بی‌نظیر را برای خود بسازید و در مجالس بدرخشید.

هشداد تبلیغات



Source link