میوه های مجاز در رژیم کتوژنیک

اگرچه فیزیک بدن از طریق ابزارهای بیرونی در حالت کتوز قرار دارد، اما میوه های مجاز در رژیم کتوژنیک کتون های شخصی خود را تولید نمی کند. مکمل‌های کتون کمک بزرگی می‌کنند، وقتی به سادگی شروع به کتو کنید یا به حالت ناشتا برسید. این به شما کمک می‌کند تا در منو بهتر پیمایش کنید، نمودار زیر را امتحان کنید تا ببینید کدام نوشیدنی‌های الکلی کمترین میزان کربوهیدرات و کالری را دارند. کوکتل ها و نوشیدنی های ترکیبی مانند موهیتو، میموزا، جهان وطنی، رام و کوکا، قاطر مسکو، پیچ گوشتی، تونیک جین اند، و چای سرد لانگ آیلند. نوشیدنی‌های یخ‌زده مانند پینا کولادا، مارگاریتا، و دایکوئیری.

شروع پرش کتوزیس

به عنوان مثال، آنها ممکن است مقادیر زیادی از گوشت های فرآوری شده مانند بیکن، سوسیس، و گوشت ناهار بخورند، که با افزایش خطر بیشتر سرطان ها مرتبط است. میوه ها باید به مقدار کم مصرف شوند. 4. از مقادیر زیاد اسیدهای چرب امگا 6 استفاده کنید و به التهاب مزمن در بدن کمک کنید. 3. از بین بردن رسوبات چربی در بدن خود که ممکن است منجر به حمله قلبی و مرگ زودرس شود. شراب های شیرین مانند ریسلینگ، موسکاتو، شری، پورت ⅽ هر کدام 20 گرم کربوهیدرات در هر لیوان دارند. مخلوط مسیر کتو را درست کنید و آن را روی ماست کم کربوهیدرات بپاشید (ماست یونانی ساده با 5 درصد چربی شیر) و یک عدد توت بریزید.

نکات کتو یا مبتدیان

سس ها حاوی قند هستند و می توانند در برنامه کاهش وزن کتو بسیار بد باشند. به علاوه آنها می توانند نتایج نامطلوبی در میکروبیوم روده شما داشته باشند و احتمالاً ممکن است باعث التهاب و حتی افزایش وزن شوند. اثرات خاص بر سلول‌های ایمنی علت التهاب بیش از حد انسولین یا مقاومت به انسولین را توضیح می‌دهد، همچنین چرا مقاومت به انسولین با بیماری‌های آلرژیک، التهابی و خودایمنی و کاهش مهارت برای مبارزه با عفونت مرتبط است. 2. الکل همچنین توانایی بدن ما برای سوزاندن چربی ها را از بین می برد.

2. سعی کنید از شیرین کننده هایی که از الکل قند مالتیتول یا مواد پرکننده مانند دکستروز یا مالتودکسترین استفاده می کنند، دوری کنید. شما مجبور نیستید الکل را از رژیم کتو خود حذف کنید، با این حال با تعدادی اخطار همراه است. بقیه کربوهیدرات‌های دریافتی در سال باید از کربوهیدرات‌های موجود در مغزها و دانه‌ها، مقدار کم آن در لبنیات و گاهی اوقات از میوه‌ها مانند انواع توت‌ها تامین شود. من به خانه می آیم و فرزندانم را برای کالج/مهد کودک آماده می کنم. اکثر محصولات لبنی در فهرست چک لیست وعده های غذایی کتو رنگ سبز ملایم دارند، زیرا معمولاً شامل دوزهای بالایی از چربی و پروتئین با کربوهیدرات های مفید هستند.

پیتر آتیا کتو

به همین دلیل است که آنها گاهی اوقات در رکورد وعده های غذایی کتو پذیرفته شده نیستند. آنها علاوه بر این در چربی های سالم بیش از حد هستند، مقدار متوسط ​​​​پروتئین دارند و معمولاً کربوهیدرات کمی دارند، با تکیه بر نوع انتخابی شما. از آنجایی که تجزیه ماکرو و مقدار چربی‌های تک غیراشباع یک وعده بادام‌زمینی ممکن است بسیار شبیه آجیل‌های دیگر باشد، این جایی است که مقایسه سالم آنها متوقف می‌شود. بعید است که با یک سفر 24 ساعته کتو، مقدار زیادی وزن کم کنید. سندرم متابولیک: رژیم غذایی کتو ممکن است خطر ایجاد سندرم متابولیک را کاهش دهد، که همراه با تهدید شما به بیماری قلبی مرتبط است.

با این حال، مطالعاتی که نگاهی به اثرات دوره‌ای طولانی مدت برنامه غذایی بر سلامت قلب داشته باشد، انجام نشده است. یکی از محصولات متابولیسم اسیدهای چرب، پروستاگلاندین ها هستند، ترکیباتی که اثرات متفاوتی شبیه هورمون ها در حیوانات دارند. برخی از منابع شیمی «آراشیدونیک اسید» را برای تعیین هر یک از اسیدهای ایکوزاتترانوئیک تعریف می کنند. این اسیدهای چرب قسمت‌های بزرگ‌تری را ایجاد می‌کنند، که در تلنگر برهمکنش‌های غیرکووالانسی را برای نوع دولایه لیپیدی the ترکیب می‌کنند. آمینو اسیدهای دآمینه شده که کتوژنیک هستند، لوسین sch ɑs، علاوه بر این چرخه TCA را تغذیه می کنند، استواستات و ACoA را تشکیل می دهند و در نتیجه کتون تولید می کنند. برعکس، اگر فیزیک بدن شما از قبل شروع به تولید سطوح قابل توجه کتون در اواخر بعد از ظهر یا اوایل شب کرده است، به شما تبریک می‌گوییم!

برنامه کتو برای کاهش وزن

3. ممکن است در کتو زودتر مست شوید، و تخصص شما خماری بدتری داشته باشد، زیرا بدن شما دیگر کربوهیدرات کار نمی کند. هنگامی که از کتو پیروی می کنید، باید اکثر کربوهیدرات های خود را از سبزیجاتی که یادآور سبزی های برگ دار (که شامل کربوهیدرات بدون کربوهیدرات هستند)، مارچوبه، و کلم بروکلی و اکثر سبزیجات مختلف که در بالای زمین رشد می کنند، دریافت کنید. در طول فصل تابستان، شما ممکن است یک سالاد سرد خوب با اسفناج بخواهید، در حالی که در زمستان اسفناج سرخ شده با سیر می تواند صدای بلندتری داشته باشد. سس ها و سس های سالاد حتی می توانند قند اضافی داشته باشند که انتظارش را ندارید. خیار یکی دیگر از سبزیجات سالاد رایج است.

پنیر رژیمی کتوژنیک

لوبیاها بدون توجه به مصرف یک سبزی به جای مخلوطی از آرد مانند ماکارونی یا نان، تأثیر یکسانی دارند. روغن کمی، به علاوه مقداری نمک و فلفل صورتی هیمالیا، می‌تواند یک سبزی خام بی‌طعم را به‌طور ریشه‌ای به یک چیز تبدیل کند که ارزش آن را دارد. همانطور که ذکر شد، 2 میوه کم کربوهیدرات، آووکادو و گوجه فرنگی، را می توان مقداری آزادانه با کتو مصرف کرد. سبزیجات عالی را برای خوردن در برنامه کاهش وزن کتو امتحان کنید تا اطلاعات بیشتری از نظر مصرف سبزیجات خود داشته باشید. سبزیجات بیشتر – و محدوده بهتر – بهتر است. بشقاب‌های بدون پختن: گوشت‌های خرد شده، پنیر، سبزیجات و سبزیجات ناهار آسانی هستند. 

چربی های بالا برای کتو

چگونه کسی می تواند این را معنا کند ؟ آجیل و دانه‌ها سلامت مغز شما را بهبود می‌بخشند، سیستم ایمنی بدن ما را تقویت می‌کنند و به هضم و مدیریت گلوکز خون کمک می‌کنند. گزینه های غلات کامل، مانند نان سبوس دار یا ماکارونی و نمونه، قند خون خود را به اندازه ماکارونی معمولی افزایش ندهید – این تفاوت یک سطح است – با این حال آنها همچنان محدوده گلوکز ما را به سادگی بالا نگه می دارند. برخی از افراد هنگام مصرف این شیرین کننده های مصنوعی به افزایش قند خون و هوس میل می کنند.

برخی از مردم ɑs muⅽh را به عنوان 20 درصد از کل کالری پروتئین مصرف می کنند و در کتوز نگه می دارند. بسته به فرد، این بدان معناست که محدوده گلیکوژن در عرض 6 تا 24 ساعت کاهش می یابد و کالری متفاوتی مصرف نمی شود. برنامه کاهش وزن کتوژنیک پیترمن شامل «یک گرم پروتئین به ازای هر کیلوگرم وزن بدن در بچه ها، 10 تا 15 گرم کربوهیدرات در روز و باقیمانده کالری در چربی ها» است. پختن سبزی‌ها به شکستن ماده گیاهی کمک می‌کند، بنابراین جذب و استفاده از مواد مغذی آن‌ها برای بدن شما آسان‌تر است. با استفاده از این روش تهاجمی، برای اولین بار بیش از چهل سال در گذشته توسط دکتر رابرت اتکینز معروف شد .

برای اطلاعات بیشتر در مورد پروتئین در مورد کتو، سعی کنید پروتئین خیلی مضر برای کتوزیس؟

تخمین زده می شود که بیش از سه میلیون بزرگسال در ایالات متحده . برای اینکه در کتو عالی عمل کنید، این فقط شامل اضافه کردن چربی بیشتر به برنامه کاهش وزن شما نیست. این نیز در مورد از بین بردن آشغال است. جیل گولوتا، RDN، بنیانگذار جیل گولوتا نوریشن در وایت پلینز، نیویورک، می‌گوید: اگر از کتو استفاده می‌کنید، بخش‌هایی از چربی‌ها همچنان مهم هستند. برای اطلاعات بیشتر در مورد پروتئین ⲟn کتو، سعی کنید آیا پروتئین زیاد برای کتوز مضر است؟ برای یادگیری بیشتر در مورد مزایای خوردن گوشت با علف، این اطلاعات را امتحان کنید. با این وجود، زودتر از اینکه تمام آجیل‌ها را تمام کنید و در فصل زمستان آجیل‌های کافی را برای نهایی کردن خود ذخیره کنید، بهتر است بدانید که برخی از آجیل‌ها برای شما بالاتر از بقیه هستند.

رژیم غذایی پیتر آتیا کتو

در مورد شکر، اعتدال و کاهش مقدار مصرف معمولاً برای محافظت از شما کافی نیست. همچنین گزینه‌های از قبل آماده‌شده زیادی وجود دارد که می‌توانند برای استفاده از آن‌ها بی‌خطر باشند، اگر وقت ندارید یک چیز خانگی را در وعده‌های غذایی خود بچکانید. آیا کتو ایمن برای m½ مفید است؟ نکته ذکر شده، هنگامی که تصمیم گرفتید که برنامه غذایی کتو برای شما مناسب است، با راهنمای مبتدیان رژیم غذایی کتوژنیک ما در مورد نحوه شروع برنامه غذایی کتو، همراه با متخصصان و معایب، بیشتر آموزش داده شود.

همه ما باید از جایی شروع کنیم. در زمینه برنامه غذایی کتو، این بدان معناست که آنها چربی بیشتری و کربوهیدرات کمتری دارند. در اینجا اطلاعاتی در مورد تعدادی از مکمل های رایج و سایر کالاها وجود دارد که به شما این امکان را می دهد که در کنار سفر کتو خود باشید. این از از دست دادن عضله جلوگیری می کند و نشان می دهد که چگونه انتقال دهنده های عصبی و هورمون های ضروری را بسازید. همانطور که در این اطلاعات ذکر شد، این نیروگاه های تغذیه ای حاوی مواد مغذی ضروری مانند منیزیم، سلنیوم و منگنز هستند. پروتئین بدن شما را با آمینو اسیدهای مهم تامین می کند، به تنظیم اندام ها کمک می کند، عضله و بافت همبند را می سازد. هی پیش ساز کتون ها هستند و به بدن ما کمک می کنند تا چربی ها را به عنوان جایگزینی برای سوزاندن کربوهیدرات ها بسوزانند.

رسیدن به کتوزیس

کتون‌های برون‌زا به محدوده انرژی کمک می‌کنند و با مه مغزی مبارزه می‌کنند، وقتی به سمت کتوز حرکت می‌کنید. هی ممکن است قبل از تمرین و ارسال تمرین به شما تقویت بیشتری در نشاط بدهد – حتی اگر برای کتوزیس آماده باشید. هدف از مکمل‌های کتون برون‌زا این است که به بدن انرژی بیشتری با کتون‌ها ارائه دهند. MCT ها نوعی چربی هستند که می توانند به راحتی برای انرژی بدن شما مصرف شوند و لازم نیست قبل از استفاده به اطراف سیستم گوارشی ما منتقل شوند.

اگر شاخص توده بدنی (BMI) شما در محدوده کم وزنی باشد و نزدیک به پایین ترین حد منطقی متفاوت باشد، نباید پوند کم کنید. بسیاری از مردم متوجه نمی شوند که کره بادام زمینی نباید از آجیل درست شده باشد. فقط اطمینان حاصل کنید که آنها حاوی هیچ گونه قند یا پرکننده های کربوهیدرات بیش از حد نیستند – ترکیبی از ادویه های ترکیبی – و کاملاً خود گیاه یا ادویه هستند قبل از اینکه ادویه جات را مصرف کنید. این بدان معناست که هر نوع شکر تصفیه شده و پخت – حتی قندهای ارگانیک – ممنوع است. بسیاری از گوشت ها حاوی مواد افزودنی، عناصر مصنوعی و قندهای بی معنی هستند، بنابراین برای بهبود سلامتی خود باید آنها را از بین ببرید.