تبلیغات لیبلی چیست؟

30 ایده خلاقانه تبلیغات محیطی و برچسب های تبلیغاتی

حتما تا به هم اکنون بارها تبلیغات محیطی دیدنی و برچسب های تبلیغاتی خلاقانه را دیده‌اید و از همین طراحی‌های هوشمندانه لذت برده‌اید. امروزه به کارگیری از استیکر یا این که به عبارتی برچسب های تبلیغات محیطی در ادامه تام کشورهای دنیا زیاد ترویج یافته هست و در ادامه مملکت ما‌درها جمهوری اسلامی ایران نیز از همین ابزار عالی تبلیغاتی به وفور به کارگیری می‌شود. تاثیرگذاری بر روی مخاطب یکی از از بزرگترین هدف ها همین تبلیغات محیطی هست که می بایست غایت عملکرد خویش را به جهت جلب اعتنا مخاطب و انتقال پیام به بیننده به فعالیت گمارند و همین دستور ممکن نمی‌شود مگر با خلاقیت و هوشمندی.

برچسب تبلیغاتی (استیکرهای تبلیغاتی ) چیست

چاپ فلکسو | برچسب های تبلیغاتی با ایده های خلاقانه و چشمگیر به جهت انتقال پیام به مخاطب و به مراد معرفی محصولات و سرویس ها به دست آوردن و امور به کارگیری می‌شوند. همین برچسب ها عموما لایه ظرافت از کالا پی وی سی میباشند که پشت آن ها چسب‎دار بوده و به تیتر جایگزین مناسب قیمتی به جهت بقیه گونه‌های تبلیغات معرفی می‌شوند که کف زمین، بر روی دیوار، در ادامه بدنه اتوبوس ها یا این که دیوار جاهای گوناگون چسبانده می‌شوند.

بهترین محل کارگزاشتن برچسب های تبلیغاتی

لیبل حرارتی | در ادامه تاثیرگذاری تبلیغات محیطی و برچسب‌ های تبلیغاتی مکان کارگزاشتن هم دارای متعددی دارد. مهم‌ترین مکان های کارگزاشتن همین تبلیغات جاهای پرتردد نظیر مترو، مرکزها خرید، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، فست‌فودهای وسیع و مشهور، رستوران‌های دوستداشتنی و زنجیره‌ای، خط مش آهن، فرودگاه، چهار خط مش های کلیدی و … هستند. همینطور حالت کارگزاشتن تبلیغات محیطی ، تعیین زاویه و فاصله‌ی دید برچسب های تبلیغاتی، به کارگیری از رنگ و طرح مطلوب و هماهنگ، میزان مرغوب بودن عکس ها و تصاویر از عامل ها زیاد حیاتی در ادامه تاثیرگذاری برچسب های تبلیغاتی است.

مزایای به کارگیری از برچسب های تبلیغاتی

نصب همین تبلیغات مزایای زیاد متعددی به جهت بازاریابی متاع و سرویس ها دارد. مزایایی مانند امکان کارگزاشتن در ادامه هر مکان شهری و غیرشهری، عملکرد زیاد بالا به جهت بازاریابی چریکی، تعامل تولید کننده و اثر گذار با مخاطبان، هزینه ذیل تبلیغات، جذب زیاد بالای مخاطب، ویروسی شدن تبلیغات و توسعه به تام جامعه‌ی مخاطبان، زیبایی محفظه و ارتقاء فضای مفهومی در ادامه محیط.

معایب به کارگیری از برچسب های تبلیغاتی

لیبل صدفی | 30 ایده خلاقانه تبلیغات محیطی و برچسب های تبلیغاتی البته نظیر هر گونه تبلیغاتی همین تبلیغات محیطی و به کارگیری از برچسب های تبلیغاتی ایراداتی هم دارند. به عنوان مثال محدود به یک زاویه دید یگانه میباشند و از برخی زوایا دید قابل قبولی ندارند، به یک هنرمند خلاق و زیاد ماهر نیاز دارا هستند تا طرح عالی و جالبی تولید کند، به جهت کارگزاشتن در ادامه فضاهای گوناگون شهر و خیابان هانیاز به مجوزهای متفاوتی از پلیس و شهرداری و … دارند، به جهت چاپ بعضا از آن ها نیاز به فناوری‌های پیشرفته‌ای هست که متاسفانه در ادامه مملکت ما‌درها در ادامه دسترس نیستند، در ادامه ساعت ها ظلمت هوا دید لطف ندارند و نمی‌توانند پیام خویش را به لطف منتقل کنند.

لیبل چاپی | به جهت شناخت عمده با همین ایده‌ها در ادامه ادامه با بازده ملازم باشید تا ۳۶ ایده خلاقانه تبلیغات محیطی و برچسب های تبلیغاتی را ببینید.

۱.استیکر اپل استور

برچسب تبلیغاتی شیشه شکسته اپل استور که به راه و روش بازاریابی چریکی متاع iPod hello-Fi را رواج می‌کند.

۲. برچسب تبلیغاتی محصولات شوینده

تبلیغات شوینده های Cillit BANG که برچسب روشن محصولات همین کمپانی را بر روی سکه های ۵ سنتی چسبانده و به تیتر سایر پول به مشتریان می‌دهند.

۳. برچسب تبلیغاتی ودافون بر روی شیشه اتوبوس

ودافون که یک کمپانی مخابراتی هست به جهت تبلیغ قابلیت‌های متنوع internet خویش و پخش تصاویر و صدای خوب در ادامه تلفن همراه تلفن همراه برچسب‌هایی را بر روی شیشه اتوبوس کارگزاشتن کرده هست که اعتنا مسافران را به خویش جلب می‌کند.

۴. استیکر بتمن

لیبل گلاسه | به خاطر آغاز سریال تازه رجوع و برگشت بتمن از یک کانال تلویزیونی چراغ های نورپرداز خیابان به نوع ای طراحی شدند که هنگامی شفاف می‌شوند تصویر خفاش که علامت بتمن میباشند را نشان می‌دهند.

۵. برچسب محصولات  Brastemp Stainless

لیبل پشت چسبدار | برچسب هایی به صورت محصولات بریستمپ استینلس بر روی آسانسورهای یک مرکز خرید کردن چسبانده شده است.

۶. تبلیغ آرایشگاه Bubble

آرایشگاه بابل یک برچسب موقتی به صورت کتف بر روی آسفالت خیابان چسبانده تا اعتنا عابران را به خویش جلب کند.

۷. تبلیغات هشدار اتوبوس

این برچسب تبلیغاتی بر روی شیشه‌ی جلوی اتوبوس چسبانده شده تا به تام عابران هشدار دهد قبل از عبور از خیابان به دو طرف خیابان نگاه کنند.

۸. تبلیغ جام قهوه کف خیابان

در اکثری از خیابان های منهتن کف خیابان بر روی درپوش چاه های بخار برچسب جام قهوه قرار دیتا شده که از آن بخار نیز بلند می‌شود و همین بخار از رخنه های سیستم بخاردهی چاه ها خارج می‌آید.

۹. تخته موج سواری

برچسب هایی به صورت تخته موج سواری بر روی پله برقی چسبانده شده که تبلیغ  مجله ورزشی Demolicion را می‌کند.

۱۰. برچسب تتو

برچسب Dermagraphic Tattoo بر روی آینه‌ی چندین حمام و اتاق پرو در ادامه مکان های گوناگون چسبانده شده هست تا مردمان هنگامی که روبروی همین آینه ها قرار می گیرند همین تتوها را بر روی پوست خویش آزمون نمایند و هر کدام را که مایل بودند بخرند.

۱۱. تخم مرغ ویلکینسون

شرکت ویلکینسون کواترو تیتانیوم برچسب های شفافی از شکل های مردانه را بر روی تخم مرغ چسبانده و یک اطلاع رسانی تبلیغاتی هم در ادامه پشت هر جعبه تخم مرغ قرار دیتا است.

۱۲. خمیر دندان Elmex

لیبل ناپخته | المکس در ادامه همین برچسب تبلیغاتی از دو سطر قفسه به جهت نشان دان یک دهن با دندان به کارگیری کرده است. گشوده نمودن یکی از از همین قفسه ها همین خطای حسی را در ادامه بیننده تولید می نماید که یکی از از دندان ها خراب شده و از فی مابین رفته است. و به جهت این که مارک Elmex را به مخاطبان معرفی نماید درقسمت پشت تبلیغات و در ادامه دیواره‌ی قفسه ها پوستری کارگزاشتن شده که درباره مزایای به کارگیری از خمیردندان توضیحاتی می‌دهد. همین برچسب تبلیغاتی هر ماه حدود ۳۵ تا ۴۰ هزار تماشا کننده دارد.

۱۳. تبلیغ سرم مو Folliderm

شرکت فولیدرم با قرار دادن همین برچسب تبلیغاتی بر روی در ادامه آسانسور تام رقبایش را از عرصه به در ادامه کرد. در ادامه همین تبلیغ هنگامی که در ادامه آسانسور بسته باشد چهره و سروصدا مردی چشم می‌شود که مو دارد. هنگامی درهای آسانسور از دو طرف گشوده می‌شوند در ادامه دیواره‌ی داخلی تصویر مردی چشم می‌شود که موهایش ریخته و طاس است. و یک گزاره کنارش خودنمایی می‌کند: به خاطر ریزش موهایتان وحشت کردید؟ از پزشک‌تان درباره اقتدار ۴+۱ سوال کنید.

۱۴. تبلیغ ژیلت

این تبلیغات محیطی در ادامه یکی از از جاهای پرتردد منهتن قرار گرفته است. قرار دادن دستمال هایی آغشته به خون بر روی دیوار نشان از همین دارااست که همین آقا زمان تصحیح صورتش با تیغ‌های متفرقه صورن خویش را زخمی کرده است.

۱۵. تبلیغ هواپیمایی مالزی

این برچسب تبلیغاتی بر روی سینی تاشو منحصر طعام در ادامه صندلی های هواپیمایی مالزی چسبانده شده هست که یادآور احساس خوشایندی به جهت مسافران شیدا مسافرت و ترغیب کننده  آن ها به جهت هجرت در ادامه تعطیلات بعدی‌شان است.

۱۶. برچسب گودال آب در ادامه چین

این برچسب تبلیغاتی کف زمین در ادامه اکثری از خیابان‌های مملکت چین جسبانده شده هست تا خطر نوشیدن آبهای ناسالم را در ادامه چین به مردمان هشدار دهد.

۱۷. برچسب تبلیغاتی در ادامه مترو به جهت تبلیغ مغازه های HomePlus

در ستون‌های مترو برچسب های تبلیغاتی به صورت قفسه‌های فرشوگاهی به جهت تبلیغ مغازه های HomePlus چسبانده شده و فضایی صحیح نظیر مغازه را تداعی می‌کند.

۱۸. برچسب تبلیغاتی به جهت رستوران Le Cactus

رستوران لاکاکتوس که به غذاهای تند خویش معروف هست برچسب مردی را که زبانش خارج هست پشت ماشین‌ها می‌چسباند و با هربار ترمز گرفتن همین ماشین‌ها گویش مرد سرخ می‌شود و تداعی تندی طعام را می‌کند.

۱۹. اسپری ضدحشرات به جهت حیوانات خانگی

این برچسب وسیع بر روی زمین یک مغازه چسبانده شده هست و یک حیوان خانگی را نشان می‌دهد که هنگامی از بالا به همین تصویر اعتنا شود نمای حرکت مردمان بر روی همین تصویر اینطور نشان می‌دهد که گویا حشرات کوچک به همین حیوان حمله کرده‌اند و اما راه‌حل‌اش به کارگیری از همین اسپری است!

۲۰. تبلیغ Jobsintown.De

یک برچسب تبلیغاتی خارق‌العاده جوایز زیادی را تصاحب کرد و وب سایت Jobsintown.De که یک وب سایت آلمانی هست توانست به وسیله همین تبلیغ ازدحام دوچندان و بازدیدکننده‌ی اکثری داشته باشد.

۲۱. تبلیغ چیپس Lays

روی سقف تونل جکسون در ادامه شهر شیکاگوی امریکا یک برچسب تبلیغاتی چسبانده شده که گویا سقف فرو ریخته و چند سیب زمینی بر روی آن اکران دیتا شده است. پیام همین برچسب تبلیغاتی همین است: سیب زمینی های ما‌درها زودتر از آنچه خیال نمایید رویش می کنند.

۲۲. بیمه  Lifebroker

برای تبلیغ و معرفی مزایای بیمه‌ی لایف‌بروکر کمپانی مک‌کان‌ملبورن یک گاوصندوق را به صورتی که گویا از بالای سقف سقوط کرده و کف زمین افتاده هست وسط راهرو قرار دیتا تا مردمان بالا را نگاه نمایند و ببیند حقیقتا همین گاوصندوق از بالا افتاده هست و به همین ترتیب به برچسبی که بر روی سقف چسبانده اعتنا کنند:  مرگ خبر نمی کند.

 ۲۳. تبلیغات کمپانی غذایی  Meiji

شرکت میجی که محصولات لبنی و غذایی تویلید می‌کند برچسب هایی از یک کشتی گیر سومو، بازیکن راگبی، جودوکار و یک کشتی گیر در ادامه میزان های واقعی طراحی و چاپ کرده است. همین برچسب ها بر روی درب های گردان ساختمان ها کارگزاشتن شده تا اعتنا بینندگان را به خویش جلب کنند. زمانی که آن ها در ادامه را هل می‌دهند گویا ورزشکاران عقب‌نشینی می‌کنند و و یک گزاره در ادامه همین برچسب‌ها به دیده می‌خورد: شیر منجر می‌شود شما قدرتمند خیس شوید. میجی.

۲۴. تبلیغ غذای حیوانات Pedigree

شرکت پدیگری در ادامه جلوی سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های حیوانات خانگی برچسبی مشابه پیاله غذای سگ چسبانده که حیوانات با دیدن عکس‌ها به طرفش می‌روند و عملکرد می‌کنند از غذای پیاله بخورند!!!

۲۵. شامپو Pert Plus

شامپو پرت‌پلاس برچسب ضدآب و شفافی را در ادامه سینک روشویی دستشویی‌های عمومی چسبانده هست که خب تصویر گویای مطلب است!

۲۶.  تبلیغ فیلم دزدان دریایی کاراییب

یک برچسب بر روی تخته شیرجه استخرهای شنا به جهت فیلم دزدان دریایی کاراییب چسبانده شده است.

 ۲۷. اتحادیه تام زنان چین

این پوستر بر روی تام درهای فروشگاه‌های زنجیره ای و دفترها فعالیت کارگزاشتن شده هست تا دور اندیشی مردمان را در ادامه گزینه آزار و خشونت برعلیه زنان در ادامه چین ارتقاء دهد.

 ۲۸. باغ وحش سافاری

باغ وحش سافاری یک باغ وحش عادی نمیباشد چون حیوانات در ادامه همین باغ وحش آزادنه حرکت و زندگی می‌کنند، و با تماشا از همین باغ وحش گویی از آفریقای واقعی دیدن کرده‌اید. همین باغ وحش برچسب های الکترواستاتیکی طراحی کرده که تصویر تام حیوانات را دارااست و می اقتدار همین برچسب ها را بر روی شیشه جلوی ماشین های باغ وحش قرار اعطا کرد تا بازدیدکنندگان همین حیوانات را از نزدیک بازدید کنند.

  ۲۹.فروشگاه اسکیت بورد seasoned 

فروشگاه اسکیت بورد پرو برچسب های پلاستیکی متحرکی را بر روی نشانه ها عابر پیاده اطراف دبیرستان ها و بوستان های منحصر اسکیت سواری چسبانده هست تا نوجوانان را ترغیب به خرید کردن همین اسکیت بوردها کند.

 ۳۰. برچسب های تعاملی SOSrainforests.Com

این برچسب‌های مفهومی بر روی دکمه و پریزهای الکتریسیته در ادامه شرکت‌ها، سازمان‌ها و مدرسه ها چسبانده می‌شوند تا به صرفه‌جویی در ادامه مصرف انرژی و کمتر گرمای کره‌ی زمین امداد کنند.