معرفی فروشگاه اینترنتی سنگ نمک سالتی سان


راهنمای مطالعه

سنگ نمک بدلیل انعطاف پذیری بالا و زیبایی طبیعی که دارد بعنوان یک وسیله تزئینی در منازل و محل کار مورد استفاده قرار میگیرد.سنگ نمک هایی که در سایت سالتی سان موجود است از معادن سنگ نمک سمنان استخراج شده است و توسط کارگاه سالتی سان با تجهیزات بروز و کیفیت بالا شکل داده می شوند. ویژگی مثبت محصولات سنگ نمک سالتی سان، تنوع و قیمت مناسب و طرح های اختصاصی سنگ نمک است.

رپ31تس

سنگ نمک برای زیبایی منزل شما

رپ32تس

سنگ نمک دکوری توجه مردم را به خود جلب می کند. این لامپ ها از نمک خالص صورتی به دست آمده است و هنگامی که یک لامپ در داخل سنگ نمک روشن می شود، نور صورتی مناسب و جذاب تولید می کند. هنگام مطالعه کتاب به ‎دنبال نورهای زننده نباشید، زیرا برای چشم خوب نیستند و باعث تحریک ذهن شما خواهند شد.

اگر اهل کتاب هستید و می‎خواهید از مطالعه آرام و بی سروصدا لذت ببرید، فضای اطراف خود را با یک فنجان چای، کتاب مورد علاقه خود و یک آباژو سنگ نمک چینش کنید. احتمالا درخشش کم نور لامپ و محیط آرام، شما به دنیای دیگری می‎برد.

آباژور سنگ نمک

آباژور سنگ نمک علاوه بر زیبایی بخشیدن به محیط اطراف منزل شما خاصیت درمانی نیز دارد. یکی از خواص مثبت آباژور سنگ نمک در محل خوابیدن شما، جلوگیری از امواج الکترومغناطیسی گوشی موبایل، تلویزیون و سایر لوازم الکترونیکی است.

سنگ نمک با یون های منفی که دارد اثرات منفی یون مثبت تولید شده توسط موبایل سایر لوارم الکترونیکی را از بین می برد.در فروشگاه اینترنتی سنگ نمک سالتی سان آباژور های سنگ نمک زیادی برای فروش گذاشته شده است.

سنگ نمک خوراکی

در نمک صورتی هیمالیا املاح مفیدی مانند منیزیم، کلسیم، پتاسیم وجود دارد. در کنار این املاح شما یک ادویه غذایی فوق العاده را نیز مصرف میکنید.با مصرف سنگ نمک خوراکی که در سایت سالتی سان املاح مفید زیادی مانند منیزیم، پتاسیم، کلسیم را دریافت می کنید و همچنین باعث درمان کمبود سدیم در بدن می شود و برای مشکلات سردی مزاج و بیماری های ریوی، آسم و سرفه نیز تاثیرگذار است.سنگ نمک موجود در رژیم غذایی روزانه می تواند به تقویت عملکرد روده کمک کند. همچنین باعث کاهش اسیدیته در شیره گوارشی می شود.

سنگ نمک برای کاهش علائم بیماری های تنفسی

داروهای های ساخته شده از سنگ نمک قابلیت عملکرد به عنوان یونیزر هوای طبیعی (تصفیه هوا) را دارند. سنگ نمک به از بین رفتن یون های مضر در هوا کمک می کنند ، در نتیجه تنفس شما راحت تر می شود. این نوع داروها ها به طور خاص اگر در سیستم تنفسی به کار گرفته شوند مانند افرادی که از برونشیت و آسم رنج می برند مفید هستند.

اگر برای ماساژ میخواهید وقت بگیرید حتما ماساژ با سنگ نمک را درخواست کنید. ماساژ سنگ نمک مزایای بی‌شماری دارد و تنها بعد از یک جلسه می‌توانید اثرات اعجاب‌انگیز آن را مشاهده کنید. پوست، بدن و ذهن شما بابت این ماساژ سپاسگزار شما خواهند بود. سنگ نمک ۸۴ ترکیب معدنی مختلف دارد و برای ماساژ، تجربه‌ای رؤیایی به شما هدیه می‌دهد. شما می‌توانید ماساژ سنگ نمک را با سایر ماساژها ترکیب کنید، همچنین می‌توانید از سنگ‌های نمک به صورت گرم و سرد استفاده کنید. به یاد داشته باشید یکی از خواص سنگ نمک آنتی باکتریال بودن آن است.

دیگر مزایای سنگ نمک

اسپانسرهای ما لباس زیر از برند لباس سکرت

با توجه به فواید و خواص سنگ نمک که در پاراگراف‌های قبل به آن‌ها اشاره کردیم، باید بگوییم که سنگ نمک دارای مزیت های خیلی بیشتری است که حتما به آن‌ها اشاره می‌کنیم. برای مثال یکی از مزایای سنگ نمک، برای درمان سردرد است که می‌توانید از سنگ نمک برای ماساژ سر و گردن استفاده کنید. در پایین مواردی را می‌بینید که در اصل مزایای سنگ نمک هستند:

تنظیم PH بدن
درمان پسوریازیس
رفع مشکلات قاعدگی
از بین بردن پف زیر چشم و پلک
نرم‌کننده و از بین‌برنده خشکی پوست
سلامت دندان‌ها
درمان گلو درد
از بین برنده بوی بد دهان

نحوه تشخیص سنگ نمک اصل

رپ34تس

شاید دیده باشید که در مکان‌های مختلف سنگ نمک‌های مختلفی با رنگ‌های متفاوت به فروش می‌رسانند برای مثال سنگ نمک قرمز و قهوه‌ای و نارنجی و سفید و غیره که هرکدام از آن‌ها نشان‌دهنده نا خالصی‌هایی است که در آن وجود دارد. برای نمونه سنگ نمک قرمز مایل به جگری حاوی مقدار زیادی منیزیم است و سنگ نمک زرد که دارای مقداری گوگرد است. سنگ نمک سفید نشان می‌دهد که در آن مقدار زیادی آهک و سرب وجود دارد.

اسپانسر های ما لباس خواب برند لباس سکرت

اگر سنگ نمکی سیاه بود نشان از آن دارد که وجود مقداری کلسیم سبب تیرگی رنگ آن شده‌است و این شما هستید که تشخیص می‌دهید کدام یک را انتخاب و خریداری کنید. برای تشخیص سنگ نمک اصل باید به رنگ آن توجه کنید به هر میزان که شفافیت بیش‌تری داشته‌باشد قطعا خالص بودن آن بیش‌تر است و اگر به رنگ‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره شد باشد یعنی دارای ناخالصی‌هایی است. زمانی که برای خرید سنگ نمک تصمیم می‌گیرید باید به فروشندگان و فروشگاه‌های معتبر مراجعه نمایید به طوری که بتوانید به راحتی با توجه به مواردی که در زیر گفته‌شده تشخیص دهید که سنگ نمک مورد نظر اصل است یا خیر پس لطفا به موارد زیر توجه نمایید:

بوی خشکی سنگ نمک

شور بودن سنگ نمک

براق بودن سنگ نمک

با توجه به موارد فوق می‌توان سنگ نمک اصلی را تشخیص داد و به صورت مستقیم از معادن و یا افرادی که آن‌ها را از دریا استخراج می‌کنند، خریداری کرد و اگر بتوانید به راحتی سنگ نمک اصل را تشخیص دهید تاثیر خواص سنگ نمک بر روی شما چندین برابر نوع تقلبی آن خواهد بود.

www.saltysun.ir



Source link