هاست سی پنل ارزان قیمت (Cpanel)

هاست سی پنل ارزان قیمت ()

بعد شما میتونین سیستم عامل دلخواهتون مثل ویندوز یا لینوکس با هر میزان منابع مثلا 10 تا سرور مجازی (VPS) دو گیگابایت رم با سیستم عامل ویندوز، یا 4 تا VPS ویندوز و 6 تا VPS لینوکس 3 گیگابایت رم ایجاد کنید و برنامه هاتون در داخل هر VPS بصورت جداگانه اجرا کنین. مثلا سرویس هاست ابری میزبان فا برای اولین بار در ایران رونمایی شده دارای زیرساخت کاملا میزبان متفاوتی می باشد. زیرساخت های ابری بر پایه تکنولوژی به سایت شما آپتایمی برابر با بالاترین استاندارد جهانی ارائه می کند که با تضمین کیفی خدمات گارانتی شده است. این مقاله بر مبنای درج تجربیات کاربران محترمی مثل شما و خوده ما و مشتریان ما بنا شده است و روز به روز تکمیل میشود تا در نهایت کاربران بتوانند با مطالعه دیدگاه های این مقاله و مقالات سایت های دیگر دید خوبی نسبت به شرکت ها کسب کنند. حتما مواردی که ذکر کردید داخل مقاله انجام خواهد گرفت و مقاله تکمیل میشود . این شرکت ها مخصوصا پارس آنلاین در حوزه گسترده تری فعالیت دارند و دیتاسنتر های بزرگ و خدمات پهنای باند ارائه میدهند که مخصوص شرکت های هاستینگ میباشد و کاربران عادی قادر به استفاده ازین خدمات نیستند و باید به شرکت های نام برده در مقاله بالا رجوع کنند . ​ ​!

هاست و سرور

از معایب شرکت محدودیت بازدید یکتا با توجه به پلن ها و فاقد addon domain برای پلن های میباشد . چندین بار اشاره کردین که پلن ابتدایی قابلیت addon domian نداره که قاعدتا این قابلیت در پلن های بعدی ارائه شده است و تقریبا همه شرکت ها پلن های ابتدایی جهت به صرفه بودن برای کاربر این قابلیت سرور اختصاصی ایران هاست ارائه نمی کنند. من از میهن وب هاست یک هاست اشتراکی تهیه کرده بودم که قابلیت addon domain هم خب داره و باهاش 2 تا سایت همه چیز در مورد سرور مجازی اندروید را بدانید – سرور کلیک رو اداره میکردم. میزبان فا تیکت رو 20 ساعت بعد جواب میدن و من نمیدونم کی گفته سرویساشون خوبه ؟ سرور پارس کیفیتش بهتر از میهن وب هاسته ولی پشتیبانی ضعیفی دارن و دیر جواب میدن و راهنمایی کردنشون خوب نیست – برتینا هم خوبه ولی زیادی گرونه البته گاهی بیخودی تو هاست تغییرات میدن بدون اینکه بگن – پارس پک خوبه ولی هاستش دست وپاگیره اونطور که دیدم ولی دوستانم میگفتن قطعی داره – نت افراز خوبه فقط بدیش اینه که سی پنل نمیده و قیمتاش بالاست – شرکت روماک هاست هم خوبه و قیمتاشم خیلی مناسبه و دامنه و اس اس ال رایگان هم میده منتها زیاد شناخته شده نیست من هم وقتی سرویس پیامک ازشون خریدم آشنا شدم.

در مورد پارس آنلاین و اپراتور ها و … هاست دی ال تیکت رو 3 دقیقه بعد جواب میدن . هاست دی ال هم بیخود شده . تا به حال نشده به یک مورد امنیتی برخورد نکنم تو سایت و مورد حمله و هک قرار نگیرم .خیلی راحت میگن ما وظیفه بک آم گیری نداریم (وقتی که حتی مشکل پاک شدن اطلاعات تقصیر خودشون هم بوده). در مورد پارس آنلاین و اپراتور ها و … رم سرور، نقش مهمی در عملکرد سرور دارد؛ پس موقع خرید هاست و سرور از مشورت پشتیبانی ایرانسرور استفاده کنید و پلنی را بخرید که مقدار رم مورد نیاز شما را داشته باشد. بنده شخصا بیش از 10 نفر را به خرید از مشهد هاست تشویق کردم و از همینجا از همه آنها عذر می خوام. ما بعد از کش و قوس های فراوان با میلیون ها تومن ضرر کلیه ی سرویس ها را از مشهد هاست به برتینا و پارس آنلاین منقل کردیم. ضمن اینکه تیکتی که به مشهد هاست ارسال می کنید رو هیچ وقت کامل نمی سی پنل خونن. با اجازتون من این صفحه رو برای دو تا از دوستانم ارسال کردم، ممنون.

تفاوت هاست و سرور؛ آیا هاست همان سرور است؟ - تکنوسان مگ خودم از hostdl استفاده میکنم، که بهترین هاست ایران هستش . خیلی عجیبه که 5 امین هاستینگ بزرگ کشور که الان بهترین و با کیفیت ترین هاست ایران کشور رو داره ارائه میده و تنها ارائه دهنده تخصصی هاست وردپرس هم هستش و تو تمام رنکینگ ها هاستینگ اول تا پنجم کشور معرفیش کردن رو شما معرفی نکردید. بین همه مقالات سایت ها که با موضوع معرفی هاستینگ های ایران بودند، مطالعه که کردم، این مقاله با پوشش حدود 16 شرکت اصلی به نظرم بهترین بود . من اتفاقی این مقاله رودیدم و قصد خرید هاست و دامنه ندارم. فعلا دو سالیه من سه تا سایتم رو از شرکت روماک گرفتم و چندتا هم برای مشتری – فراسو هم خوبه ولی خیلییی گرونه قیمتاش پشتیبانی خوبی هم داره و با سوادن – ایران سرور ازش استفاده نکردم ولی فقط دایرکت ادمین داره – نت افروز ایکس زد ان قیمتاش پایین ولی سرویسها افتضاااح.