وبسرور IIS چیست؛ ۵ مزیت، نحوه کار و ابزارهای مانیتورینگ آن

: این سرور دارای بهترین انتخاب برای استفاده آسان و سریع است و از پخش رسانه و تورنت()، با قیمتی پایین پشتیبانی میکند. قابل ارتقاء است؛ اما در حالتی که نیاز به ارتقاء سریع سرویستان داشته باشید، اگر نیازتان فراتر از حالت معمول باشد، ممکن است که شرکت ارائهدهنده سرویس نتواند بهسرعت منابع لازم را برایتان فراهم کند. هاستهای اختصاصی نوعی از هاست هستند که در آنها منابع خود به خود امکانات مورد نیاز را به فرد مستخدم واگزار میکنند. هم هاست ابری و هم را میتوانیم در ردۀ سرویسهای میانقیمت دستهبندی کنیم. در هر صورت اگر شخصیسازی برای شما اهمیت زیادی دارد و نمیخواهید خیلی هزینه کنید، پیشنهاد ما است. با این حال، چون در منابع شما جداگانه و مخصوص خودتان است، در برابر خیلی از حملات در امانید. در مقایسه با هاست اشتراکی که ضعف امنیتی دیگر مشترکین روی سایت شما هم تاثیر میگذارد، در از این خبرها نیست. هاست ابری هم امن است و هر کاربر فضای مخصوص خودش را دارد؛ اما با توجه اینکه کلا مبتنی بر وب است، آسیبپذیریهای امنیتی بیشتری آن را تهدید میکند. بعضی از وبسایتها، در تمام روزهای سال نیازهای ثابتی دارند و با یک پلن ثابت، چرخشان میچرخد!  ​​​​​.

سرور لینوکسی چیست

مثلا لینوکس در بخش امنیت جای خود را باز کرده و از این نوع سیستم عامل در شبکه زیاد استفاده می شود. از تجهیزات مهم مورد استفاده در یک سرور میتوان به یا واحد پردازش مرکزی اطلاعات اشاره کرد. اگر روی هر یک از این موارد کلیک کنید، همه جزئیات آن آسیبپذیری از قبیل درخواست، بحث، تأثیر و روشترمیم را در پنل سمت راست مشاهده میکنید. ۲. روی گزینه کلیک کنید و سپس را بزنید. همچنین وبسایتهای فروشگاهی در حال توسعه که گزینه پرداخت آنلاین را به کاربران ارائه میدهند، بهتر است از سرور مجازی برای سایت خود استفاده کنند. در صورتی که گزینه را انتخاب کنید برای ظاهر شدن موس باید اشاره گر را به گوشه سمت چپ بالا ببرید. تنها رقیبی که در شخصیسازی برای سرور مجازی وجود دارد، سرور اختصاصی است! با این حال امکان ایجاد تغییرات سادهای مانند عوض کردن والپیپیر یا نمایش یا عدم نمایش منوها به عنوان بخشی از اپلیکیشن یا در پنل فوقانی وجود دارد. سرویس آذرآنلاین در بیش از ۲۰ لوکیشن متفاوت با سخت افزار به روز و قدرتمند اینتل و سوپر میکرو بر پایه مجازی ساز به همراه منابع اختصاصی با پلن های مختلف ارائه می گردد .دسترسی به این سرورها از طریق ایمیل در اختیار شما قرار خواهد گرفت. ​&;​.

همانطور که دیدید راههای مختلفی برای اتصال به سرور از طریق و مدیریت سرور با استفاده از این پروتکل است. همانطور که میدانید، سیستمعامل ویندوز پس از مدتی استفاده شروع به کند شدن کرده و در نهایت شما شاهد خرابی یا کاهش بسیار زیاد سرعت سیستم خواهید بود، مشکلی که تنها با حذف و نصب مجدد ویندوز برای مدتی برطرف خواهد شد. با اینحال، برخی از وبسایتها ممکن است از شما بخواهند تا یکی از این دو را بارگیری کنید، بنابراین بد نیست که هر دوی آنها را بر روی سیستم نصب کنید. نمیتوانیم بگوییم که این اتفاقات تقصیر میزبانی برنامه یا وبسایت است؛ اما خب میشود با یک انتخاب آگاهانه، خطرات را تا جای ممکن کم کرد. با وارد کردن این دستور فرآیند راه اندازی شروع میشود. همهچیز به نیازهای شما برمیگردد و با توجه به مقایسهای که انجام دادیم، فکر میکنیم الان دیگر بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید. عملکرد بسیار خوب است؛ چون منابع اختصاصی خودتان را دارید و فعالیت دیگر مشترکین تاثیر روی سایت شما ندارد. نکته مهم دیگر اینکه بهتر است قبل از شروع نصب از اطلاعات مهمی که در کامپیوتر خود دارید نسخه پشتیبان تهیه کنید تا در صورت بروز اتفاقهای پیشبینی نشده آنها را از دست ندهید.

یک کاملاً مشابه سرور اختصاصی است؛ چراکه شما دسترسی به سرور دارید و میتوانید سیستمعامل و نرمافزارها را نیز کنترل کنید. برای مثال امکان دارد شروع نصب اوبونتو به جای تصویر بالا، مشابه تصویر پایین باشد. هاستهای اشتراکی در واقع سیستمهایی برای ارتباط با فضای مجازی و جهان اینترنتاند که به صورت جمعی و گروهی از خرید هاست ایمیل‌ با قیمت و کیفیت تضمینی آنها استفاده میشود. به بیان دقیقتر، استارت آپها می توانند ناوگانی از رایانههای شخصی ارزان قیمت را خریداری کنند و از آنها به عنوان سرور استفاده کنند. سفارشیسازی یا شخصیسازی یکی از دغدغههای سایتهای بهروز و در حال رشد است. امنیت در دنیای آنلاین، یکی از دغدغههای همیشگی ماست و روزی نیست که خبر یک باگ امنیتی، نشت اطلاعات یا هک شدن وبسایتهای معروف را نشنویم! اما میتوانید یک تجربه جذاب از رابطی نزدیک به مکینتاش را روی آن داشته باشید. در حال حاضر، دامنهی شما به سرویس وصل شده است و میتوانید رکوردهای مورد نیاز را در پنل مدیریت تنظیم کنید. پس میتوانید به سرعت منابع موردنیازتان را تامین کنید و در آخر هم بر اساس استفادهتان پرداخت کنید. سرورها بر اساس اهدافشان انوع مختلفی دارند. کد منبع لینوکس به رایگان در اختیار همه است و پروژه ای محسوب می شود که بر اساس توسعه جمعی پیشرفت میکند.