آیا تحت فشار هستید؟ این را امتحان کن!


امروز می خواهم در مورد این واقعیت صحبت کنیم که ما زمان زیادی ، تلاش برای انتخاب غذاهای سالم و غذا می خوریم (از خواندن استوری های اینستاگرام گرفته تا برنامه ریزی برای خرید محصولات غذاها و غذاهای سالم ما نتوانستیم!

به طور خلاصه ، نظریه ای به نام مجموعه سیگنال وجود دارد که میدان نیرو را بیان می کند الزامات ما الزام آور است

مانند مشکلات عصبی مانند استرس می تواند انرژی مورد نیاز را تأمین کند بدن را تغییر دهید زیرا در نهایت یک برنامه کاهش وزن مشکلات و ضعف هایی ایجاد می کند.
برای استرس و نقش آن در کاهش وزن ، ابتدا باید آن را به عنوان استرس در نظر بگیرید اختلالات عصبی مانند افسردگی نیستند ، استرس یک پدیده شایع است. مثل وزنه های کم (مثال: رانندگی ، کار یا استرس)

بنابراین این کاری است که ما انجام می دهیم این موقعیت های استرس زا را محدود کنید یا پاسخ ما به آنها را تغییر دهید.
بنابراین یک فرد به جای اینکه به شرایط زندگی نگاه کند ، در مورد غذا چه می کند؟، همچنین انصراف از خوردن غذا فشار بیشتری به بدن او وارد می کند ؛ اما او متوجه وزن خود نشد پایین نمی رود

از شرکت کنندگان می پرسیم: “برای کاهش استرس 9 بار از 10 بار چه کار می کنید؟ آنها می گویند ما درست غذا می خوریم!

خوب ، وقتی از آزمون می پرسید ، ما چه می کنیم؟ یکی از راهکارهایی که به شما پیشنهاد می کنیم این است که یک فهرست فردی برای انجام استرس برای رهایی از استرس بهت خوش بگذره ، آماده باش!

برای بهبود و ایجاد یک لیست دقیق تر بر اساس تجربیات من ، این ایده ها می توانند به شما کمک کنند:

روی یک صندلی بنشینید و پاهایتان را روی بال ها بگذارید ، چشمان خود را ببندید و استراحت کنید.

شنا كردن

کتاب یا مجله خوب بخوانید

اگر حیوانات خونخوار را دوست دارید ، می توانید با آنها خرید کنید و از آنها لذت ببرید.

با دوست خوب تماس بگیرید

بازی های آنلاین انجام دهید

به قلب طبیعت بروید (حتی اگر پارک زیبا باشد)

بنویسید یا بنویسید

ماساژ

فیلم تماشا کنید ، به تئاتر بروید (مخصوصاً کمدی)

یوگا کار کن.

تمرینات تنفس عمیق انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید