آیا 30 یا 30 دقیقه تمرین برای کاهش وزن بهتر است؟


وقتی صحبت از تمرینات بهینه برای کاهش وزن می شود ، زمان کمتری طول می کشد. بنابراین ، اگر فکر کرده اید که باید برای کاهش چربی بدن خود بیشتر تلاش کنید ، این ممکن است تعجب آور باشد – یک تمرین 30 دقیقه ای برای کاهش وزن دقیقاً همین است! به هر حال ، تحقیق فقط برای نیم ساعت در روز امکان پذیر است افزایش چربی سوزی بهتر از یک تمرین 60 دقیقه ای برای کاهش وزن! ذهن ایمان آور! این یک داستان عالی برای کسانی است که معتقدند زمان کافی برای سازگاری با شگفتی وجود ندارد تنها چیزی که شما نیاز دارید 30 دقیقه است. خوب ، ما به شما نشان می دهیم که چگونه برش های کوتاه تری را برای خود و روال عادی خود ایجاد کنید.

علم به دلیل 30 دقیقه کار بهتر از هر ساعت است

آ آکو منتشر شده در مجله فیزیولوژی آمریکا نشان داد شرکت کنندگانی که فقط 30 دقیقه در روز ورزش می کردند ، 30 درصد بیشتر از افرادی که به مدت یک ساعت ورزش کردند ، وزن خود را از دست دادند. پس چرا؟ شرکت کنندگانی که به مدت 30 دقیقه ورزش کردند در طول روز فراتر از تمرینات خود انرژی بیشتری مصرف کردند ، احتمالاً به این دلیل که بعد از تمرین انرژی بیشتری داشتند. آموزش طولانی مدت می تواند باعث گرسنگی مردم شود. مربیان بلند مدت می توانند بیش از مقدار چربی اشباع شده خود بسوزانند و آن را از فواصل زمانی مناسب برای کاهش وزن استفاده کنند. همچنین ، تمرینات 30 دقیقه ای بهتر می تواند در یک تمرین شلوغ قرار گیرد که قوام را افزایش می دهد ، که برای کاهش وزن مهم است.

5 نکته مفید برای داشتن 30 دقیقه در مورد روز خود

اگر فکر می کنید گنجاندن تمرینات طولانی مدت در تمرینات شما تقریباً غیرممکن است ، زمان آن رسیده است که تمرینات کوتاه مدت و اهداف تناسب اندام خود را انجام دهید! در اینجا پنج نکته برای گنجاندن تمرینات سریع 30 دقیقه ای در برنامه عادی شما آورده شده است.

شماره 1 فعالیتهای خود را با توجه به جلسات سازماندهی کنید

وقتی در تقویم خود جلسه ای دارید ، آن را فراموش نمی کنید. زمان را مسدود کرده اید و ثبات دارید. باید برای تمرینات شما پوشیده شود. قبل از شروع هفته شلوغ ، برنامه خود را بررسی کنید. تصمیم بگیرید که چه زمانی فعالیت های آموزشی خود را وارد کنید و آنها را در تقویم خود قرار دهید. اگر سفارش شما تغییر کرد ، خیلی مهم نیست. فقط کافی است در برنامه خود فضایی پیدا کنید! به یاد داشته باشید: وقتی صحبت از تمرین کاهش وزن می شود ، همه چیز یکسان است!

شماره 2 تمرین خود را به داستانهای کوتاه تقسیم کنید

علوم پایه نشان داده شده است که ورزشهای کوتاه مدت بسیار شبیه تمرینات طولانی مدت است. بنابراین ، تمرینات 60 دقیقه ای برای کاهش وزن را فراموش کنید! سعی کنید تمرینات خود را به دو جلسه 15 دقیقه ای در روز تقسیم کنید. می توانید روی آن تمرکز کنید آموزش قدرت در یک رویداد و افزایش خود را ضربان قلب در دیگری ترفند انجام جلسات کوتاه آموزشی؟ متمرکز بمان. هر دقیقه بهش بده!

شماره 3 لباس کارکنان خود را از قبل سازماندهی کنید

نشانه های بصری ، مانند پوشیدن لباس شب قبل ، به مغز کمک می کند تا حس کند. خوب ، قبل از عرق کردن کمی فکر کنید. وقتی در زمان مناسب ترک می زنید ، برای هر دقیقه مهم است. جمع آوری لباس های آموزشی طولی نمی کشد که جمع می شوند.

شماره 4 لذت ببرید!

اگر هنوز با فعالیت بدنی راحت نیستید ، ممکن است این موضوع متفاوت باشد. بنابراین در اینجا درخواست شما برای یافتن شغلی که از آن نفرت دارید ، حداقل وجود دارد. روشهای مختلفی برای انجام آن وجود دارد کالری بدانید، کار را دشوار کند، رهایی از استرس، من انعطاف پذیری خود را افزایش دهیدبه شما نمی خواهید در مورد آموزش تصمیم بگیرید تا بتوانید بگویید ، “اوه!”

شماره 5 شما را جمع کند

هنگام تمرین ، سروتونین ، اندورفین و دوپامین آزاد می کنید که باعث می شود بعد از تمرین احساس بهتری داشته باشید. اگر از قبل سطح حامل را می دانید ، می دانید! برای برخی ، اشتیاق به این احساس همان انگیزه برای حرکت است. با این حال ، این برای همه صادق نیست.

برای کسانی که باورشان سخت است ، سعی کنید با حداکثر کردن مزایای دستیابی به اهداف آمادگی جسمانی ، مغز خود را تقویت کنید. شاید بعد از تمرین با قهوه کم قند مورد علاقه خود رفتار کنید. یا یک وعده غذایی خوب ، لباس تازه یا سرخ کردن هوایی که منتظر آن هستید در پایان هفته بخورید تا همه کارهای خود را انجام دهید.

اگر زمان شما کوتاه باشد چه؟

در برخی از روزها ، تمرین 30 دقیقه ای برای کاهش وزن جواب نمی دهد. آخرین جلسات دقایقی از خواب بیدار می شوند ، فعالیت های کودکان شلوغ می شود و پایه پر می شود. او پسر عجیبی است! این روزها حتماً راه های دیگری برای فعال ماندن پیدا کنید. می توانید از پله ها بالا بروید ، تماس ها و جلسات پیاده روی برقرار کنید ، هنگام مسواک زدن لایه برداری کنید ، یا زمانی برای بلند شدن و انجام تمرینات در هر ساعت زمان بندی کنید. ما از 10-20 حرکت پرتاب ، پرتاب ، ضربات پرش ، ضربات پشت سر ، پرتاب و پد لذت می بریم. در طول روز رول کنید!

به وا و بدن خود احترام بگذارید

زمان و بدن شما دو مورد از مهمترین چیزهایی هستند که دارید. بسیاری از مردم تمایل زیادی به زمان دارند زیرا نمی دانند که می توانند این دو را سازماندهی کنند. یک تمرین 30 دقیقه ای از تمرینات کاهش وزن پشتیبانی نمی کند اما ذهن شما را تحریک می کند ، خلاقیت و عملکرد شما را بهبود می بخشد تا بتوانید زندگی خود را ادامه دهید.

این زمان اضافی به شما زمان بیشتری می دهد تا سرعت عمل را کاهش داده و در لیست کارهای انجام شده به انجام برسانید!

آیا آمادگی دیدن لذت و مزایای آموزش سریع را دارید؟ اگر هنوز عضو انجمن ما نیستید ، به صورت رایگان ثبت نام کنید و در آموزشهای نامحدود رایگان شرکت کنید گزینه های زیادی برای برنامه های شلوغ وجود داردبه

دیدگاهتان را بنویسید