از رژیم غذایی کم سدیم خارج شوید – رژیم متعادل خوشمزه متخصص تغذیه متخصص تغذیه لس آنجلس


این داستان توسط کارآموز رژیم درمانی USC Jessica Myers نوشته شده است. حتما او را در اینستاگرام دنبال کنید myersxhealth.

اگر از رژیم غذایی کم سدیم پیروی می کنید ، ممکن است برای شما سخت باشد که بتوانید برنامه غذایی خود را رعایت کنید ، در حالی که می توانید به یک وعده غذایی سرگرم کننده بروید. گاهی اوقات احساس می شود که اکثر رستوران ها از نمک به عنوان اولین عنصر در بسیاری از دستورهای غذایی خود استفاده می کنند. راست میگم؟!

انجمن قلب آمریکا (AHA) بیش از 2300 میلی گرم سدیم در روز توصیه می کند و در حال حاضر ، متوسط ​​آمریکایی ها غذا می خورند. بیش از 3400 میلی گرم سدیم در روزبه ممکن است برخی از غذاهایی که سفارش می دهید فقط مقدار روزانه سدیم در آنها وجود داشته باشد! درست است که پخت غذا در خانه کلید سلامتی است ، اما چه کسی می خواهد خود را مجبور به خوردن دوباره غذا کند؟ (هیچ کس!) و در زیر چند نکته است که می توانید هنگام صرف غذا در حالی که به مصرف کم سدیم پایبند هستید ، از آنها استفاده کنید.

1SCIP مخفف سیگار کشیدن ، بهبود ، سرعت و فرآیندها است و اگر هر یک از این کلمات را در لیست مشاهده کردید ، حتماً آن را برش دهید! غذاهای حاوی این نوع غذاها سرشار از سدیم هستند و ممکن است بهترین انتخاب برای شما نباشد. نمونه هایی از آن محلول ماهی قزل آلا دودی و کوفته است که می توانید در بیشتر تخته های انواع کلوچه پیدا کنید. بیکن چیزی است که ممکن است بخواهید از آن اجتناب کنید زیرا دارای مقدار زیادی سدیم است.

از SCIP و در لیست به دنبال کلماتی مانند نیزه ، آشپزی یا تقویت باشیدبه در این روش های پخت تمایل به استفاده از نمک کم شده است که یک انتخاب عالی است.

2به حرف بزن! (اما این کار را خوب انجام دهید!) اگر آرامش خاطر این کار را دارید ، با بنده خود ارتباط برقرار کنید در مورد رژیم غذایی کم سدیم شما به سرور خود اطلاع دهید که از غذاهای کم سدیم پیروی می کنید تا به شما اجازه دهد بیشتر از شما استفاده کنند و حتی ممکن است در مورد آشپزی برای تهیه یک غذای کم سدیم صحبت کنید. علاوه بر این ، با خیال راحت سوالات خود را از ارائه دهنده خدمات خود بپرسید تا در مورد غذای ارائه شده یا غذای خاصی اطلاعات بیشتری کسب کنید. برخی از سوالات را می توانید بپرسید “آیا این غذا با سس همراه است؟” یا “آیا می توانید مقداری از غذاهای موجود در این ظرف را بیرون بیاورید؟”

خدمتکار با پیراهن سفید ، مشتری سفارشی را به رستوران می برد

3ککلید در حال حاضر است! از غذاهایی که اغلب سرشار از سدیم هستند آگاه باشید بنابراین از غذاهایی که برای شما بهترین انتخاب نیستند آگاه باشید. برخی از نمونه های غذاهای دارای سدیم بالا عبارتند از پنیر ، زیتون ، نان ، سس های از پیش تهیه شده و غذاهای گوشتی. یا این فنجان ها را دور بیندازید یا از گارسون بخواهید موارد خاصی را از فنجان شما خارج کند. گزینه دیگر این است که ابتدا بررسی کنید که آیا رستوران به صورت آنلاین اطلاعات غذا را در منو دارد یا خیر. به این ترتیب می توانید برای اولین وعده غذایی خود برنامه ریزی کرده و آمادگی بهتری داشته باشید.

4. با سس و سس راحت رفتار کنیدبه متأسفم که شما را می شکنم (من آنها را مثل شما دوست دارم!) اما لباس ها و سس هایی که حاوی مقدار زیادی سدیم هستند باید مراقب آنها باشیم. اگر می توانید ، از ارائه دهنده خدمات خود بخواهید استعفا دهد یا می توانید آنها را در کنار خود بخواهید تا بتوانید میزان دریافتی خود را کنترل کنید. سس گوجه فرنگی و سالسا نمونه هایی از رژیم های غذایی با سدیم بالا هستند. پیکو د گالو در چیپوتل حاوی 550 میلی گرم سدیم در 3.5 اونس است که برابر با مقدار فولیکول است. همچنین می توانید سس ها و سس ها را با خامه ، سرکه و / یا روغن زیتون مخلوط کنید. بهتر است رژیم غذایی کم سدیم خود را بیاورید و بهترین آمادگی را دارید!

5. نترسید رژیم غذایی خود را تغییر دهید!! پیدا کردن لیستی از چیزهایی که کاملاً برای شما کارساز است ، دشوار است و سعی می کنید به دنبال غذاهای “کامل” باشید که به نظر شما استرس می دهد. در عوض ، به دنبال رژیمی باشید که برای شما جذاب و جذاب باشد و متناسب با گزینه های کم سدیم باشد. به عنوان مثال ، نان دارای میزان سدیم شگفت انگیزی بالایی است. اگر می خواهید ساندویچ یا همبرگر سفارش دهید ، سعی کنید از او مانند یک بسته کاهو که به عنوان “سبک پروتئین” نیز شناخته می شود از او بخواهید یا می توانید یک ساندویچ باز بخواهید ، فقط از 1 تکه نان یا نان استفاده کنید.

کمی کمک این می تواند به رژیم غذایی تحت رژیم های کم سدیم و اجتناب از غذاهای حاوی سدیم بالا کمک کند زیرا بسیاری از غذاها دارای سدیم زیادی هستند مانند ترشی ، کلم ترش و کیمچی. چیپس سیب زمینی و سیب زمینی سرخ کرده برای کسانی که رژیم غذایی کم سدیم دارند گزینه مناسبی نیستند ، اما سالاد میوه ، سالاد یا سالاد میوه را انتخاب می کنند. در نهایت ، اکثر مکان های رستوران از مزرعه به میز یا رستوران خصوصی ، غذا را به سفارش خود تهیه می کنند و بنابراین می توانند رژیم غذایی شما را تغییر دهند ، بنابراین دفعه بعد که برای صرف غذا می روید ، حتماً از کلینیک محلی استفاده کنید که ممکن است قبلاً آن را امتحان نکرده باشید!

صدف درخشان روی بشقاب سفید در یک رستوران

امیدوارم نکاتی که ذکر کرده ام به شما کمک کند تا هنگام رژیم غذایی کم سدیم خود از غذا خوردن راحت تر باشید.



دیدگاهتان را بنویسید