با غذا ، سلامتی و سرگرمی زندگی تازه ای به ارمغان بیاورید.


باورتان می شود امسال چهار ماه گذشت؟! با شکوفا شدن گلها و تابستان هنوز در نوسان کامل ، این زمان مناسبی برای تجدید ارزیابی آنچه زندگی شخصاً برای شما به ارمغان می آورد است. شاید یک کلاس آموزشی جدید یا یک استراحت طولانی برای تنفس و بازدید قبل و بعد از تمرین. از هر چیزی که برای لذت بردن در زندگی خود انتخاب می کنید ، باید آن را به خودتان بگویید تیم ما است در اینجا شما را راهنمایی می کند تا بتوانید از شادی خود لذت ببرید.

سوپ-کوروپیکو

باران آوریل گل را به ماه می آورد ، اما در آوردن هویج نیز کمک می کند! روز جهانی هویج 4 آوریل استث، ما می خواستیم کمی وقت بگذاریم تا این ساعت خوش را جشن بگیریم.

هویج علاوه بر ترد ، شیرین و تند به عنوان غذای مورد علاقه خرگوش ریشه ای ، حاوی فیبر ، اسید ، پتاسیم ، ویتامین K1 و بتا کاروتن (رنگی که به ویتامین تبدیل شده است. و بدن شما) است. هویج علاوه بر مواد مغذی فراوان ، فواید سلامتی دیگری نیز دارد ، از جمله:

  • خون ریزی
  • کاهش وزن
  • بهبود سلامت چشم

برای جشن گرفتن این سبزی ریشه ، ما دستور تهیه سوپ هویج عالی را قرار داده ایم که یک کیسه کوچک را در پیاده روی شما باقی می گذارد. از مرتب کردن دستور غذا و استفاده از آن لذت ببرید.

سوپ هویج مخصوص

غذا:

یک کومارا

4 عدد هویج

نصف پیاز

1 کارتن آب سبزیجات

1 قاشق غذاخوری پاتا

بندر ONEHUNGA

پودر سیر ، نمک و فلفل به مزه

دستورالعمل ها:

  1. ریکی ریکی
  2. سیب زمینی و هویج را پوست بگیرید و به قطعات کوچک برش دهید
  3. یک قابلمه بزرگ را گرم کرده و کره را اضافه کنید
  4. پیازها را تا زمان روشن شدن بپزید
  5. هویج ، سیب زمینی شیرین و آب گوشت را اضافه کنید
  6. بجوشانید
  7. حرارت باید کم شود و بجوشد تا همه چیز نرم شود
  8. همه چیز را با استفاده از میکسر غوطه ور یا مخلوط کن ساده مخلوط کنید. (حتی اگر داشته باشید)

زعفران و ادویه را اضافه کنید. هم بزنید و مزه کنید تا راضی شوید. کامل بخورید.

اعضای اصلی ما

maharahara87

“درد خود را به اشتیاق تبدیل کنید.” این تنها یکی از داستانهای الهام بخشی است که توسط یکی از اعضای ما ، @ matau_content87 در IG ارائه شده است. خوراک او پدربزرگ ارسال پیام برای برانگیختن میل به ارسال است. می توانید شرط بندی کنید که او زیر نور آفتاب نمی پرید. یا شانه ها. یا جعبه. با حرکات تخریب کننده عضلات خود ، او کار شگفت انگیزی را انجام می دهد تا همه نوع تمرین را آسان کند. در واقع ، این مدار جعبه ای را ایجاد کرد که در رسانه های اجتماعی مشاهده می کنید و فک شما را روی زمین قرار می دهد. نگران نباشید ، او ممکن است برای این کار نیز آموزش ببیند. .. همچنین ، ما می خواستیم فرد پشت بازو را بشناسیم و در این ماه چند سال بپرسیم:

  1. از کی شروع به کار کردید؟ پس چرا؟
    من یک سرباز بازنشسته هستم و قدرت جسمی و روحی در سربازان مطلوب است. هنگامی که من ارتش را تولید می کردم ، من رهبر نیروهای نظامی بودم و آنها برای تعیین استاندارد بیشتر از من تکیه می کردند. می خواستم با آن روح بزرگوار ادامه دهم. بله ، زندگی دوباره زنده خواهد شد. من در یک رابطه بد و ناخوشایند بودم. من می خواستم ظاهرم را از غم و عصبانیت تغییر دهم. من می دانم که بسیاری از مردم نیز سفر خود را آغاز خواهند کرد. شما پزشک نیستید و می خواهید برای شخص دیگری زیبا باشید. در کنار صدماتی که هنگام ایستادن در ارتش متحمل شدم ، به کارهایی که برای بهبود جسمی انجام می دادم توجه زیادی کردم. من می خواستم از این ایده ها برای تغییر کارهایی که در باشگاه هستم ، استفاده کنم.
  2. کی بیدارت میکنه؟
    افرادی که نقاشی می کنند ، من دوست دارم افرادی را ببینم که تلاش می کنند ثابت قدم باشند. شما نمی خواهید با من خوب رفتار کنید ؛ در غیر این صورت باید امتحان کنید اما این شخصی بود که قبل از شروع اینها تعقیبش می کردم dnicolemonroe؛ او واقعاً شروع کرد من روابط سالم اکنون که او در تلویزیون است از حمایت حمایتی برخوردار است و دیگران می خواهم روزی او را ملاقات کنم. تماشای کارهای او باعث می شود خلاقیت بیشتری داشته باشم.
  3. درمان روز تقلب شما چیست؟
    سفر من به Gyro’s. این منطقه مدیترانه ای است که من به آنجا می روم و بهترین ژیروس است که من مدتها بوده یا به Frezko Taco Spot (فقط سه شنبه ها) رفته ام.
  4. به کسی که از باشگاه شروع می کند چه می گویید؟
    از وقت خود استفاده کنید. اجازه ندهید خانه چرخان شما را بترساند. فوراً برگرد ؛ نتیجه در کوتاه مدت رخ نخواهد داد ، اما وقتی نتایج اتفاق افتاد ، اطلاعات بیشتری خواهید داشت.
  5. در مورد کار در Health Connection چه چیزی را بیشتر دوست دارید؟
    یک بار به عنوان یک خانواده ، به ویژه در آلن ، TX متولد شد. آنها مرا می شناسند و به من اهمیت می دهند. سال گذشته خواهر و برادر زاده ام فوت کردند و آلیسا برای من چند کلوچه پخت. آنها از مدیران گرفته تا مربیان با من موافقت کرده اند بدون نشان دادن چیزی جز مهمان نوازی و حمایت. و کبوتر آنجا بود. من از کار روی پلتفرم لذت می برم بنابراین احساس می کنم یک حرفه ای هستم.
  6. داستان انگیزشی شما چیست؟
    می شه انجامش داد. راهنما !!! – کرنل لاکت

@ mahara_content87 @ را در اینستاگرام برای کلمات دقیق تر و فعالیت های سرگرم کننده بررسی کنید.

oh.hey.its.chante

FITCO 4 19 آه. hey .its .chante kape

ملکه ادعا می کند ملکه است ، @oh.hey.its.chante تمرینات خود را انجام می دهد. او از ما می خواهد که متوقف نشویم ، به ویژه هنگامی که زمین خورده ایم. متوقف شدن در زمان ضعف آسان است ، اما همانطور که شانته می گوید: “هر روز کاری در جریان است.” یکی از بزرگترین نقاط قوت او این است که دوست دارد بهترین باشد – حتی در مورد بازگشت به اهداف تناسب اندام. او به ما خواهد گفت که ما خوب هستیم. تلاشهای او او را تشویق و ترغیب کرد تا به راه راست بازگردد. سپاس فراوان از محبت شما – از صبر شما. این چیزی است که همه ما می توانیم کمی بیشتر از آن استفاده کنیم. دنبال کردن @oh.hey.its.chante در اینستاگرام برای احیاء و تقویت و الهام بخش.

بیایید حرکت کنیم

در این ماه ما س publicال عمومی خود را در مورد مزایای پیاده روی پرسیدیم. برای علاقه مندان ، پیاده روی بدون مغز است. اما برای برخی ، مزایای یک پیاده روی کوتاه روزانه ممکن است مزایای قابل توجهی برای سلامتی شما داشته باشد.

بتن 30 دقیقه ای فقط کمک می کند:

  • سلامت قلب را ارتقا دهید
  • احتمال بیماری قلبی و سکته مغزی را از بین ببرید
  • بقیه رو بهتر کن
  • استخوان ها را تقویت کنید
  • ظرفیت کامل را افزایش می دهد
  • بهبود استقامت
  • کاهش چربی بدن

در حالی که 30 دقیقه مهم است ، پیاده روی طولانی مدت مزایای سلامتی شما را به حداکثر می رساند. اگر متوجه شدید که نمی توانید هر روز 30 دقیقه پیاده روی انجام دهید ، همچنین می توانید برخی اقدامات را برای افزودن به روال خود انجام دهید.

این شامل:

  • راه رفتن با یک سگ (یا یک سگ ؛ مانند همسایه ها)
  • هرجا که می روید از پله ها بالا بروید
  • پارکینگ با محل کار فاصله دارد یا قبل از اتوبوس از اتوبوس پیاده شوید
  • به جای 30 دقیقه 10 دقیقه پیاده روی کنید و از آنجا حرکت کنید

مهم نیست چگونه راه می روید ، علامت باید بخشی دائمی از روز شما باشد. این کار سلامتی شما را بهبود می بخشد و بدن شما را سالم تر و شادتر می کند.

با ماشین عصبانی نشوید

در طول سالها ، بحثی در مورد اینکه کدام بهتر است انجام می شود: وزن آزاد یا ماشین؟ در اینجا در رابطه فیزیکی ، ما معتقدیم که بهترین زن و شوهر آن زوجی است که بیشتر از آن لذت می برید. پاسخ های ما چه بود؟ این کوچک است ، اما مزایای ورزش بیشتر از سایر ورزشها نیست ، بنابراین شما می گویید ، مسیر خود را انتخاب کنید (یا اجازه دهید مربیان ما شما را راهنمایی کنند).

وزن آزاد

نیازی نیست که برای Strongman® آموزش ببینید تا از مزایای شگفت انگیز تعادل بدون وزن استفاده کنید. از این گذشته ، هرچه بیشتر غذاهای دریایی مصرف کنید ، جرم شما بیشتر افزایش می یابد (به ماهیچه ها مراجعه کنید) نه فقط به عنوان تمرینات قلبی. اگر می خواهید این وزنه های کوچک را کنار بگذارید یا حجم را افزایش دهید ، تمرینات با وزنه عالی ترین روال تناسب اندام شما است.

شما می توانید کار کوچکی را شروع کرده و پیشرفت کنید ، اما تمرین با وزنه به شما کمک می کند:

  • قدرت ایجاد کنید
  • بهبود انعطاف پذیری و تعادل
  • از قلب و استخوان های سالم حمایت کنید
  • متابولیسم را بهبود می بخشد
  • KAUPAPA ANA!

سالن بدنسازی ماشین

ما می دانیم ماشین ها چقدر در ورزشگاه ترسناک هستند. شما نمی خواهید کسی را شرمنده نگه دارید یا با رد کردن او خود را شرمنده کنید. همه ما از جایی که شما بودید شروع کردیم ، بنابراین خجالت نکشید که از یکی از اعضای تیم روابط فیزیکی بخواهید به شما کمک کند. در نهایت ، ماشین ها دوستان شما هستند.

علاوه بر علامت گذاری ماهیچه های خاص ، دستگاههای بدنسازی ما همچنین می توانند به موارد زیر کمک کنند:

  • جلسات آموزشی خود را کاهش دهید
  • باشد که نجات پیدا کنید
  • کاهش استرس در روابط
  • از وزنه بدون آسیب استفاده کنید

ما یک نظرسنجی آنلاین انجام دادیم تا ببینیم کدام رویکرد را بیشتر دوست دارید. برنده؟

صرف نظر از این ، این دو نوع ورزش راهی عالی برای کمک به سلامتی شما هستند. اگر یکی را بهتر از دیگری دوست دارید ، بدانید! ورزش خوب چیزی است که از آن لذت می برید.

به آنچه در اطرافتان است احترام بگذارید

پس از نوشیدن خوشمزه ترین سوپ هویج و تمرین به شیوه ای سرگرم کننده با اعضای عالی از جمله وزنه های رایگان و دستگاه های بدنسازی ، یک کار را فراموش نکنید: داشتن زندگی خوب. بهار در حال شکوفایی است و این مکان ایده آل برای نفس کشیدن عمیق و قدردانی از فضای باز است. بوی گل یا علف تازه می دهد. دوش باران یا بازگشت حیوان برای دراز کشیدن را ببینید. این زمان از سال زندگی و خوشبختی را برای همه چیز در جهان به ارمغان می آورد ، بنابراین همه آن را بگیرید و جهان خود را پرورش دهید.



دیدگاهتان را بنویسید