بدون اندیشه؟ در اینجا 6 علت ذکر شده است


میدونستی بدون غذا میخوری مطمئنا به غذا خوردن فکر می کنید؟ این غذای رایگان است.

نادیده گرفتن غذا زمانی است که شما از طعم غذا و بدن خود جدا می شوید ، و لذت بردن از آنچه را که می خورید برای شما دشوار می کند و آن را با بدن خود سازگار می کنید تا بدانید چه زمانی احساس رضایت و رضایت می کنید.

همه ما قبلاً آن را انجام داده ایم

شاید ما هنگام تماشای تلویزیون غذا می خوریم یا تمام بعد از ظهر غذا می خوریم.

ما افراد شلوغی هستیم و بنابراین هر بار که غذا می خوریم همیشه صد در صد بی فکر نیستیم ، اما مشکل توجه به غذا می تواند منجر به عواقب زیادی شود. از غذا خوردن زیاد در قسمت ها گرفته تا احساس غرق شدن ، ایجاد ناراحتی در دستگاه گوارش و حتی پشیمانی و گناه ، طرز فکر خوردن برای ما کار نمی کند.

در این مقاله ، ما در حال بررسی دلایل متداولی هستیم که ممکن است شما را در فکر شهر بداند تا بتوانید برنده شوید.

6 بسیاری از علل کمبود غذا

درک خوب از آنچه شما را به خوردن ذهنی سوق می دهد می تواند به شما کمک کند تا زمان وقوع آن را بهتر ببینید و همچنین برای پیشگیری از آن گام بردارید.

1. غذا برای راحتی

طعم غذا ، غذای مورد علاقه ما است ، درست است؟ خوب ، این نقطه ضعف آن است که می تواند یک شیب شیب دار باشد.

غذا بسیار شیرین و خوشمزه است ، و به همین دلیل ، باید بسیار سرگرم کننده باشد! اما ، کاری که ما نمی خواهیم انجام دهیم این است که به غذا به عنوان راهی برای آرامش یا به عنوان راهی تجربی برای مقابله با دیگر جنبه های ناخوشایند زندگی خود نگاه کنیم.

وقتی کسی برای راحتی غذا می خورد ، اغلب به غذاهایی نگاه می کند که ابتدا احساسات را از بین می برد و شادی را جایگزین آنها می کند.

برای مثال ، فرض کنید بعد از کار احساس اضطراب بیشتری می کنید. احتمالاً نمی توانید تا زمان بازگشت به خانه آن احساس عصبی را از بین ببرید ، بنابراین به دنبال کیک شکلاتی مورد علاقه خود رفتید زیرا می دانید که طعم کیک همیشه خوب است و به شما کمک می کند نگرانی را که احساس کرده اید فراموش کنید.

باعث ذهن آگاهی می شود.

شما کیک را نمی خورید زیرا می خواهید کیک را بخورید ، کمی از همه چیز بچشید و دقیقاً از آن لذت ببرید! در عوض ، شما برای راحتی ، و فرار به کیک نگاه می کنید. این نیز می تواند در نتیجه تقریباً هر ترکیبی از طغیان های احساسی رخ دهد – از غم تا عصبانیت یا حتی ناامیدی.

2. شاخص های محیطی

آیا مکانهای خاصی وجود دارد که برای تحریک علاقه خاصی به آنها بروید؟

یکی از رایج ترین فیلم هایی که درباره آن می شنوم سینما است. وقتی وارد سینما می شوید ، آیا یک کیسه پاپ کورن می خواهید؟ یا شاید این شیرینی گرانبها شما باشد؟

فقط تمایل به داشتن یک رژیم غذایی سالم به هیچ وجه شرم آور نیست! غذا باید هم خوب باشد و هم رضایت بخش ، که بخشی از فلسفه ما در Nutr Stripped است.

اما جهل در اینجا ظاهر می شود که ما با وجود گرسنگی به غذا نیاز داریم. اگر در نتیجه یک محیط نمایشی بیش از حد خود راضی باشیم و فقط غذا بخوریم ، نمی توانیم به نمایش گرسنه و راضی خود گوش دهیم که راهنمای میزان و زمان خوردن ماست. فقط شهر ما برای خوردن است.

این اغلب منجر به پرخوری می شود که باعث می شود بعد از خوردن بیشتر از آنچه که برنامه ریزی کرده بودیم احساس سیری ، نفخ و احتمالاً اندکی اندوهگین داشته باشیم.

یکی دیگر از نمونه های رایج تظاهرات محیطی اغلب در محیط های شهری یافت می شود. در بسیاری از این موارد ، اغلب غذاهایی وجود دارد که برای چرا توصیه می شود ، مانند پای یا کلوچه چوبی. این ممکن است باعث شود شما به غذاهایی نیاز داشته باشید که با آنها آشنایی ندارید و بیشترین رضایت شما را تامین می کند. همچنین می توانید وسوسه شوید که بیش از حد بنوشید زیرا هر بار که راه می روید چیزی را در دست دارید یا به دلیل اینکه تمام شب جلوی شما می نشیند.

3. اختلال

اختلالات یکی از شایع ترین علل بیماری های روانی هستند. همه چیز از گشت و گذار در اینستاگرام گرفته تا تماشای تلویزیون یا ورزش هنگام غذا خوردن ، حواس شما را از تجربه غذایی شما پرت می کند.

وقتی در خوردن مشکل دارید ، احساس نارضایتی از آنچه می خورید سخت تر است زیرا به طعم و نوع غذا توجه نمی کنید.

فکرش را بکنید – آیا روی نیمکت نشسته اید و Netflix را با یک کاسه بزرگ چیپس تماشا کرده اید؟ قبل از اینکه بفهمید ، اگر بیشتر پشت میز نشسته باشید و به آنچه می خورید توجه کنید ، بیش از مقدار ممکن غذا می خورید.

در عین حال ، مهم است بدانید که گاهی اوقات انجام این کار واقعاً دردآور است! در مواقع دیگر تنها چیزی که ما می خواهیم شب خوب Netflix و خوردن چیپس در حین تماشا است. اما ، اگر این بخشی از برنامه روزانه شما است ، آن زمان است که می خواهید روی تغییر آن روال کار کنید.

4. عدم تفکر در نتیجه فشار همسالان

همه آن دوست یا یکی از اعضای خانواده خود را دارند ، “نه ، واقعاً باید این را امتحان کنی ، خیلی خوب است!” ، “می دانم که گفتی یکی را نمی خواهی ، اما لطفاً کمی بیشتر از من داشته باش!”.

صدا به کسی؟

وقتی برای غذا زیاد نمی خوریم ، یا وقتی غذا را خیلی دوست نداریم ، اما همچنان غذا می خوریم ، از فکر کردن ناراحت نمی شویم.

بنابراین دوباره ما فقط برای خوردن غذا می خوریم. ما به طعم خوب غذا ، احساسمان یا بوی آن فکر نمی کنیم ، چون کسی به ما می گوید غذا می خوریم.

5. ناامیدی

در حال حاضر این غذا بسیار شبیه غذا خوردن برای راحتی است ، اما بیشتر از هر چیز دیگری به طور طبیعی هدایت می شود.

کارهای معمول ما به ما امکان می دهد تا در صورت نیاز روی خلبان خودکار کار کنیم تا بتوانیم کارهای روزانه را با سهولت انجام دهیم. این بخش بزرگی در مورد عادات است! اما کاری که آنها انجام می دهند ، گاهی اوقات باعث می شود که هنگام غذا خوردن بی هدف یا ناخودآگاه کار کنیم.

به عنوان مثال ، فرض کنید با افزایش سن ، بعد از انجام تکالیف وارد آشپزخانه می شوید و بازی نمی کنید یا کار خاصی انجام نمی دهید. Na e fiu! شما در اتاق سرقت می کردید و محتویات آن را می گرفتید.

خوب ، هر زمان که تسلیم شوید ، مغز شما به سرعت به سمت غذا می رود. عادت شد.

علاوه بر این ، ما غذا نمی خوریم زیرا گرسنه هستیم و می خواهیم در مورد غذا با دقت فکر کنیم ، ما برای تأمین نیازهای مختلف از آنچه بد است ، نمی توانیم برآورده شویم.

6. اختلالات خوردن باعث بی اختیاری ادرار می شود

افراد معمولی وقتی غذای خاصی هستند به من مراجعه می کنند ضروری است pipii i

آنها هر روز در زمان خاصی صبحانه ، ناهار و شام می خورند. چرا ممکن است بپرسید؟ خوب ، چون فکر می کردند مجبورند.

آنچه در اینجا اتفاق می افتد این است که ما از گرسنگی خود چشم پوشی می کنیم و یک دیدگاه واحد را ارضا می کنیم. به جای گوش دادن به بدن و واکنش مناسب ، بدن را مجبور می کنیم در مواقعی که فکر می کنیم باید غذا بخورد. وقتی پیگیری نمی کنیم و احساسمان در مورد غذا چگونه است ، دیگر فکر نمی کنیم و دوباره غذا می خوریم.

چگونه بی خیال خوردن را متوقف کنیم

اکنون می دانیم که چرا ذهن آنجاست. پس چگونه متوقف شویم؟

خوب ، ابتدا می خواهیم از محرک های خود آگاه باشیم. آیا اغلب به دنبال غذا برای راحتی هستید؟ فشار اختیاری دوستان؟ زمان غذا را رعایت کنید؟ یا ممکن است تحت تأثیر خستگی یا محیط شما قرار گیرد؟

هنگامی که بفهمید چه چیزی به طور طبیعی باعث می شود از نظر ذهنی غذا بخورید ، می توانید سخت کار کنید تا این عادت را ترک کرده و عادت های بهتر و جدیدتری را ایجاد کنید. در راهنمای رایگان ما ، ما ابزارهای ساده و در عین حال مفیدی را به اشتراک می گذاریم که می توانید در وعده غذایی بعدی خود استفاده کنید تا در مورد تعادل با انتخاب غذای خود بیشتر بدانید ، همراه با مراحل زیر. یک رژیم متعادل برای تمام عمر بخورید.

تمرین غذا خوردن و توجه داشته باشید

همچنین می توانید عمدا تمرین تمرکز حواس را بیاموزید. این همان چیزی است که ما به مشتریان و مشتریان خود می آموزیم تا به اهداف فردی خود برسند. دور شدن از غذا خوردن ناخودآگاه و ورود به دنیای غذاهای ناخودآگاه به شما این امکان را می دهد که کنترل زندگی و نتایج هدف خود را در دست بگیرید.

اگر این مهارتی است که می خواهید آن را توسعه دهید اما مطمئن نیستید که مرحله بعدی برای شما چیست ، برای تماس رایگان Discovery با یکی از متخصصان رژیم غذایی ما ثبت نام کنید! شما می توانید افکار دردناک ، خواسته ها و نیازهای خود را مورد بحث قرار دهید تا تعیین کنید که در آینده چه کاری باید انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید