بهترین رژیم های لاغری برای کاهش وزن


وقتی هوا سرد می شود و برگها می چرخند ، می دانیم که پاییز سال است. این بدان معناست که برخی از اقلام مورد علاقه ما در پاییز فوتبال و هالووین – خوب ، بسیاری از غذاهای خوشمزه! با وجود اینکه ماه های سردتر می تواند مانند زمانی برای میان وعده باشد ، اما نگران اهداف سلامتی و تناسب اندام نباشید. پس از همه ، غذاهای خوشمزه پاییزی زیادی برای کاهش وزن وجود دارد که می توانید هر سال تعطیلات از آنها لذت ببرید!

از همه بهتر ، سقط و عفونت وجود ندارد!

سقوط در زمان غذا

با شروع تابستان ، محیط ما را با انواع غذاهای خوب تزئین می کند ، از جمله غذاهای پاییزی برای کاهش وزن! در حالی که این فصل به خاطر کدو تنبل محبوبش معروف است ، غذاهای مفید پاییزی فراتر از این کدو محبوب است.

از نوارها تا سبزه ها تنهای زیادی وجود دارد تحقیق-پشتیبانی بهترین غذاهای سال برای حمایت از اهداف شما

برخی از غذاهای مورد علاقه ما که سقوط می کنند عبارتند از:

  • سیب
  • مروارید
  • کوپیکوپیکو
  • سبزیجات چلیپایی مانند کلم بروکلی ، گل کلم و کلم پیچ
  • دانشکده
  • بروکسل در حال رشد است

وقتی صحبت از غذاهای کاهش وزن می شود ، گزینه های زیادی برای پاییز پاییز وجود دارد (که خوشمزه تر از همیشه هستند)!

مزایای تغذیه منظم

سالها پیش ، خوردن گوجه فرنگی در فوریه یا زردآلو در دسامبر بی سابقه بود. مردم غذاهای تازه می خوردند – بسیاری از آنها در دسترس نبود!

با این حال ، این روزها ، به دلیل تکنولوژی و حمل و نقل ، اکثر غذاها در طول سال در دسترس هستند. در حالی که ورود نامحدود در دسترس است ، به خاطر داشته باشید: خوردن منظم مفیدتر خواهد بود.

Tastier When I Season

برای شروع ، خوردن میوه در خارج از فصل رشد بهتر از میوه هایی نیست که در باغ یا مزرعه شکوفا می شوند. به گوجه فرنگی های خوشمزه تابستانی که از شراب می گیرید فکر کنید و یکی وقتی در وسط زمستان به بقالی می رسید. به احتمال زیاد ، گوجه فرنگی تابستانی بسیار خوشمزه تر و خوشمزه تر از انواع زمستانی خواهد بود.

ردپای واحد کوچک

خوردن منظم برای محیط زیست بهتر است. اگر هیچ غذای محلی رشد نمی کند ، باید با آن روبرو شوید! ممکن است به کامیون ، هواپیما و قایق نیاز باشد. این به معنای بهره وری بیشتر در مصرف سوخت و انرژی و رد پای کربن بیشتر است. همه برای حمایت از نیازهای خارج از سن شما! همچنین ، غذای فصلی به کشاورزان و مشاغل کمک می کند! این یک برد-برد است.

پاسخ های بیشتر

اگر می خواهید مقوی ترین غذا باشد ، مهم است که در حد اعتدال بخورید. هنگامی که غذاهای فاسدشدنی به فروشگاه محلی شما تحویل داده می شود ، فضای بیشتری برای تخلیه مواد مغذی در حین حمل وجود دارد. یک گزینه روزانه به مخلوط اضافه کنید (مواد مغذی نیز تجزیه می شوند) و مقدار کمی از غذای خوب را که در صورت انتخاب یک قسمت محلی دریافت می کنید ، کمتر خواهید کرد.

5 بهترین غذای پاییزی برای کاهش وزن

با آگاهی از مزایای ذکر شده در بالا ، به راحتی می توان نحوه خوردن را در حال حاضر برای حمایت از اهداف کاهش وزن مشاهده کرد. در نهایت ، هرچه غذاها مغذی و طعم بیشتری داشته باشند ، گنجاندن آنها در رژیم غذایی آسان تر خواهد بود.

در میان بهترین غذاهای پاییزی فصل ، برخی از غذاها بهتر از بقیه هستند وقتی از اهداف شما پشتیبانی می کند. گفته می شود ، در اینجا دستور العمل های اصلی برای کاهش وزن در حال حاضر روی بشقاب شما آمده است!

کدو تنبل

وقتی صحبت از رژیم غذایی برای کاهش وزن می شود ، دیدن کدو در بالای لیست ما تعجب آور نیست. در حالی که خوردن کدو برای همه چیز غیر معمول نیست ، آیا می دانستید که به همان اندازه مغذی و خوشمزه است؟

کدو تنبل سرشار از فیبر است ، یک ماده مغذی مفید است حمایت از کاهش وزن با پر کردن هریک از ما برای مدت طولانی. در بیشتر موارد ، افزایش سیری نیاز به شکر را کاهش می دهد و کالری کمتری در طول روز مصرف می شود.

خب از این به بعد کدو تنبل آب زیادی وجود دارد (البته بیش از 90) ، چرخ دستی های بسیار کمی!

اگر کدو تنبل را به عنوان دسر برای کاهش وزن دوست دارید ، آن را به اسموتی یا غذاهای پخته شده اضافه کنید ، یا آن را تکه تکه کرده و در غذاهای خوشمزه برای یک میان وعده خوب و کامل بپزید.

گل کلم

گل کلم بهترین غذای معروف برای کاهش وزن است ، بنابراین این چیزی است که در لیست ما وجود دارد. اگرچه این گیاه ویروسی در اوایل ماه ژوئن قابل مشاهده است ، اما فصل اوج آن از سپتامبر تا نوامبر ادامه دارد. گل کلم احتمالاً یکی از قوی ترین سبزیجات در اطراف است ، هنگامی که صحبت از تغذیه مناسب و کاهش وزن می شود ، تقویت کننده انرژی است.

احتمالاً گل کلم را به عنوان ستاره ای برای افزودن به پیتزا ، غذاهای برنجی و حتی کوکی ها به عنوان جایگزین دانه ها و سایر غذاهای سالم مصرف کرده اید. و به دلایل خوب! این تغییر سلامتی مملو از مواد مغذی مفید برای شما مانند فیبر ، با کربوهیدرات و چربی کمتر است.

این سبزی آماده یک وعده غذایی عالی است که می توانید برای پاییز دستور یک دوست خوب به آن اضافه کنید. در نظر بگیرید: میان وعده های روزانه ، برنامه های تعطیلات و همان ماه برای ناهار پر می شود!

در اینجا چند ایده خوشمزه وجود دارد:

  • گل کلم را به پوسته پیتزا تبدیل کنید
  • با لقمه های گل کلم بوفالو بپزید
  • اسموتی های مخلوط کم شکر را به جای توت ها اضافه کنید!

نیاز به یک مرور کلی دارید؟ اینها را امتحان کنید پنج روش برای استفاده از گل کلم وجود دارد شاید هنوز آن را امتحان نکرده اید!

پیکی

اگر در حین کار روی اهداف پاییزی خود میل به چیز ناخوشایندی دارید ، برای خوش طعم شدن شیرین خود به انجیر تکیه کنید. این میوه های پاییزی مملو از فیبر اشباع شده و کالری کمی دارند.

سالاد را با مرغ و کلم پیچ پر کنید ، آن را به مجله خود اضافه کنید ، یا فقط خودتان آن را برای یک میان وعده پاییزی با یک میان وعده آسان پاییزی بخورید.

قارچ

هوای سرد به این معنی بود که بسیاری از دستور العمل های راحتی با این رژیم کاهش وزن پر شده است. با وجود انواع مختلف برای انتخاب ، راههای خوشمزه ای برای افزودن قارچ به بشقاب خود پیدا خواهید کرد!

قارچ مانند گل کلم ، گیاهان سبزیجات هستند که می توانند به سادگی در بسیاری از غذاها گنجانده شوند. خوب ، در حالی که شبیه غذاهای پخته هستند ، این گیاهان می توانند پرچرب و کم الکل باشند-برای تبدیل پروتئین به غذاهای فرآوری شده مانند گوشت گاو ، تاکو و غیره.

قارچ سرشار از فیبر و ویتامین ها ، غذای آماده ای عالی برای افزودن به برنامه غذایی سالم است!

کنگر فرنگی اورشلیم / سانچوک

بله ، شما در مورد پروبیوتیک ها ، باکتری های کوچک اما قدرتمندی که برای سلامتی بسیار مفید هستند ، شنیده اید! در حالی که خوردن پروبیوتیک ها در حمایت از یک میکروبیوتای سالم مهم است ، اهمیت رژیم غذایی فیبر پری بیوتیک را نمی توان مبالغه کرد! پری بیوتیک ها فیبر غیرقابل هضم به عنوان غذا برای باکتری های زنده موجود در بدن ما هستند.

پری بیوتیک های ما از غذاهایی که می خوریم استخراج می شود و یکی از محبوب ترین آنها کنگر فرنگی اورشلیم است. تحقیقات ادعا می کند که یک میکروبیوتای سالم به اهداف کاهش وزن کمک می کند و حفظ میکروبیوتای سالم در صورت مصرف فیبر پری بیوتیک امکان پذیر است. بنابراین ، هنر اورشلیم یکی از غذاهای مورد علاقه ما برای کاهش وزن است!

همچنین ، آنها با دارایی های آهن خود به نقاط قوت ما کمک می کنند. به هر حال ، فقط یک فنجان تقریباً 30 درصد نیاز روزانه شما به آهن را تأمین می کند!

سعی کنید آنها را با روغن زیتون و سیر بپوشانید و در یک ظرف پخت یا بالای یک کاسه سالاد گرم مخلوط کنید.

نکات مورد علاقه برای کاهش وزن برای حمایت از سفر کاهش وزن

در آغوش گرفتن محصولات پاییزی می تواند به شما در روحیه پاییزی کمک کند و همزمان اهداف وزن شما را نیز پشتیبانی کند. گنجاندن غذاهای پاییزی مانند کدو تنبل ، آفتابگردان ، انجیر و قارچ در غذاهای شما می تواند تغذیه شما را از نظر کالری کم ، فیبر چرب و بسیار خوشمزه افزایش دهد. خوردن مدام غذا با کمی آگاهی آسان است و گنجاندن این ورزش در عادات سلامتی شما قطعاً به نفع شما خواهد بود.

پاییز پاییز و غذای خوب!

دیدگاهتان را بنویسید