حساب دوچرخه شما چقدر است؟ موانع جوامع دوچرخه سواری


شهرهایی با مسیرهای دوچرخه سواری ایمن

انتقال به یک شهر جدید در بحبوحه شیوع کووید -19 می تواند انتقال را دشوار کند. گزینه های زیادی برای رفتن به رستوران ، کنسرت یا رویدادهای ورزشی ، آشنایی با خانه جدید و برخی چالش ها وجود ندارد. هنگامی که شوهرم و من در ژوئن 2020 به مینیاپولیس نقل مکان کردیم ، به دلیل مصدومیت از هم جدا شدیم. خوشبختانه مسیرهای دوچرخه سواری بسیار متصل به شهر راهی عالی برای کشف شهر جدید شما و استراحت به ما داد. به زودی مشخص شد که ما مدت زمان بیشتری نسبت به قبل دوچرخه سواری می کردیم و یکی از دلایل اصلی ادامه دوچرخه سواری این بود که “آسان” بود. ما تنها در مسیرهای دوچرخه سواری با خودروها مبارزه نمی کنیم. ما به مکان هایی که خطوط دوچرخه به طور ناگهانی متوقف می شد پرواز نکردیم ، بنابراین خوشبختانه وارد پارکینگ ها نشدیم. من طرفدار دوچرخه سواری با سرعت اتومبیل و مراقبت چندانی در جاده ها نیستم ، اما مسیرهای دوچرخه سواری شهرهای دوقلو از این امر محافظت می شود. بزرگترین شکایت من این است که گاهی اوقات آنجا وجود دارد دوچرخه سواران زیاد (چگونه می توانم این را بگویم)!

در دوران تحصیل پزشکی ، من به کلاس می رفتم ، اما فقط باید کیلومترها را در خیابان هایی که شلوغ نبود (حتی اگر مسیر دوچرخه وجود نداشت) پیاده روی می کردم. من چند بار دوچرخه سواری را در نظر گرفتم ، اما موانع متعددی به وجود آمد ، از جمله مسائل اجتماعی مانند عدم اتصال (خطوط دوچرخه که به یکدیگر متصل هستند و نمی خواهند به سرعت ترافیک اضافه کنند) ، عدم وجود دوچرخه ایمنی خطوط و بزرگراه ها با نور کم ، و همچنین موارد شخصی من مانند عدم باران در هنگام کار. در مینیاپولیس ، بسیاری از ساکنان دور می زنند یا برای آموزش عجله می کنند ، و من دلیل آن را می فهمم: ساختارهای شهر تمیز و شاد هستند. این باعث شد بیشتر به این فکر کنم که سایر شهرهای بزرگ باید چه کاری انجام دهند تا بتوانند از مزایای تفریح ​​دوچرخه سواری در جوامع خود استفاده کنند.

دوچرخه سواری برای کار یا مدرسه فواید زیادی دارد ، از جمله:

    • افزایش فعالیت بدنی ممکن است خطر بیماری دائمی را کاهش دهد
    • رد پای کربنیفر
    • بندر ONEHUNGA
    • کاهش خطر ابتلا به COVID-19 از طریق جنبش های عمومی
    • بهبود روحیه و درک
    • به افراد کمک می کند تا توصیه های انجمن کالج ورزش آمریکا را برای 150 دقیقه فعالیت بدنی در هفته رعایت کنند
    • در هزینه خود صرفه جویی کنید ، زیرا هزینه دوچرخه کمتر از اعتبار و راننده ماشین است

علیرغم مزایا ، موانع دوچرخه سواری در بسیاری از جوامع وجود دارد ، از جمله اتصال ساختمان ، عدم وجود مسیرهای محافظت شده دوچرخه یا جاده هایی با نور کم. اتصال متصل یکی از اولین راه های دوچرخه سواری در شهرهای بزرگ ایالات متحده بود. همه روش های Road’s Covers به ​​ایجاد جوامعی کمک می کند که انتخاب مسیر در آنها به صورت روزانه آسان است. همه جاده ها طوری طراحی شده اند که ایمنی ، راحتی و عدالت جاده ها را برای عابران پیاده و دوچرخه سواران تضمین کنند تا با توجه کامل به ایمنی و سلامت عمومی ، جوامع در امنیت خود بمانند. از بین بردن سایر محدودیت ها در مورد دوچرخه ، مانند خطوط باریک دوچرخه ، جدا نشدن از وسایل نقلیه موتوری ، عبور از گذرگاه ها و مسیرهای دوچرخه سواری بدون برف ، راه هایی برای راحتی بیشتر دوچرخه است.

دوچرخه سواری ایالات متحده نقشه کشور 2020مهمترین چیز ورزش است یا تغییر کار ، باز هم به عهده هر فرد است و تهیه دوچرخه های سالم ، متصل و تمیز باید از نظر اجتماعی مرتبط باشد ، همانطور که می توان با سیاست های جامعه انجام داد. کمک به دوچرخه سواران در هنگام برنامه ریزی زیرساخت های شهری به ACSM American Fitness Index تناسب اندام را با استفاده از چهار شاخص ارزیابی می کند که یکی از آنها نمره چرخه است®به مینیاپولیس ، MN رتبه 1 در شهرستان دوچرخه®و به دنبال آن پورتلند ، OR ، شیکاگو ، IL ، دنور ، CO و سان فرانسیسکو ، CA. اما چه چیزی به ظهور این شهرها کمک کرده است؟ نکته اصلی این است که آنها دارای یک شبکه متصل به خوبی با خطوط دوچرخه مشخص هستند که جدا از وسایل نقلیه موتوری هستند. مینیاپولیس در سال 2016 یک سیاست کلی اجرا کرد که بر زمان های اولیه تمرکز می کند ، پس از آن دوچرخه سواری و استفاده از وسایل نقلیه موتوری و پایان استفاده از وسایل نقلیه موتوری متمرکز می شود. شبکه رو به رشد دوچرخه سواری مینیاپولیس همه ساکنان را تشویق می کند تا در طول سال ، هم برای ورزش و هم برای پیاده روی دوچرخه سواری کنند. بسیاری از شهرهای بزرگ دارای سیستم دوچرخه سواری مشابه بوده اند ، اما بسیاری از شهرها هنوز اتصالات ایمن دوچرخه های خوب ندارند.

نویسنده: آلیسون شرودر ، MD یک مرکز پزشکی ورزشی در میدان کلینیک مایو در مینیاپولیس ، MN است. او از اوت سال 2021 به عنوان مدرس به بخش بهداشت و توانبخشی در مرکز پزشکی دانشگاه پیتسبورگ ملحق می شود.

دیدگاهتان را بنویسید