ده ماه بعد – مدیترانه


از آخرین باری که وبلاگ خود را ارسال کردم ، یک سال (16 آوریل 2019) نمی گذرد. ظاهراً بسیاری از شما هنوز برای خواندن مقاله و / یا دستور غذا آمده اید. خوشحالم که هنوز اتفاق می افتد من قصد ندارم هر هفته به نوشتن برگردم (دوره یازده ساله در واقع به پایان رسیده است) ؛ اما امروز می خواهم چیزی را اضافه کنم.

وقتی تصمیم گرفتم آن سالها غذا خوردن مدیترانه ای را بپذیرم ، به من هشدار داده شد که مانند هر “وعده غذایی” ، به زودی “غذای” مدیترانه ای از بین می رود – بدون هیچ سیستمی. فردی که از این توصیه قانع کننده استفاده می کرد ، متخصص رژیم نبود و دو مدرک کارشناسی ارشد نداشت و سالها غذا نخوانده بود. او یک پیش بینی کننده ضعیف است. دلیل ذکر این نکته این است که تصمیم من بر اساس سالها مشاوره در زمینه های مختلف مراقبت های بهداشتی – سلامت قلب ، پیشگیری از سرطان ، پیشگیری از پوکی استخوان ، پیشگیری از قلب ، چاقی ، دیابت و پیشگیری و موارد دیگر بود. شگفت انگیز است که متوجه شده باشم آن سالها پیش ، همه کلاسهای مختلف سلامت همیشه توصیه های یکسانی را ارائه کرده اند. من هرگز توصیه بهداشت عمومی عمومی مورد اعتماد را ندیده ام که میوه ، سبزیجات ، غلات کامل ، حبوبات و کمتر گوشت ، شکر و محصولات تصفیه شده را قبول نکند. این فقط شانس نبود ؛ مقدار زیادی شواهد از دیدگاه های مختلف

ما در خانه خود به سبک مدیترانه ای یا سبک انعطاف پذیر ادامه می دهیم ، اما در حال حرکت به سمت رژیم گیاهی سنتی هستیم. من عاشق کسانی هستم که گوشت قرمز دوست دارند. اما می خواهید از بسیاری از رژیم های غذایی مبتنی بر حیوانات دوری کنید. ما موفق بودیم زیرا عادت کردن به مصرف بسیاری از مکمل های غذایی دیگر برای ما خیلی سخت نبود. در این فصل ، من می خواهم مجدداً بر تفکر در مورد ایجاد تغییراتی تأکید کنم که شما ممکن است به عنوان یکی از آنها را بپذیرید روند، به جای یک گزینه طی یکی دو سال گذشته ، ما به تدریج یاد گرفتیم که همیشه از لوبیا در سالاد ، سوپ و سایر آب میوه ها استفاده کنیم. کمی طولانی بود ، اما فقط آن مرحله و مراحل شامل زنبورهای زیادی بود. توجه: در بیشتر موارد جالب است. آب محلول در تب به کنترل کالج ما کمک می کند ، لوبیا منبع عالی پروتئین است (مخصوصاً وقتی با دانه ها ترکیب شود) و فیبر به میکروبیوم ما کمک می کند.

این آخرین کلمه در پاراگراف بالا است – میکروبیوم ، من سرانجام به این موضوع پرداختم که چرا نمی توانم در برابر نوشتن یک وبلاگ دیگر مقاومت کنم. به همین دلیل است که من می خواهم همچنان به تشویق غذا در مدیترانه ادامه دهم. یا همانطور که اغلب می بینم ، غذای مدیترانه ای. این در بالای لیست متخصصان بهداشت حرفه ای پزشکی قرار دارد که توسط آنها جمع آوری شده است اخبار ایالات متحده و گزارش جهان این بهترین وعده غذایی در چهار سال گذشته است – اول ، دوم یا کراوات برای اولین بار. خواندن رتبه بندی بهترین وعده های غذایی خود را از دست ندهید. واقعیت این است که اکثر رژیم های غذایی در بالا بسیار شبیه به تمرکز بر برخی جنبه ها هستند. به عنوان مثال ، رژیم DASH یک رژیم مدیترانه ای با تمرکز بر پایین نگه داشتن سدیم است. رژیم MIND ، بیشتر یا بیشتر با تمرکز بیشتر روی میوه ها از هر میوه ای ، و همچنین سبزیجات برگ سبز بیشتر از همه میوه ها یکسان است. یعنی یک نوع رژیم غذایی گیاهی مفید تلقی می شود.

آه تا دا! خبرهای خوب برای غذاهای مدیترانه ای همچنان در حال رشد است. من فکر می کنم ما باید زیر سنگ زندگی کنیم ، اگر در اطلاعات منتشر شده ای که به زیستگاه های سالم سود می رساند ، اینقدر رشد نکرده ایم. یک مطالعه جدید به تازگی در مجله BMJ منتشر شده است روده نکته جالب در مورد مجله پزشکی بریتانیا این است که مجله به صورت رایگان تنظیم شده است. نگاه کن! به طور قابل توجهی ، محققان دریافتند که پس از یک سال رژیم غذایی مدیترانه ای ، میکروبیوم بزرگسالان به گونه ای تغییر کرده است که عملکرد مغز را بهبود می بخشد و آنها از کمک به طول عمر پیش بینی می کنند. آره! برای غذاهای مدیترانه ای به گفته این محققان ، مصرف بیش از حد داروهای ضد التهابی می تواند منجر به عقب ماندگی ذهنی در آلزایمر شود. همین داروها باعث ایجاد سایر بیماری های شایع مانند دیابت ، سرطان و تصلب شرایین می شوند. رژیم مدیترانه ای با بهبود بیوم این سموم را مهار کرده و در برابر این بیماری ها محافظت می کند.

به طور معمول ، با افزایش سن ، اندازه و تعداد میکروب های معده کاهش می یابد. این بسیار بد است ، زیرا تنوع با میکروب های زیاد عامل مهمی در مبارزه با رشد مشکلاتی است که با افزایش سن منجر به زوال عقل ، سرطان و سایر بیماری ها می شود.

عصر جدیدی شکل گرفته و شناخته شده است ، کلمه شعله والد ؛ این بدان معناست که بیماری التهابی روده معمولی با درجه پایین در دوران بزرگسالی ایجاد می شود-سیگنال هایی مانند پروتئین های فعال شده با C ، سایتوکاین ها و IL-10 پایین وجود دارد که در حفظ حفاظت محافظت شده ما نقش دارند. این علائم به ویژه بر افراد مسن تر در مطالعه که رژیم مدیترانه ای مصرف می کردند ، تأثیر گذاشت.

در حال حاضر ، من متوجه شده ام که شما ممکن است آنقدر سن نداشته باشید که ارزش زیادی در این مطالعه جدید داشته باشید. اما اجازه دهید به اشتراک بگذارم که آسیب به سلول های ما از روزی شروع نمی شود که ما برخی از خطوط فکری در را خیلی دیر رد می کنیم. اجتناب از آثار التهاب برای ما در هر سنی بهتر است. از ما در برابر بسیاری از بیماریهای دولتی محافظت می کند.

اگر هنوز به توصیه من علاقه دارید ، می گویم ، با یک سیستم مبتنی بر درخت عجله کنید. خواه شما آن را مدیترانه ای ، DASH ، MIND یا هر اصطلاح دیگری که می نامید ، قرار دهید.

پس از ده ماه غیبت من ، داشتن ارتباط با شما احساس خوبی داشت.

دیدگاهتان را بنویسید