غذاهای خوب برای تناسب اندام و سلامتی – تناسب اندام کندی


تنظیم شکل به آسانی کالری نیست ، کالری اتفاق می افتد ، حتی اگر در مورد آن شنیده باشید. نوع ماهیچه شما چربی است ، به این معنی که غذاهایی که می خورید بر توانایی شما در کاهش وزن و عضله سازی تأثیر می گذارد ، همچنین سلامت قلب ، تغذیه مناسب و سایر جنبه های آنچه ما “سلامت کامل” می نامیم را حفظ می کند. “

این که آیا به دنبال ثبت نام در برنامه تناسب اندام هستید یا به دنبال راه هایی برای بهبود سلامتی خود هستید ، در اینجا برخی از بهترین غذاهایی است که باید در رژیم غذایی خود لحاظ کنید.

1. بلوبری ، کرن بری و توت سیاه (در میان دیگران)

تحقیقات نشان داده است که برای اینکه بدن شما سالم باشد ، باید هیدراته شوید ، با اقدامات پیشگیرانه برای درمان سرطان ، بیماری های قلبی و سایر شرایطی که در این روند پیشرونده هستند.

میوه ها سرشار از آنتی اکسیدان هستند ، بنابراین آنها را اغلب در رژیم غذایی خود قرار دهید.

2. آرد کامل و پیازچه

اگر به انجام تمرینات ورزشی ، دویدن طولانی مدت و ورزشهای زیاد نیاز دارید ، باید از قدرت کافی برای انجام این کار مطمئن شوید. این بدان معناست که کربوهیدرات کمتری مصرف می کنید ، اما این نوع کربوهیدرات هایی است که می خورید.

غذاهایی مانند آرد گندم سبوس دار و غلات کامل حاوی انواع هویج برای حفظ توانایی شما در طول زمان ورزش است و همچنین دارای فیبر برای حمایت از سلامت تغذیه شما است.

3. ماهی قزل آلا و ماهی

وقتی بدنبال پروتئین هستید ، خیلی بهتر از چربی نمی شوید. با داشتن امگا 3 برای حمایت از سلامت قلب و دوز بالای اسیدهای آمینه برای کمک به رشد ماهیچه ها ، داشتن رژیم غذایی سالم می تواند برای سلامتی و تندرستی شما مفید باشد.

4. لوبیا و آجیل

حتی اگر به رژیم گیاهخواری پایبند باشید بدون اینکه به دنبال مخلوط کردن منابع اصلی خود باشید ، لوبیا و آجیل گزینه های زیادی برای بسیاری از غذاهای غنی از پروتئین دارند.

لوبیا سیاه خوب است ، در برگر ، پرکن استفاده می شود و سپس در کنار هم سرو می شود. نخود را می توان با حمص ، سالاد و سایر غذاها استفاده کرد.

5. آووکادو

اگرچه گفته می شود غذاهای چرب باید مورد اجتناب قرار بگیرند ، اما می دانیم که غذاهای زیادی وجود دارد که حاوی چربی در رژیم غذایی ما نیستند.

پیشگیری ها منحصر به فرد هستند زیرا 77 درصد از مقدار چربی در رژیم غذایی وجود دارد – این همان چیزی است که مسئول از دست دادن چربی خود محصول است.

6. نیلوفرهای سبز

ذرت ، کلم پیچ و سایر سبزیجات سرشار از ویتامین C ، کلسیم ، آهن و سایر مواد معدنی و ویتامین ها هستند که از بسیاری از سیستم های بدن پشتیبانی می کنند. اگر سالاد نمی خورید ، می توانید از سبزیجات برگ دار در مجلات استفاده کنید یا آنها را آبیاری کنید تا ویتامین مورد نیاز روزانه خود را دریافت کنید ، بنابراین احساس سیری می کنید!

برای بهبود سلامت جانبی از غذا استفاده کنید

اکنون که می دانید سلامتی و تناسب اندام فراتر از ورزش و کاهش وزن است ، زیرا نظر خود را در مورد راه هایی برای بهبود شیوه زندگی تغییر داده اید؟

در Kennedy Fitness ، توصیه های تغذیه ای که ارائه می دهیم نه تنها به این دلیل است که یکی از معتبرترین برنامه های تناسب اندام در South Jersey را داریم ، بلکه بسیار مهم است که بدانید چه چیزی را باید در آن انجام دهید. بدن شما برای سلامتی شما. به



دیدگاهتان را بنویسید