نکاتی که برای بهبود روال خواب نیاز دارید – محصولات بهداشتی قابل اعتماد


نوشته شده توسط Mikkie Mills / Iloilo نویسنده ری اسپاتز

خواب خوب بخش مهمی از سلامتی است. گفته می شود ، بسیاری از افراد به اندازه کافی به خواب شبانه نیاز ندارند. اگرچه این امر در دنیای سریع امروز قابل درک است ، اما واقعیت این است که می تواند در طولانی مدت بر سلامت تأثیر جدی بگذارد.

کمبود خواب نه تنها باید باعث مشکلات کوتاه مدت سلامتی مانند مه مغزی یا خستگی شود ، بلکه می تواند به اختلالات اضطرابی طولانی مدت مانند بیماری قلبی ، سکته مغزی ، قند و زخم نیز کمک کند. به همین دلیل ، یافتن راه هایی برای بهبود کیفیت خواب می تواند مهم باشد ، حتی اگر همیشه احساس راحتی نمی کنید. اگر به دنبال راههای م toثر برای بهبود روال خواب خود هستید ، مواردی را که باید امتحان کنید در اینجا آورده شده است.

راه هایی برای کاهش مراحل دشوار خود بیابید

یکی از مهمترین بخشهای بهبود کیفیت خواب این است که مطمئن شوید در جهت کاهش مشکلات خود گام برمی دارید. هنگامی که احساس استرس می کنید ، بدن شما مقدار زیادی هورمون مانند کورتیزول و آدرنالین تولید می کند.

در حالی که این هورمون ها برای هوشیاری در شرایط بحرانی لازم هستند ، اما اگر تعداد زیادی از آنها به طور کلی در بدن شما وجود داشته باشد ، می تواند منجر به مشکلات سلامتی شود و با یک خواب عمیق و آرام شبانه شما را از پوست محافظت کند.

راه های مثبت می تواند راههای ساده و طبیعی زیادی برای شروع کاهش استرس باشد. امیدوارم در زندگی شما ، برخی از گزینه ها برای تمیز کردن بیشتر از دیگران برای شما جذاب باشد. برای برخی ، موارد جدید را امتحان کنید درمان هایی مانند اسانس های جوان زندگی می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد ، اما سایر روش ها ممکن است از سایر روش های کاهش استرس بهتر باشند.

یک راه محبوب و اغلب م youثر برای کاهش استرس ، شروع شما چیزی است که به آن فکر می کنید. ذهن آگاهی ، که اغلب از آن به عنوان مدیتیشن یاد می شود ، می تواند راهی عالی برای آرامش بدن و ذهن شما باشد. مدیتیشن نه تنها به شما کمک می کند تا افکار خود را پاک کرده و تمرکز بیشتری داشته باشید ، بلکه می تواند به آرامش اعصاب شما و بدن شما نیز کمک کند.

این برای آماده سازی ذهن و بدن برای خوابیدن مفید است. برای مشاهده بهترین نتایج از مدیتیشن ، حداقل 20 دقیقه در روز تمرین کنید. با این حال ، اگر برای شما سخت است ، شروع با پنج اضافه به 10 دقیقه می تواند شروع خوبی باشد.

از رژیم غذایی حمایت شده استفاده کنید

اگرچه ممکن است بسیاری متوجه آن نشوند ، اما غذاهایی که می خورند تأثیر زیادی در کیفیت خواب شبانه دارند. رژیم غذایی سرشار از قند و غذاهای تصفیه شده می تواند باعث افزایش قند خون شود و ممکن است بر هورمون ها از جمله هورمون خواب تأثیر بگذارد.

از سوی دیگر ، رژیم غذایی مملو از غذاهایی که از خواب حمایت می کنند می تواند برای تنظیم هورمون ها و کمک به استراحت شبانه عالی باشد. برخی از مواد مفید برای خواب خوب شامل گوشت بدون چربی ، چربی های سالم و مقدار زیادی میوه و سبزیجات تازه است.

علاوه بر این ، زمان هایی که می خورید می تواند بر کیفیت خواب شما نیز تأثیر بسزایی داشته باشد. غذا خوردن در اواخر روز می تواند بر بدن شما فشار وارد کند. از آنجا که بدن شما برای هضم غذا به انرژی زیادی احتیاج دارد ، خوردن نزدیک ساعت خواب می تواند بیدار شود. اگر باید قبل از خواب غذا بخورید ، به آن پایبند باشید مامان مامان پروتئین در خود دارد که معمولاً بهترین گزینه است.

از مصرف برخی نوشیدنی ها خودداری کنید

علاوه بر تماشای آنچه می خورید ، باید اطمینان حاصل کنید که در حال تماشای آنچه می نوشید نیز هستید. این امر به ویژه در مورد کافئین و الکل اهمیت دارد. قهوه صبحانه می تواند راهی عالی برای بلند شدن و رفتن شما باشد. با این حال ، مسئله کافئین یک سیستم تحریک کننده عصب است و اگر آن را دیر در روز بنوشید ، می تواند شما را در شب بیدار نگه دارد.

فراتر از آن ، آنچه برخی متوجه نمی شوند این است که کافئین می تواند ساعت ها پس از نوشیدن آن در بدن شما قوی بماند. به همین دلیل ، اگر می خواهید به دلیل کافئین از مشکلات خواب اجتناب کنید ، ایده خوبی است که میزان مصرف کافئین خود را در ساعات اولیه روز محدود کنید.

کافئین تنها چیزی نیست که هنگام خواب باید به آن فکر کنید. نوشیدن الکل نیز می تواند یک اختلال عمده در خواب باشد. در حالی که برخی ممکن است تصور کنند که چند نوشیدنی راهی عالی برای استراحت در شب است ، اما ممکن است در نهایت مانع از دریافت کیفیت خواب مورد نیاز شما شوند.

اگرچه خوابیدن پس از نوشیدن مشکلی نیست ، اما خوابیدن اغلب دشوار است. این به این دلیل است که الکل با چرخه ها تداخل دارد. یک یا دو نوشیدنی ممکن است دعوای زیادی ایجاد نکند. با این حال ، اگر می خواهید یک خواب خوب و عمیق داشته باشید ، بهتر است از نوشیدن الکل به طور منظم اجتناب کنید.

ایجاد محیط مناسب خواب

محیطی که در آن می خوابید می تواند تأثیر زیادی در کیفیت کلی خواب شما داشته باشد. یک اتاق خواب پر سر و صدا ، گرم یا روشن می تواند خوابیدن یا حتی خوابیدن را برای شما دشوار کند. علاوه بر این ، برخی ممکن است آنقدر به شرایط خواب ناکافی یا ضعیف عادت کنند که نمی دانند چگونه بر آنها تأثیر می گذارد.

به همین دلیل ، ارزیابی اتاق خواب و نحوه تأثیر آن بر کیفیت خواب بسیار مهم است. یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید تخت خواب شما گرم است و هیچ گونه مفاصل و درد عضلانی ایجاد نمی کند. پس از انجام این کار ، مطمئن شوید که اتاق خواب شما پر سر و صدا است می تواند گام خوب دیگری باشد.

اگر سر و صدایی دارید که شما را آزار می دهد ، می توانید گوشواره های با کیفیت بالا و یا هدفون هایی با لغو سر و صدا مفید باشد. در کنار ارزیابی میزان سر و صدا ، باید میزان نور اتاق خواب خود را نیز در نظر بگیرید.

داشتن اتاق هایی با صفحه تاریک در صورت داشتن آنها می تواند چیز خوبی باشد بسیار شفاف تا خوب بخوابی آخرین چیزی که باید به آن فکر کنید دمای اتاق است. اگر هوا خیلی گرم است ، ممکن است از خوابیدن جلوگیری کنید. قرار دادن ترموستات قبل از خواب راهی آسان برای حل این مشکل برای برخی است.

برخی از اندیشه ها اندیشه ها

خواب خوب سنگ بنای سلامتی است. با این حال ، بسیاری از بزرگسالان هنوز در تلاش برای به دست آوردن خواب مورد نیاز خود هستند. در حالی که گاهی اوقات خواب کافی می تواند چالش برانگیز باشد ، واقعیت این است که روشهای ساده و طبیعی وجود دارد که می توانید خواب با کیفیت خود را در طول روز شروع کنید.

با ما ثبت نام کنید به باشگاه سلامت اعتماد کنید روزنامه برای اطلاعات بیشتر در مورد پشتیبانی طبیعی از زندگی، سلامت طبیعی، بهداشت دهان و دندان و دامداریبه اگر به دنبال مراقبت های بهداشتی بهتر هستید ، حتماً آن را بررسی کنید فهرست منابع بهداشتی مورد اعتمادبه

نوشته شده توسط:

میکی میلز یک نویسنده مستقل از شیکاگو است. او همچنین مادر دو فرزند است که از به اشتراک گذاشتن ایده های خود در زمینه نقاشی ، هک بودجه و DIY لذت می برد. در حالی که او چیزی نمی نوشت ، بچه های خردسال را تعقیب می کرد ، با سگش راه می رفت یا در مدرسه می توانست سنگ های کوهنوردی محلی پیدا کند.

بازبینی شده توسط:

بنیانگذار ری اسپاتز علاقه مند به همه چیز طبیعی است و یک تحقیق مادام العمر درباره طبیعت مرتبط با سلامتی و سلامتی ایجاد کرده است. ری اولین کسی بود که محصولاتی را به بازار آورد که م effectiveثرتر و عاری از مواد شیمیایی و افزودنیهای مضر باشد. به همین دلیل ری ایجاد شد محصول قابل اعتماد، شرکتی که برای محصولات تمیز ، مفید و سالم به آن اعتماد دارید. ری باغبان است ، از ماهیگیری ، پیاده روی و آموزش و راهنمایی افراد برای شروع مشاغل جدید لذت می برد. شما می توانید از کتاب او ، “چگونه بر اساس کلام خدا در تجارت موفق شوید” ، در www.salameta.comبه

عکس گرفته شده توسط Alyson McPhee در Unsplash

دیدگاهتان را بنویسید