وقتی درگیر ناکارآمدی هستید ، چگونه از خود به خوبی مراقبت کنید


وقتی سلامت احساسی درونی ما تحت تأثیر قرار می گیرد ، احساسات درونی به سرعت ظاهر می شوند. این احساسات درونی می تواند ناگهانی ، ضعیف و حتی ترسناک به نظر برسد. شاید قلب شما شروع به کار کند ، قفسه سینه شما شروع به کار کند ، یا ممکن است در مشکل باشید. در حالی که این احساسات ممکن است کمی کمتر به نظر برسند ، شما تنها نیستید-در حقیقت ، از دانستن اینکه چه تعداد از آنها مبارزه شما را به اشتراک می گذارند ، شگفت زده خواهید شد. مطالعه اخیر توسط روانشناسی آمریکایی مشخص شد که 67 درصد از آمریکایی ها در حال حاضر در خطر هستند ، در حالی که بیش از 80 درصد با علائم استرس مزمن در ارتباط هستند. می بینید ، همه ما می توانیم از کمی پشتیبانی استفاده کنیم! بنابراین ، اگر می پرسید چگونه اضطراب را کاهش دهید یا نمی دانید وقتی قوی هستید چه کار کنید ، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

در گذشته نکات مفیدی برای مراقبت از خود ، بدون توجه به آنچه برای شما اتفاق می افتد ، خواهید یافت.

راهنمایی های سریع برای سلامت روان ، برای آنچه احساس خوبی دارید

در واقع استرس اجتناب ناپذیر است. همه ما اسلحه داریم و همه ما تحت تأثیر شرایط وحشتناکی قرار گرفته ایم (اگر سرتان را تکان دهید ، اسرار خود را به ما نگویید) حتی اگر بتوانیم از اقدامات پیشگیرانه برای محافظت از سلامت روان خود استفاده کنیم. (در نظر بگیرید: الف غذای حالت جامد، هنگامی که خواب زیادی وجود دارد ، تمرین مدیتیشن را شروع کنید) ، جلوگیری از وقوع شرایط استرس زا غیرممکن است. به همین دلیل است که ما به شما یک استراتژی پاسخگوتر و نکات مفیدی می دهیم تا در مواقع نیاز به پشتیبانی از آنها استفاده کنید!

بنابراین دفعه بعد که احساس تنهایی ، تنهایی ، افسردگی یا چیزی کمتر از زندگی بزرگسالی خود می کنید ، این نکات سریع سلامت روان را امتحان کنید. این ابزارها می توانند سیستم عصبی شما را همزمان کنترل کنند تا احساس آرامش کنید.

وقتی این کار را می کنید چه باید بکنید

از تنفس عمیق استفاده کنید

وقتی استرس رخ می دهد ، به تنفس شما باز می گردد. چشمان خود را ببندید ، به یک صندلی راحت بیایید و یک دست را روی سینه و یک دست را روی شکم خود قرار دهید. بینی خود را برای شمارش 1-2-3-4 بالا بیاورید ، استراحت کنید ، سپس دهان خود را به تعداد یکنفره بگذارید. تکرار!

عمق لوله روغن بدن بزرگ را بگیرید

یک بطری کوچک اسطوخودوس ارگانیک در دست بگیرید. اگر مضطرب یا افسرده هستید ، یک یا دو قطره به دستان خود بیفزایید و نفس عمیقی در زمینی که ذهن شما تازه است بکشید.

برای سفر بدون لغو بروید

تلفن خود را در خانه بگذارید و بدون دردسر پیاده روی کنید. به سادگی حرکت دادن بدن با تغییر ذهن شما از کشمکش یا فرار به استراحت و تنفس باعث کاهش افکار استرس زا می شود.

مراقبه

اگر افسرده هستید ، می پرسید چگونه می توانید اضطراب را کاهش دهید ، ذهن خود را آرام کنید و به مدت پنج دقیقه مدیتیشن کنید. این پنج دقیقه را امتحان کنید آرام آرام مدیتیشن کنید توسط آماندا گیلبرت برای بهبود زودهنگام!

وقتی آمادگی کنار آمدن را دارید چه باید بکنید

هرگونه تغییر کوچک انجام دهید

تعجب می کنید وقتی تحت فشار قرار می گیرید و با الگوی بدی گیر می کنید ، چه کار کنید. با یک تغییر کوچک شروع کنید. ممکن است نظر خود را تغییر دهید ، بهتر غذا بخورید یا ده دقیقه زودتر از خواب بیدار شوید تا در یکی از کارهای آشنا در برنامه صبحگاهی خود شرکت کنید. تغییرات کوچک در آینده به تغییرات بزرگ اضافه می شود!

فکر خوب را برای فکر خوب بنویسید

تغییر دیدگاه شما همیشه می تواند بر سلامت روان شما تأثیر مثبت بگذارد. وقتی افکار منفی شما منفی می شوند ، به چیزی فکر کنید که واقعاً شما را خوشحال می کند و حرکت ذهن خود را تماشا کنید.

موضوع: 3 هک متخصص برای شکستن تغییر ذهنیت شیطانی

خردمند و مشکوک را کنار بگذارید

به راحتی می توان تمام “چه” هایی را که در ذهن شما وجود دارد و خیلی بد تلقی می شوند ، تکرار کرد. با این حال ، اگر در فکر این هستید که چگونه می توانید اضطراب خود را کاهش دهید ، وقت آن رسیده است که احساسات درونی خود را کنترل کنید! به نتیجه بدتر فکر نکنید ، به نتیجه بهتر فکر کنید. میخوای چی بشه؟ در مرحله بعد ، تصور کنید که ایده آل در حال توسعه است. شما فقط ذهن خود را تازه می کنید! با گذشت زمان ، شما یاد خواهید گرفت که از الگوهای فکری منفی “چنگ زنید”.

ایجاد یک لیست هدف

کوتاه مدت و بلند مدت را در نظر بگیرید. امروز می خواهید به چه چیزی برسید؟ این هفته؟ این ماه؟ امسال؟ ایجاد برنامه به ایجاد انگیزه و ایجاد انگیزه در عمل کمک می کند.

Strike جدید را امتحان کنید

اگر در شیار هستید ، یک سرگرمی جدید پیدا کنید تا اشتیاق شما را برانگیزد. فکر کنید: یک آموزش یوگا ، یک کلاس آشپزی یا یک دوره آموزشی خوب!

وقتی خسته می شوید چه باید بکنید

آب پرقدرت بنوشید

معمولاً خشک است (حتی میخ ها) ممکن است منجر به ضعف و ضعف شود. این امر علاوه بر انرژی شما می تواند بر روحیه ، استرس و حتی خواب شما نیز تأثیر بگذارد. برای اولین بار یک بطری بزرگ آب بنوشید و یک بطری را در طول روز همراه داشته باشید. وقتی خسته می شوید ، مکیدن!

یک صبحانه قوی بخورید

یک میان وعده پر انرژی با مواد مغذی برای از بین بردن استرس می تواند به رفع خستگی و افزایش استقامت کمک کند. سعی کنید یک میان وعده بزرگ بخورید مواد مغذی که باعث افزایش انرژی می شوند مانند روی ، امگا 3 ، ویتامین B و ویتامین C.

به Cold Wash بروید

علاوه بر تسکین درد ماهیچه ها و ترویج بهبودی ، پژوهش ادعا می کنند که دوش آب سرد می تواند روحیه را بالا ببرد و خستگی را کاهش دهد. حتي ايستادن در سرماي يخبندان هميشه اينطور نيست اغلب سرگرم کننده است ، نمی تواند آسایش روح ما را نفی کند!

به Power Outside بروید

چه در حال پیاده روی باشید و چه مقدار کمی ورزش کنید ، انجام تمرینات با شدت کم باعث افزایش قدرت ، کاهش استرس و افزایش بازدهی شما می شود.

موضوع: 10 کاری که باید انجام دهید اگر همیشه خسته هستید

وقتی غمگین هستید چه کار کنید

از الکتریک بنویسید

به جای تحسین احساسات درونی خود ، آنها را از کاغذ بیرون بفرستید. ما دوست داریم از این به عنوان “تخلیه مغز” یاد کنیم – فقط آنچه را که در ذهن شماست بنویسید ، بگذارید احساسات درونی ظاهر شوند!

تماس بگیرید

گاهی اوقات صدای یون خوب کار درستی هنگام ناراحتی یا افسردگی است. اینا نیز ، الف دوره هاروارد دریافت که گریه مواد شیمیایی معروف اکسی توسین و مواد مخدر درون زا ، معروف به اندورفین را آزاد می کند. این کار درد را از نظر جسمی و روحی تسکین می دهد!

اتاق یا منطقه ای را تمیز کنید

شما می دانید که این تمیز و دارای سلامت روانی است ارتباط؟ داشتن یک فضای شفاف می تواند نگرانی ها و ناراحتی ها را در حالی که مشغول کار هستید به عنوان راهی موثر برای پاکسازی سر کمک کند.

گواهی تشکر باید شروع شود

حتی در بدترین روزها ، همیشه چیزی برای شکرگزاری وجود دارد. لیست تشکر باید شروع شود و سپس اضافه شود. اگر ناراحت ، گم شده یا افسرده هستید ، مقاله آرامش بخش خود را دوباره بخوانید و همه چیزهای خوب زندگی خود را به خود یادآوری کنید!

هنگام عصبانیت یا ناراحتی چه باید کرد

تعداد تنفس تا 10 عدد است

نفس های آهسته و عمیقی که قبلاً ذکر کردیم؟ برگرد به اینجا وقتی ناراحت یا عصبانی هستید ، یک نفس عمیق بکشید و تا ده بشمارید. هنوز راحت هستی؟ تنفس باید تا شروع تنش حفظ شود. شما با وضوح و آرامش به این حالت باز خواهید گشت.

ورزش HIIT انجام دهید

تمام قدرت شعله را به قلب منتقل کنید آموزش HIIT! شما احساسات منفی را در مورد آن هورمون های مورد علاقه که پس از تمرین عرق کردن به سیستم شما هجوم می آورند برطرف خواهید کرد.

از تمرین ذهن آگاهی و فناوری کاهش وزن خود استفاده کنید

شاید یک نفس عمیق ، الف یوگا، یا راحتی حمام اپسومبه چیزی را پیدا کنید که دوست دارید ، متناسب و جمع آوری کنید.

آنچه باید انجام دهید تا تنهایی خود را از بین ببرید

شبکه پشتیبانی پیدا کنید

این می تواند خانواده ، دوستان ، سازمان های محلی و البته پزشک یا جانشین شما باشد. معنی: وقتی گیج شدید ، کمک بخواهید! بسیاری از مردم آماده و مایل به کمک هستند.

بندر ONEHUNGA

خوشحال کردن کسی شما را خوشحال می کند (و کمتر شما را خوشحال می کند). رایگان ، آسان و برای روح مفید است.

خروج از رسانه

گاهی اوقات جامعه اصلاً اجتماعی نیست. به هر حال ، اگر تنها هستید ، گاهی اوقات احساس تنهایی می کنید. از رسانه های اجتماعی استفاده کنید و در جریان باشید! با یک دوست تماس بگیرید ، به یک غریبه لبخند بزنید یا برای قهوه بنشینید و روابط واقعی برقرار کنید.

پرها را در آغوش بگیرید

شاید شما یک سگ هستید ، کاندیدای پناهگاه حیوانات محلی هستید یا وقت خود را با حیوان خانگی خزدار خود می گذرانید! علاوه بر آبیاری ما با عشق بی قید و شرط ، یک حیوان خانگی باقی مانده است نشان داده شده است برای بالا بردن روحیه ، برای کاهش استرس ، برای کاهش تنهایی.

در کلاس کار جدید شرکت کنید

اگر می توانید ، عرق کردن آن در یک کلاس آموزشی یا در یک جلسه گروه تناسب اندام بهترین راه برای ملاقات با افراد جدید و هیجان انگیز است!

به انجمن FitOn ما بپیوندید

به صورت رایگان در FitOn ثبت نام کنید و به انجمن آنلاین خود دسترسی پیدا کنید. با مشاوره و راهنمایی متخصصان ، آموزش مربیان برتر و موارد دیگر ، می دانید که شما بخشی از چیزی بزرگتر از خودتان هستید. ثبت نام برای FitOn PRO و دسترسی به دستور العمل های تأیید شده توسط متخصص تغذیه ، دستورالعمل ما را دنبال کنید اینستاگرام من صفحه فیس بوک و خود را به سایر اعضای FitOn introduce معرفی کنید

نکاتی برای بهبود سلامت روانی امروز

اجازه ندهید قلب شما بر زندگی شما تسلط پیدا کند! این لیست را نگه دارید و در صورت نیاز به کمی راهنمایی از نکات احتمالی ما دیدن کنید. اما به خاطر داشته باشید ، این استراتژی های تصمیم گیری جایگزین نیاز به معاینه یا مشاوره پزشکی نمی شود. اگر متوجه این احساساتی شده اید که زندگی روزمره شما را آزار می دهد ، با یک متخصص مانند پزشک یا درمانگر خود صحبت کنید. در حالی که این علائم مفید یک تکنیک مدیریتی است ، هر کس متفاوت است. در نهایت ، سلامتی و شادی شما هدف شماره یک ما است!

برای راهنمایی های مفیدتر در زمینه تناسب اندام ، آموزش برای هر سطح تناسب اندام ، توضیحات در زمان واقعی و موارد دیگر ، برنامه FitOn را بارگیری کنید!



دیدگاهتان را بنویسید