وقتی می پرسید یک مهمانی سلامت!


مرور کتابخانه

زمان تجدید است ، و ما نمی توانیم راهی بهتر برای ایجاد انرژی جدید به سبک زندگی شما با یک برنامه ورزشی سالم فکر کنیم. به همین دلیل است که همه اعضا آموزش های درخواستی و کلاس های FC @ Home را برای حفظ سلامتی شما شامل می شوند. چه با کلاس رقص مورد علاقه خود عرق کنید و چه با یکی از مربیان متخصص ما آن را کنار بگذارید ، باز هم می توانید با یک چشمه کوچک به پیاده روی بروید.

دکمه را می خواهید؟

1 مارسسنت روز ملی دوستداران کره بادام زمینی ، در حالی که برای بچه ها مهم است ، (PB&J ، کسی؟) کره بادام زمینی همچنین می تواند برای سلامت بزرگسالان شما مفید باشد.

گوشت را برای 2 قاشق غذاخوری خامه کره بادام زمینی بپاشید.

  • کالری: 190
  • چاق: 16 گرم
  • سدیم: 140 میلی گرم
  • کربوهیدرات ها: 8 گرم
  • صورت: 2 گرم
  • کسب و کار: 3 گرم
  • پروتئین: 7 گرم

این بدان معنا نیست که کره بادام زمینی منبع عالی ویتامین B و آنتی اکسیدان ها است.

ماده کار: ویتامین B کمپلکس 8 نوع ویتامین B بسیار متفاوت است که با هم نقش مهمی در سلامتی ایفا می کنند. همچنین شامل پشتیبانی می شود:

  • هضم
  • کارو کارو
  • قلب
  • عملکرد مغز و عصب
  • و خیلی بیشتر!

در حالی که کره بادام زمینی خوب است ، کالری و چربی زیادی نیز دارد ، بنابراین لطفاً آن را با دقت مصرف کنید.

تنقلات سریع کره:

  • سیب و کره بادام زمینی
  • روی یک تکه برش خورده (کره بادام زمینی ، کرفس و کشمش)
  • چوب هویج و کره بادام زمینی
  • ماست سیب زمینی و کره بادام زمینی
  • نان تست / شیرینی کره بادام زمینی و تخم مرغ های آن

ما در رسانه های اجتماعی پرسیدیم که کره بادام زمینی کدام بهتر است – آرد یا ماسه. پس از بحث های فراوان ، پاسخ ها را داریم:

H2-OH-بله

ما روز جهانی آب را در 22 مارس جشن گرفتیمnd روزی وجود دارد که به ما در تمرکز بر اهمیت آب شیرین کمک کند. این فقط پر کردن مجدد هنگام کار نیست ، بلکه بخشی است که زندگی را با هم نگه می دارد.

بدن ما بین 60 تا 70 درصد آب دارد ، بنابراین مهم است که هیدراته بمانیم. در طول روز ، بدن شما به سادگی آب را از طریق عرق ، ادرار و حتی تنفس از دست می دهد! اگر آب از دست رفته را جایگزین نکنید ، می تواند با علائم کم آبی ظاهر شود ، از جمله:

  • ماتهوا
  • سردرد
  • شکستگی ماهیچه
  • دهان خشک

صرف نظر از مزایای آشکار نوشیدن آب (برای حفظ سلامتی شما) ، آب رسانی به خود به حذف باکتری ها از سیستم شما کمک می کند. همچنین می تواند کمک کند:

  • اتصالات را تغذیه کنید
  • سلامت پوست خود را بهبود بخشید
  • مغز و نخاع را وارد کنید
  • بهبود روال تمرین

سرگرمی: مردم می توانند یک ماه بدون غذا بمانند ، اما فقط یک هفته بدون آب!

درست مانند غذا خوردن ، ایده خوبی است که هنگام نوشیدن آب کنترل داشته باشید. آکادمی های ملی علوم ، مهندسی و پزشکی ایالات متحده می گوید که برای حفظ هیدراتاسیون مناسب ، باید روزانه از 11 فنجان (زن) تا 15 فنجان (مرد) آب بنوشید. همه افراد متفاوت هستند ، بنابراین به بدن خود گوش دهید (یا از پزشک خود بپرسید) تا دریابید که چرا می خواهید بدن شما رشد کند. صرف نظر از هر چیزی ، برداشتن یک لیوان سرد را فراموش نکنید ، H را تازه کنید2این بعد از یک ساعت مچی مفید است. تبریک می گویم!

نوع شکل

عضو Body Association @ haroldkelley071 نه تنها یک ورزشکار شگفت انگیز بلکه یک فرد شگفت انگیز است ، محبوب ترین عضو این ماه است. تنها چند مسابقه بدنسازی زیر نظر او وجود دارد و او هنوز همه چیز را تا انتها پیش می برد. “اگر تمایلی وجود دارد ، تنها یک راه وجود دارد” ، این تنها یکی از شعارهایی است که او برای رسیدن به اهداف خود به کار می برد. به دلیل برخورد خوب و لبخند زشت او همیشه بهتر است. ما می خواهیم از هارولد تشکر کنیم که به ما آموخت که ترس خوب است ، اما پیش بروید و راه هایی را پیدا کنید که بتوان آن را “انجام داد”.

پس از یک تصادف رانندگی ناتوان کننده که باعث فلج شدن او شد ، هارولد برای بازگشت به ورزشگاه شروع به مبارزه کرد. اما در اندوه و غوطه ور شدن در چاله غم و اندوه ، او شروع به نگاه کردن به آنچه می کند می کند. این شعاری بود که در جوانی از پدرش به او القا شد: “نگران کارهایی که نمی توانید انجام دهید” باشید. در حالی که این مطالعه زیست شناسی هنوز در پیش است ، هارولد هرگز از دستیابی به اهدافی که برای خود تعیین کرده است دست بر نمی دارد.

هرچند هارولد خود به خانه ریسندگی عادت داشت ، اما می دانست که باید شیوه کار خود را بدون پا روی پا تغییر دهد. این تغییر ، ورزشکاری یا توجه او را متوقف نکرد: مسابقات سوء استفاده بدنی.

از سال 2015 ، هارولد “کینگ کنگ” کلی برنده 15 مسابقه مختلف تناسب اندام با قاب جلو با نگرش و فیلم بوده است.

بهharoldkelley در اینستاگرام سر بزنید و درباره سفر الهام بخش و الهام بخش او بیشتر بدانید.

FITCO 3 24

چه کسی بر جهان حکومت می کند؟

ماه مارس ماه تاریخ زنان است و هیچ زمان بهتری برای بزرگداشت نه تنها زنان در جهان خودمان ، بلکه برخی از مواردی که بر دنیای تناسب اندام تأثیر گذاشته است وجود ندارد.

کاترین سویتزر

کاترین بعد از این که همیشه می گوید دویدن در یک ماراتن برای یک “زن کثیف” بسیار دور است ، بیرون می آید و گناه جهان را فاش می کند. در سال 1967 او اولین زن ثبت نام شده بود که با وجود تمسخر مربیان و حملات متعدد در ماراتن بوستون شرکت کرد. او مسابقه را به پایان رساند و به مبارزه برای حقوق زنان در ورزش در سراسر جهان ادامه داد.

FITCO 3 8 زن 1

جین فوندا

قبل از نوارهای آموزشی جین فوندا برای خانه ، اگر آنها می خواستند از خانه ورزش کنند ، کشور هیچ راهی نداشت. چه زمانی کار با بازی جین فوندا در سال 1982 ، یک جنبش فرهنگی منتشر شد. در نهایت ، زنان می توانند آرامش و آسایش را در خانه های خود تقویت کنند. نوار اصلی VHS یک ویدئوی شش قسمتی است که به مدت 6 سال به صورت تجاری در دسترس بوده است و جمجمه سبک وزن آن دارای نمونه های زیادی (اما هنوز تکراری) از تمرینات خانگی نیست.

FITCO 3 8 زن 2

ناهید ویلیامز

با چرخش مسابقات آزاد 2005 فرانسه ، زنان علی رغم میزان بازی و دور بازی کمتر از مردان پرداخت می کردند. ونوس ویلیامز معتقد است که تنیسورهای زن باید به عنوان بازیکنان مرد حقوق بگیرند. با وجود علاقه زیادی که به قهرمانان مسابقات داشت ، او رد شد. این امر مانع از فعالیت وی نشد زیرا او برای برابری زنان از طریق مقاله و رهبر پروژه به مبارزه ادامه داد. در سال 2007 او قهرمان مسابقات ویمبلدون شد – با یک جایزه به دوست پسرش.

FITCO 3 8 زن 3

کائوپاپا!

استفاده از وضعیت صحیح بدن هنگام ورزش نه تنها مانع حرکت شما با نیرویی می شود که می تواند برای تناسب اندام شما مورد استفاده قرار گیرد ، بلکه به شما در جلوگیری از آسیب نیز کمک می کند. با وضعیت مناسب ، سلامت ماهیچه های شما بهبود می یابد تا بتوانید بیشتر تمرین کنید و تناسب اندام خود را حفظ کنید. آیا از مزایای دیگر فرم مناسب استفاده می شود؟ ماهیچه های واقعی مورد نظر خود را انجام دهید.

خطاهای متداول که رخ می دهد عبارتند از:

  • بلند کردن – نشسته یا چمباتمه زده ، باید از گردن خود اجتناب کنید
  • حالت نشسته – حرکت اسکوات و دوسر بازو مستلزم آن است که آرنج شما نزدیک بدن بماند
  • موقعیت زانو – کاپشن لازم است تا زانوها به پاهای شما متصل شوند.

در حالی که تمرینات آموزشی برای حداکثر اثربخشی کاربردی هستند ، این ماه ما روی Kettlebell Squat تمرکز کردیم زیرا این احتمال وجود دارد که اشتباه به نظر برسد.

ویدیو کلیپ زیر کاغذ مناسب را نشان می دهد ، اما از نوشتن این لیست دریغ نکنید که هنگام لمس خانه ریسندگی همیشه همراه شما خواهد بود.

AKI: کتل بل نداره؟ مشکلی نیست! به جای آن می توانید از دمبل استفاده کنید. فقط آن را عمودی نگه دارید در حالی که با دستان خود قسمت بالایی وزنه را می گیرید.

دمبل وایهوا

موضوع 10 (یا 20)

سلامت جسمی و روانی دست به دست هم داده اند ، بنابراین ما می خواهیم در مورد اهمیت آرامش صحبت کنیم. ترکیب تمرینات با استراحت کوتاه نه تنها عالی است ، بلکه مزایای آمادگی جسمانی را نیز افزایش داده است. استراحت در آخر هفته از کار سخت تنبلی نیست! به عنوان مثال ، می توانید با ارسال موارد زیر کمک کنید:

FITCO 3 19 رنگی هوکی

  • عضلات برای بهبودی
  • بدن خود را اصلاح کند
  • سیستم زنگ خطر برای به روز رسانی
  • بدن برای جلوگیری از درد ماهیچه ها

همچنین می توانید زمان بیشتری را صرف تمرکز بر روی موضوعات مورد علاقه خود مانند سرگرمی یا عزیزان کنید. تعطیلات برای سلامت روان شما نیز مهم است!

آیا می خواهید بدانید چه چیزی برای سلامت روحی و جسمی شما مفید است؟ کاپو! اینطور نیست که سرگرمی برای بچه ها با وعده های غذایی بعد از شکرگزاری از بین رفته است. پوشیدن می تواند روحیه شما را بهبود بخشد و استقامت را در صورت انجام صحیح افزایش دهد.

غوطه وری مستقیم نیز امکان پذیر است:

  • کاهش درد
  • گردش کار را بهبود بخشید
  • فعالیتهای یادآوری را افزایش دهید

هنگامی که تصمیم می گیرید به رختخواب بروید (بجز همه اوقات) ، باید به آن توجه کنید.

  • یک چرت کوتاه بزنید (بین 10 تا 20 دقیقه). ما در مورد زمان خواب صحبت می کنیم. دقایق پایانی را که می گذرانید ، حساب نکنید.
  • قبل از ساعت 3 بعد از ظهر ببرید. دفعه بعد که خواب شما در شب مختل می شود ، هیچ کس چنین چیزی را نمی خواهد.
  • بی سر و صدا در مکانی راحت و تاریک بدون هیچ گونه حواس پرتی بنشینید.
  • به خودتان زمان دهید تا بعد از خواب بیدار شود.

گذراندن یک روز یا چند لحظه برای استراحت و استراحت برای سلامت بدن و ذهن شما مهم است. فراموش نکنید که هر از چند گاهی برای شادابی و طراوت خود وقت بگذارید.

همه چیز به تو بستگی دارد

این KURUTU است! گلها شکوفا می شوند ، پرندگان شکوفا می شوند ، … حشرات ….. حشرات. در این ماه کمی وقت بگذارید تا در هوای تازه نفس بکشید و دید مثبتی از جهان داشته باشید. چه در حال احیای یک حرفه قدیمی هستید یا سفر جدید خود را آغاز می کنید ، بیایید ببینید در باشگاه چه می گذرد. ما همیشه فریاد می زنیم تا به شما اطلاع دهیم که به اهداف خود رسیده اید.

دیدگاهتان را بنویسید