چگونه از ستون فقرات خود در سن بالا محافظت کنیم – محصولات بهداشتی قابل اعتماد


نوشته شده توسط ویکتوریا اسمیت / بررسی شده توسط ری اسپاتز

همه ما می دانیم که پیری اجتناب ناپذیر است. با بالا رفتن سن بدن ، بیشتر از دوران جوانی با مشکلات سلامتی روبرو می شوید. یکی از شایع ترین بیماریهایی که در بزرگسالی با آن روبرو می شوید کمردرد است که در صورت عدم درمان می تواند ناتوان کننده شود. با این حال ، راه های زیادی برای محافظت از ستون فقرات و حفظ شیوه زندگی سالم با افزایش سن وجود دارد.

برای تقویت معده و کمر به طور منظم ورزش کنید

اول از همه ، مهم است که به اندازه سن خود قوی باشید. قوی ماندن در بدن می تواند به تقویت عضلات پشت و کمر شما کمک کند و به شما کمک می کند تا از آسیب یا درد در حین فعالیت های ورزشی جلوگیری کنید. ممکن است شما قبلاً یک برنامه ورزشی منظم داشته باشید ، اما افزودن برخی تمرینات که بر تقویت ستون فقرات تمرکز می کند نیز به همان اندازه مثر است. می توانید تمرینات زیادی مانند کرانچ ، تخته و اکستنشن پشتی اضافه کنید.

اگر در مورد این تمرینات مطمئن نیستید یا متوجه شدید که این تمرینات برای بدن شما بسیار سخت هستند ، ابتدا با پزشک مشورت کنید. به عنوان مثال ، اگر تصادف اخیر در جونزبورو انجام هرگونه کار اضافی را برای شما دشوار کند ، یک کایروپراکتیک تصادف اتومبیل Jonesboro GA می تواند به شما کمک کند تا روی پای خود بایستید.

همچنین ممکن است یک متخصص آموزش دیده را که تجربه کار با بزرگسالان را دارد استخدام کنید تا بتوانند به بدن شما کمک فیزیکی کنند و مطمئن شوند که این کار را به درستی انجام می دهید.

به یاد داشته باشید که این نیز آسان است. اگر یک تمرین باعث درد می شود ، بلافاصله آن را متوقف کنید. اگر بعد از چند روز یا چند هفته از توقف این تمرینات درد همچنان ادامه داشت ، قبل از بازگشت به روال ورزشی با پزشک مشورت کنید.

رژیم غذایی داشته باشید که استخوان ها و ماهیچه های شما را تقویت کند

همچنین داشتن یک رژیم غذایی سالم و متعادل با افزایش سن بسیار مهم است. مواد مغذی موجود در غذاها به استحکام استخوان و حرکت ماهیچه ها کمک می کند که همه آنها به سلامت ستون فقرات شما کمک می کند. اطمینان از دریافت کافی کلسیم ، ویتامین D ، منیزیم و ویتامین K می تواند از آسیب های شایع ستون فقرات مانند پوکی استخوان جلوگیری کند.

این مواد مغذی در محصولات لبنی ، سبزیجات برگ سبز و غلات کامل و سایر غذاها یافت می شوند. اگر به تنهایی نمی توانید غذای کافی را در وعده غذایی خود دریافت کنید ، در نظر بگیرید که مکمل را برای جبران عوارض جانبی احتمالی مصرف کنید. با این حال ، فقط داروها و توصیه های پزشکی را اضافه کنید زیرا برخی از آنها هنگام مصرف در حالی که از شرایط خاصی رنج می برید ، می تواند عوارض جانبی داشته باشد.

همچنین داشتن یک رژیم غذایی سالم و متعادل با افزایش سن بسیار مهم است. مواد مغذی موجود در غذاها به استحکام استخوان و حرکت ماهیچه ها کمک می کند که همه آنها به سلامت ستون فقرات شما کمک می کند. اطمینان از دریافت کافی کلسیم ، ویتامین D ، منیزیم و ویتامین K می تواند از آسیب های شایع ستون فقرات مانند پوکی استخوان جلوگیری کند.

این مواد مغذی در محصولات لبنی ، سبزیجات برگ سبز و غلات کامل و سایر غذاها یافت می شوند. اگر نمی توانید غذای کافی را به تنهایی در وعده غذایی خود دریافت کنید ، پس از مصرف مکمل برای جبران عوارض جانبی احتمالی استفاده کنید. با این حال ، فقط داروها و توصیه های پزشکی را اضافه کنید زیرا برخی از آنها هنگام مصرف در حالی که از شرایط خاصی رنج می برید ، می تواند عوارض جانبی داشته باشد.

از تجهیزات اداری مناسب برای محافظت از ستون فقرات خود استفاده کنید

در نهایت ، مهم است که با بالا رفتن سن از مصالح و مبلمان مناسب استفاده کنید. این کار تا حد زیادی از بروز هرگونه تصادف یا صدماتی که ممکن است به ستون فقرات شما آسیب برساند ، جلوگیری می کند. به عنوان مثال ، استفاده از صندلی قابل تنظیم با پشت مناسب برای مدت زمان طولانی می تواند از ناراحتی و صدمات هنگام نشستن طولانی مدت جلوگیری کند.

به طور مشابه ، استفاده از رایانه ای که در سطح چشم قرار دارد می تواند از تغییر شکل طولانی مدت ستون فقرات جلوگیری کند زیرا فشار بر گردن و کمر را کاهش می دهد. این بدان معناست که شما باید یک صندلی اداری و پشتی مناسب داشته باشید تا بتوانید در حالت نشستن طولانی مدت هنگام کار یا اسکی روی وب ، به عنوان مثال وضعیت خوبی داشته باشید.

پیاده سازی استانداردها

در نهایت ، مهم است که با افزایش سن ، کیفیت را مدل کنید. شرایط خوب می تواند کمردرد را کاهش داده و از بروز برخی آسیب ها در آینده جلوگیری کند. همچنین با کاهش ظاهر پوست روی صورت و بدن یا بزرگتر نشان دادن بدن شما از آنچه هستید ، به بینایی کلی شما کمک می کند. برای حفظ موقعیت صحیح ، چانه خود را روی زمین نگه دارید.

حتما شانه ها را عقب و شکم خود را به سمت داخل قرار دهید. این روال ستون فقرات را صاف می کند و فشار بر عضلات ناحیه اطراف را کاهش می دهد. هنگامی که سر به کسی نگاه می کند ، گوش های شما باید با شانه های شما هم راستا باشد ، که به شما کمک می کند حتی در هنگام حرکت در موقعیت خوبی بمانید.

در نهایت ، اطمینان حاصل کنید که هر دو پای شما هنگام راه رفتن ، ایستادن یا نشستن روی زمین صاف هستند تا حالت مناسب خود را حفظ کنید.

با پیروی از این مراحل ، می توانید به جلوگیری از آسیب و محافظت از ستون فقرات در سن بالا کمک کنید. در حالی که ستون فقرات شما هنوز در معرض آسیب است ، می توانید با رعایت رژیم غذایی سالم و ورزش منظم در حین استفاده از تجهیزات ارگونومیک برای حفظ موقعیت خود ، خطر آسیب را کاهش دهید. این خوب است.

با ما ثبت نام کنید به باشگاه سلامت اعتماد کنید روزنامه برای اطلاعات بیشتر در مورد پشتیبانی طبیعی از زندگی، سلامت طبیعی، مراقبت های دهان ، مراقبت های فیزیکی ، مراقبت های فیزیکی و مراقبت از پابه اگر به دنبال مراقبت های بهداشتی بیشتری هستید به آن مراجعه کنید فهرست منابع بهداشتی مورد اعتمادبه

نوشته شده توسط:

ویکتوریا اسمیت یک نویسنده مستقل است که در تجارت و امور مالی با اشتیاق به آشپزی و سلامتی تخصص دارد. او در آستین ، تگزاس زندگی می کند و در حال حاضر در رشته MBA مشغول به کار است.

بازبینی شده توسط:

بنیانگذار ری اسپاتز علاقه مند به همه چیز طبیعی است و یک تحقیق مادام العمر درباره طبیعت مرتبط با سلامتی و تندرستی ایجاد کرده است. ری اولین کسی بود که محصولاتی را به بازار آورد که کارآمدتر و عاری از مواد شیمیایی و افزودنیهای مضر بود. به همین دلیل ری ایجاد شد محصول قابل اعتماد، شرکتی که برای محصولات تمیز ، مفید و سالم به آن اعتماد دارید. ری باغبان است ، از ماهیگیری ، پیاده روی و آموزش و راهنمایی افراد برای شروع مشاغل جدید لذت می برد. شما می توانید از کتاب او ، “چگونه بر اساس کلام خدا در تجارت موفق شوید” ، در www.salameta.comبه

عکس از Kindel Media از Pexels گرفته شده است

دیدگاهتان را بنویسید