چگونه میزان تنفس شما بر عملکرد شما تأثیر می گذارد – تناسب اندام کندی


فردی که به طور منظم تمرین می کند می تواند تأیید کند که تنفس مناسب مهم است. اما آیا می دانستید که هنگام تمرین ، تکنیک های تنفس مناسب مهم است؟ ما ایده هایی را در مورد نحوه تنفس عمیق برای بهبود شیوه تمرین ، به شما در دستیابی به اهداف تناسب اندام و اطمینان از حداکثر استفاده از آن در هر رویداد بدنسازی به اشتراک می گذاریم.

کار شما ، تمام کلیسایی که برای آن مناسب هستید

ما غذا را سوخت بدن ما می دانیم – اما اکسیژن به عنوان سوخت عضلات شما در هنگام تمرین. هرچه بیشتر کار کنید ، بدن شما به اکسیژن بیشتری احتیاج دارد ، بنابراین به یاد داشته باشید که هنگام ورزش تنفس صحیح دارید تا به آسیب عضلات کمک کرده و بدن شما را قوی تر کند. در کلاسهای کیک بوکسینگ در شهرستان کامدن فعال باشید. به

پوشیدن ، نه پوشیدن- صورت؟

با افزایش روزافزون شیوع COVID-19 در سراسر کشور و اجباری شدن استفاده از ماسک در مراکز آموزشی یا سالن های بدنسازی ، بسیاری از مربیان بدنسازی نگرانی هایی را در مورد کار با ماسک صورت مطرح کرده اند.

کندی تناسب اندام می خواهد به همه اطمینان دهد که استفاده از ماسک صورت مانع جریان اکسیژن نمی شود ، حتی در حالی که از نظر جسمانی فعال هستید. به تازگی ، مطالعه ای که توسط دانشگاه ساسکاچوان انجام شد نشان داد که ماسک ها در طول فعالیت کامل هیچ ارتباطی با فشار خون و سطح اکسیژن ندارند.

تنفس مناسب چیست؟

تنفس صحیح بستگی به نوع کار شما دارد. در حالت ایده آل ، وقتی وارد بینی می شوید ، به هوا کمک می کند تا هوا را کاهش دهد و از زمانی که بینی گرده ، گرد و غبار و سایر مواد هوا را از بینی خارج می کند ، بقایای وارد شده به سوراخ بینی شما را کاهش می دهد.

تناسب اندام کندی

نفس برای استراحت

تمرینات قدرتی تنفس است که به شما کمک می کند تا مرکز بدن خود را تثبیت کنید ، شما را راحت تر کرده و تنش را در بدن خود افزایش دهید ، و حرکت های بیشتر را بهتر انجام دهید. انتشار هوا باعث کاهش هوا می شود و به شما امکان می دهد عضلات اصلی را بیشتر وارد کنید. بنابراین ، تحریک خود هنگام بلند کردن و مکیدن هنگام رها کردن ، کنترل شما را در هنگام بلند کردن ، مهمترین قسمت تقویت می کند.

همچنین تنفس در صورت نگه داشتن آن در زمان مناسب می تواند از افت ناگهانی فشار خون جلوگیری کرده و نور دیده شده توسط برخی را کاهش دهد.

کاردیو را احساس کنید

تمرینات قلبی مانند دویدن یا دوچرخه سواری نیاز به تنفس و تنفس مداوم دارد. بسیاری از دوندگان سعی می کنند تنفس خود را با پا هماهنگ کنند ، به عنوان نشانه ای برای حفظ اندازه گیری ، از جمله تنفس. این باعث افزایش مقدار نیتروژن اکسید در بدن شما می شود ، عروق خونی را پراکنده کرده و میزان گاز خون دریافتی توسط ماهیچه ها را افزایش می دهد. این کار باعث بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن شما و کاهش درد ماهیچه ها می شود ، که برای ورزشکاران معمولی بسیار مهم است.

تنفس برای یوگا

یوگا و تمرینات دیگر مانند پیلاتس ، بر تنفس متکی هستند تا به جریان مغز کمک کرده و دامنه حرکتی بهتری را برای ورزشکاران ایجاد کنند. این تمرینات به دلیل تنفس آرام و عمیق از طریق بینی م effectiveثرتر هستند. اگر به راحتی تنفس نمی کنید ، بدن شما ممکن است در بسته شدن مشکل داشته باشد ، که هدف متفاوتی از یوگا و سایر حرکات کششی است.

تناسب اندام کندی می تواند به شما در رسیدن به اهداف شما کمک کند!

ما دارای یک مرکز تناسب اندام جامع ، و همچنین تجهیزات تناسب اندام فردی و کلاسهای آموزشی-آموزشی هستیم ، بنابراین می توانیم تمرینات بیشتری را انجام دهیم. با ما تماس بگیرید تا وب سایت ما را بررسی کنید تا بدانید همه کارهایی که می توانیم انجام دهیم تا ارزیابی های فردی و یک تور ورزشی انجام دهیم. ما آماده ایم تا به شما در رسیدن به رویاهایتان کمک کنیم!



دیدگاهتان را بنویسید