چگونه می توانم نوشیدن آبجو را متوقف کنم وقتی دوستانم همیشه می خواهند


در حالی که الکل است شایع ترین آسیب شیمیایی در ایالات متحده ، فرهنگ ما کاملاً به نوشیدن عادت دارد. اگرچه اکثر مردم این واقعیت را بی اهمیت تلقی می کنند ، اما تعداد کمی از آنها از وجود آن آگاه هستند. 95000 کشته سالانه از سال 2011 تا 2015 به دلیل مصرف زیاد مشروبات الکلی رخ می دهد.

مشروبات الکلی اغلب با افکار معاشرت ، بیرون رفتن و غیره همراه است. اگرچه این درست است که همه نوشیدنی ها به دیگران یا خودشان آسیب نمی رسانند ، اما اگر تا دیر نشده ترک نکنید ، حتی نوشیدن نیز می تواند شما را آزار دهد!

در حالی که بسیاری از مردم تصور می کنند که تفریح ​​و استراحت بدون الکل غیرممکن است ، کارشناسان ما معتقدند که هنوز می توان در خانه استراحت کرد یا با دوستان خود تفریح ​​کرد ، اما بدون الکل. اگر می خواهید یک شیوه زندگی سالم را حفظ کنید ، برای شما مهم است که خود را در مورد الکل و نحوه ترک نوشیدن در تعاملات اجتماعی آموزش دهید.

صرف نظر از فعالیت های پذیرفته شده ، نوشیدن یکی از رایج ترین روش ها برای مقابله با استرس ، مسائل مربوط به خواب و اضطراب است. با این حال ، واقعیت این است که الکل برای تسکین چنین شرایط سلامتی کار چندانی نمی کند. در عوض ، آنها در دراز مدت بد هستند. حتی نوشیدن متوسط ​​به شما احساس خاکستری ، خاکستری و گرسنگی می دهد. هرچه الکل بیشتری مصرف کنید ، بیشتر در معرض مشکلات سلامتی مانند:

  • با عزیزان خود درگیر شوید
  • تحریک پذیری ، ناراحتی یا اضطراب را بهبود می بخشد
  • مشکل در تمرکز
  • چنین ایده ای
  • مشکلات مالی
  • افزایش مشکلات خواب
  • مشکلات تداخل

در حالی که لازم نیست مسائل ظاهر شوند و زندگی روزمره شما را تهدید کنند ، ممکن است برنامه ای برای استراحت الکل یا در نهایت تماس گرفتن با به کنترل الکل کمک کنیدبه این که آیا می خواهید نوشیدن را کاهش دهید یا استراحت موقت داشته باشید ، اینها نکاتی است که به شما کمک می کند از نیاز به عوامل استرس زای مرتبط با الکل جلوگیری کنید.

با دوستان خود صادق باشید

اوو

به یاد داشته باشید که شما الکل را کاهش می دهید یا به دلایلی از آن اجتناب می کنید. این شما هستید که تصمیم می گیرید به چه کسی توزیع کنید. مهم نیست که چه اتفاقی می افتد ، شما مجبور نیستید انتخاب خود را تأیید کنید که آنها می خواهند یا نه. همه ما در زندگی خود انتخاب می کنیم و مجبور نیستیم آن را توضیح دهیم.

اگر فکر می کنید دوستان شما بسیار حامی شما هستند و تصمیم شما را می پذیرند ، با آنها بحث واضح داشته باشید. به آنها اطلاع دهید که تصمیم گرفته اید نوشیدن را کنار بگذارید و از آنها بخواهید در این سفر به شما کمک کنند. بهتر است دوستان وفادار داشته باشید یا کسانی که می توانند شما را متوقف کنند در صورت نیاز به حتی یک نوشیدنی. یا ، شما هنوز هم می توانید با همان مناطق بیرون بروید اما نه داخل میله ها. علاوه بر این ، می توانید از فعالیتهای مشابه مانند تماشای فیلم یا بازی با کارت بدون مشروبات الکلی لذت ببرید.

به احتمال زیاد ، حمایت و تشویق خوبی از دوستان دریافت خواهید کرد. از این بهتر ، برخی از دوستان شما ممکن است به فکر کاهش مصرف مشروبات الکلی خود باشند و مانند شما محتاط بمانند.

آنقدر قوی باشید که پاسخ افراد را تحمل کنید

مردم پاسخ می دهند

هر سکه دو روی دارد. در حالی که برخی از افراد گروه شما از شما برای تصمیم شما حمایت می کنند ، برخی دیگر نیز شما را متفاوت یا منفی نشان خواهند داد. ادب شما ممکن است نوشیدن کنندگان خود را در مورد نوشیدن بیش از حد خود هشدار دهد یا نحوه ارتباط شما با ذهن آنها را کمی تحت فشار قرار دهد.

از این کارهایی که اطرافیان می توانند انجام دهند آگاه باشید تا آنها شما را غافلگیر نکنند و برخورد با آنها را برای شما آسانتر کنند.

  • برخی از دوستان شما ممکن است رفتار کنند زیرا به شما در خرید نوشیدنی کمک می کنند. برخی حتی ممکن است از شما بخواهند که “فقط با یک لیوان آبجو” بنوشید.
  • می توان شما را “لنگ” یا “خنده دار” نامید. برخی ممکن است شما را اذیت کنند یا مانند یک فرد بزرگسال با شما رفتار کنند که نمی تواند حتی یک نوشیدنی مصرف کند.
  • ممکن است وارد آن شوید دوستان شما اغلب کارهایی مانند “بیا ، فقط یک نوشیدنی می خورید و بیش از حد استراحت می کنید” انجام می دهند.
  • حتی ممکن است برخی از عدم تمایل شما به نوشیدن مایوس شوند. آنها ممکن است احساس کنند که آقای شما سعی می کند کنترل زندگی آنها را در دست بگیرد و شما با بحران زندگی روبرو هستید.
  • ممکن است کل گروه شما مجبور شوند شما را مجبور به نوشیدن کنند. آنها همچنین ممکن است برای واکسیناسیون با تور تماس بگیرند و شما را تشویق به پیوستن کنند.

هنگام تصمیم به ترک الکل ، باید تغییرات دائمی را در نظر داشته باشید.

  • ممکن است متوجه شوید که دوستان شما برای گردش با شما تماس می گیرند زیرا شما تا انتها محتاط خواهید بود و می توانید آنها را با خیال راحت به خانه تحویل دهید.
  • اگر دوستان شما زیاد مشروب می خورند و شما با آنها معاشرت می کنید ، شما را دوست بی حوصله یا دوست محترم می نامند.
  • با گذشت زمان ، شما دعوت نامه های کوچکی از دوستان خود دریافت خواهید کرد زیرا آنها می دانند که شما هر چقدر هم در قانع کردن شما تلاش می کنند آبجو نمی نوشید.

به یاد داشته باشید ، اگر کار خوبی انجام می دهید ، این تغییرات در انرژی دوستی شما چیز بدی نیست. ما فکر نمی کنیم همیشه در حلقه دوستان شما آسیبی وجود داشته باشد. همچنین فرصتی برای استقبال از شیفت ها وجود دارد. این بدان معناست که ممکن است دوستان شما به تصمیمات شما احترام بگذارند و در جایی دیگر فکر کنند که چقدر تلاش می کنید الکل را ترک کنید. یا ، آنها مکالمه بدون الکل را سرگرم کننده تر خواهند دید.

حتی اگر تغییری در شما ایجاد نکند ، نگران نباشید. ممکن است گروه جدیدی از دوستان را پیدا کنید که اولویت های شما را درک می کنند ، یا ممکن است با دوستان قدیمی خود در مکان های عجیب و غریب که نوشیدنی نمی گذارند ، معاشرت کنید.

چند پاسخ Go-I ارائه دهید

به سراغ پاسخ ها بروید

اجتناب از الکل همیشه دشوار است. در چنین مواردی ، می توانید برخی از پاسخهای واقعی و مستقیم را از موارد زیر بیان کنید:

  • امشب باید سوار شوم
  • الکل را قطع کردم
  • من از مشروبات الکلی رهایی یافته ام
  • دیگر نخواهم نوشید
  • من برای ماراتن آینده آماده می شوم
  • من خوبم. در گذشته فقط چند آبجو می خورد.

نوشیدنی غیر الکلی مصرف کنید

الکل مصرف نکنید

داشتن چیزی در دست شما می تواند برای جلوگیری از موارد غیر ضروری بسیار مفید باشد. در حالی که داخل بار هستید ، هنگامی که به آنجا رسیدید ، نوشیدنی غیر الکلی خود را از پیشخوان بردارید. وقتی در خانه شخص دیگری مشروب می خورید ، بطری خود را بیاورید. آن را با آب ، شیک پروتئینی یا هر چیزی که دوست دارید پر کنید. فقط با نگه داشتن آن بطری در دست خود ، می توانید از اصرار دیگران بر مشروب جلوگیری کنید.

بروش فصل

وقتی مردم شما را مجبور می کنند و دیگر نمی توانید مشروب بخورید ، یا وسوسه می شوید آب بنوشید ، موضوع را عوض کنید. در مورد کسی که با مشروبات الکلی مشکل داشته صحبت کنید (اگر نه ، یک داستان ذهنی بسازید). به او بگویید که چگونه درمان ها ، داروها و مشاوره های مختلف را برای افراد مشهور گذرانده است بازگو کنیم و بگویم که او اکنون چقدر خوب و خوشحال است.

با برنامه فرار خود را آماده کنید

برنامه های فرار

ممکن است گاهی اوقات بخواهید آن محیطها را ترک کنید ، به ویژه هنگامی که میل به نوشیدن یک یا دو لیوان را احساس می کنید. برخی از بهانه های سریع و آسان از بیرون می توانند شما را از این مشکلات نجات دهند. مثلا،

  • امشب شکست خوردم. فکر کنم باید بخوابم.
  • من برنامه های دیگری برای امشب دارم.
  • یکی از دوستانم منتظر من است.
  • من صبح فعالیت زیادی دارم و باید زود بیدار شوم.

اگر در مرحله بهبودی هستید و اجتناب از نیاز برای شما مشکل است ، از کمک بخواهید. با یک فرد معتمد از خانواده یا دوستان خود تماس بگیرید یا فقط از یک گروه پشتیبانی در نزدیکی خود دیدن کنید.

تفریح ​​را از دست ندهید

ممکن است در برخی مواقع مورد قبول کسی قرار بگیرید که برای اطرافیان خود آبجو نمی نوشد. با این حال ، اگر مدام فکر می کنید نمی توانید از خرج کردن خوشحال باشید ، در نهایت خودتان را ترک می کنید. این نه تنها شما را از گذراندن اوقات خوب با دوستان خود باز می دارد ، بلکه باعث تقویت این باور شما و گروه شما می شود که بدون الکل نمی توانیم خوش بگذرانیم.

افراد فقیر اطرافتان را تحمل کنید

ممکن است تصور کنید که افراد مست در طول زمان تحریک پذیر ، غیر منطقی و کسل هستند. با این حال ، این در بسیاری از موارد صادق نیست زیرا شما نقطه ای را از دست می دهید که آنها فکر می کنند شما نیز مانند آنها اعتراف می کنید (یا حداقل درست).

شما به عنوان یک فرد خوش فکر روی میز ، باید در مورد دوستان مست ، خنده دار و بی خیال خود خوش اخلاق باشید. هرگز نظر آنها را در مورد تصمیم خود برای ترک مشروب به خودتان نگیرید. آنها فقط افکار خود را بیان می کنند و سعی نمی کنند چیزهای ناخواسته را بیرون بیاورند ، حتی اگر اینطور به نظر برسد.

تجربیات خود را فراموش نکنید

هر تعطیلات چیز جدیدی به شما می آموزد. ممکن است مواقعی پیش بیاید که با شخصی مجبور شوید مشروب بخورید. یا بدتر ، شما یک یا دو لیوان می نوشید.

با این حال ، هنگامی که مشروب را ترک می کنید ، شادتر خواهید بود. یا اینکه با دوستان خود بسیار سرگرم می شوید و از صحبت کردن با آنها هنگام مثبت اندیشی لذت می برید. از چنین چیزهایی بیاموزید که به شما کمک می کنند بهترین زندگی ممکن را برای خود بسازید.

دیدگاهتان را بنویسید