کای کای | کاهش وزن با رژیم آنلاین | متخصص تغذیه و تغذیه بالینی


کای

کای به هر حال ، این بدان معناست که مقدار زیادی غذا و نوشیدنی بخورید ، برخی از افراد برنامه رژیم غذایی دارند که می خواهند وزن خود را کاهش دهند یا سریع وزن خود را افزایش دهند ، و برخی از افراد می خواهند غذاهای مناسب برای حفظ سلامت بدن و بدن خود داشته باشند. ارواح

در حالی که این روزها بسیاری از افراد در تلاش برای کاهش وزن هستند ، می بینیم که برخی از افراد به دنبال راه هایی برای افزایش وزن با کاهش وزن هستند. در این مقاله می خواهیم رژیم غذایی مناسب را برای رسیدن به این هدف با اندامی سالم به شما معرفی کنیم.

کای

البته افرادی که در معرض خطر بالای سکته مغزی قرار دارند بیشتر کالری را مصرف می کنند ، بنابراین وزن کمتری خواهند داشت که این امر لاغر محسوب می شود. این بچه ها طولانی هستند. تعادل بین قد و وزن این افراد را به خوردن بیشتر ترغیب می کند. اما رژیم مناسب برای افزایش وزن چیست؟

مردم می توانند با اهداف خود پیش بروند بهترین نکات تغذیه سالم برو برنامه غذایی مناسب را تهیه کن.

برنامه رژیم غذایی برای کاهش وزن

برنامه رژیم لاغری سریع به گفته دکتر مهدی شادنوش خود را برای یائسگی آماده می کند و می گوید فردی که در پشت کاهش وزن قرار دارد ، اگر دستورالعمل های مربوط به رژیم غذایی و گذراندن دوره ورزش را رعایت کند ، بسیار ناچیز است ، به احتمال زیاد به وزن قبلی خود باز می گردد.

گاهی اوقات یک رژیم غذایی سالم است ادم شکمی و جانبی توصیه می شود با آن فرد ورزش کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

ویژگی های غذای خوب

  1. یک رژیم غذایی سالم باید شامل انواع مواد معدنی و معدنی ، ویتامین ها ، مواد مغذی و موارد دیگر باشد.
  2. سه وعده غذایی اصلی و یک میان وعده بخورید.
  3. از غذاهای چرب در رژیم غذایی خود استفاده نکنید.
  4. در بهترین برنامه رژیم غذایی ، مصرف هر غذایی را که برای بیمار مضر است نباید حذف کرد.
  5. مصرف 8-10 لیوان آب در روز یکی از مهمترین مواردی است که افراد باید در رژیم غذایی خود به آن توجه کنند.

غذای آنلاین چیست؟

امروزه ، با توجه به شلوغی روزافزون جهان ، بسیاری از مردم نمی توانند برای مشاوره و غذای خوب به دفتر مراجعه کنند ، بنابراین می توانند از وب سایت بازدید کنند. این یک رژیم سالم کامل است بخش را ببینید غذای اینترنتی اطلاعات خود را برای پزشک ارسال کنید.

بعد از اینکه پزشک اطلاعات شما را بررسی کرد ، پزشک برنامه غذایی مناسب شما را تهیه و توصیه می کند. همچنین اگر سوالی دارید می توانید با او تماس بگیرید و او به سوالات شما پاسخ دهد. به خاطر داشته باشید که غذایی که تهیه کرده اید منحصر به فرد است که دیگران نمی توانند از آن استفاده کنند.

کای

انواع غذا

یکی خوردن مناسب بر اساس اطلاعاتی که به او داده اید ، او یکی از وعده های غذایی زیر را برای شما آماده می کند.

  • قوانین و لیست ثابت
  • غذای آماده
  • درست غذا خوردن
  • غذای آسان

چگونه با رژیم چربی وزن کم کنیم

مطالعات نشان داده است که میزان کالری مورد نیاز برای زنان 1600 تا 2400 و مردان 2000 تا 3000 است. در حال حاضر مردانی که می خواهند وزن خود را افزایش دهند باید پنج کالری بیشتر مصرف کنند. بنابراین ، افراد می توانند غذاهای کم هزینه و مقرون به صرفه برای چربی را در رژیم غذایی خود بگنجانند و با متخصص تغذیه مشورت کرده و به بدن و وزن خود کمک کنند.

غذاهای مفید برای افزایش وزن

  • کره بادام زمینی

از آنجا که کره بادام زمینی دارای کربوهیدرات ها و پروتئین های متفاوتی است ، یک رژیم غذایی بسیار موثر برای افزایش وزن است. هر قاشق غذاخوری کره بادام زمینی حاوی 3 گرم کربوهیدرات ، 90 کالری و 4 گرم پروتئین است.

به خاطر داشته باشید که مصرف زیاد این دارو می تواند بر سلامت فرد تأثیر بگذارد.

پنیر سرشار از چربی است و کلسیم مصرف شده در صبحانه و ناهار می تواند وزن فرد را افزایش دهد.

100 گرم سویا معادل 400 کالری و 36 پروتئین است ، بنابراین مصرف آن در افزایش وزن مثر است.

هر 100 گرم برنج حاوی 130 کارتن است. خوردن برنج راحت تر از گندم است و یکی از بهترین غذاها برای رژیم کاهش وزن است زیرا پخت آن آسان است.

کاهش وزن

گرانولا ترکیبی از غلات میوه و میوه های خشک است. گرانولا سرشار از فیبر ، انرژی و پروتئین است و آن را به یکی از بهترین غذاها برای افزایش وزن تبدیل می کند. یک وعده گرانول معادل 450 کالری است که اگر به شیر اضافه شود ، افزایش می یابد. برای این منظور ، استفاده از این غذا در میان وعده ها توصیه می شود.

موز سرشار از فیبر ، قند ، ویتامین و پتاسیم است و به طور متوسط ​​حدود 100 کالری دارد.

این ماده یک پروتئین سالم است و تهیه و طعم برنج بسیار مفید است.

میوه ها یک رژیم غذایی بسیار موثر برای افزایش وزن هستند که دسترسی به آنها بسیار آسان است. تخم مرغ حاوی 75 کربوهیدرات ، 6 گرم پروتئین و 5 گرم روغن است.

100 گرم شکلات سیاه 500 کالری است که حاوی آنتی اکسیدان ها و قند است که در افزایش وزن بسیار موثر است.

کای

چگونه با کاهش رژیم غذایی وزن خود را کاهش دهیم

  • شما باید کالری دریافتی خود را کاهش دهید. هر روز غذای کمتری بخورید. اول ، میزان مصرف غذاهای دریایی را کاهش دهید تا بتوانید روی اندازه چرخ دستی ها تمرکز کنید. برای محاسبه کالری دریافتی خود می توانید از یک متخصص بهداشت کمک بگیرید. اگر مقدار بیشتری از مجموعه را بسوزانید ، مطمئناً وزن خود را کاهش می دهید.
  • تنقلات و غذاهای فوری نخورید. تنقلات سالم ، خوشمزه ، پرچرب و ناسالم غذای واقعی را حذف کنید. سیب زمینی سرخ کرده ، پیتزا ، کیک ، شکلات و سایر غذاهای شیرین و خوش طعم دارای کربوهیدرات بیشتری نسبت به آنچه فکر می کنید هستند ، بنابراین بهتر است با غذاهای سالم جایگزین شوند.
  • غذاهای سالم بخورید. خوردن 400 کالری در روز به شما کمک می کند تا سیر بمانید ، بنابراین به هدف خود برای کاهش وزن نزدیکتر می شوید. به هر حال ، هرچه چربی بیشتری بخورید ، کمتر سیر می شوید ، اما بیشتر می خواهید غذا بخورید. میوه ها ، سبزیجات ، غلات کامل ، شیر کم لبنیات و لبنیات از سالم ترین غذاهایی هستند که به شدت توصیه می شوند.
  • هنگام آشپزی نیز مراقب چرخ دستی آنها باشید. به عنوان مثال ، قسمت مرغ خوب است به شرطی که با کره و پنیر خورده شود. همچنین بهتر است قبل از پخت ، پوست مرغ را بردارید تا چربی کم شود.
  • غذاهای چرب و میان وعده بخورید. به خاطر داشته باشید که گرسنگی راه خوبی برای کاهش وزن نیست. بنابراین سعی کنید غذاهای چربی سوز مانند امگا 3 ، سیب ، زنجبیل ، سیر و روغن زیتون را در رژیم غذایی خود قرار دهید.

کای

رژیم متعادل چیست؟

تغذیه سالم ، به این معنی نیست که درست غذا نمی خوریم و از برنامه های غذایی سالم پیروی می کنیم. حفظ سلامت با انتخاب غذاها ، از جمله مراقبت از اندازه هر وعده غذایی ، اجتناب از مصرف چربی ، خوردن غذاهای کامل و غذاهای طبیعی مانند میوه ها ، سبزیجات و غلات کامل و کاهش میزان مواد مغذی در رژیم غذایی خود ، در صورت امکان.

رژیم متعادل ، در همه گروه های غذایی اصلی ، با مقدار زیادی مواد مغذی گنجانده شده است و مغذی ترین مواد غذایی را برای بدن فراهم می کند.
هر فردی متفاوت است و رژیم غذایی سالم با سایر افراد متفاوت است. اما پیروی از یک رژیم غذایی سالم ، که شامل همه گروه های غذایی و مصرف مواد مغذی ناخواسته مانند سدیم ، چربی اشباع شده و شکر کمتر می شود ، به شما کمک می کند تا سالم بمانید.

اهمیت رژیم غذایی متعادل

این به کنترل وزن دائمی کمک می کند

میزان مصرف مورد نیاز بستگی به سن ، فعالیت بدنی و هدف وزن و همچنین غذاهای کم کالری و مغذی مانند غلات کامل ، پروتئین ، میوه ها و سبزیجات دارد.

کنترل میزان غذا

ورزش یکی از ارکان اصلی رژیم غذایی سالم است ، با مدیریت رژیم های غذایی خود می توانید تغذیه سالم و سالم تری داشته باشید.

میوه ها و سبزیجات

میوه ها و سبزیجات سرشار از ویتامین ، آنتی اکسیدان ، فیبر و مواد معدنی هستند ، اما کربوهیدرات کمی دارند. افزودن میوه و سبزیجات به رژیم غذایی روزانه می تواند خطر ابتلا به برخی بیماری های مزمن مانند سرطان را کاهش داده و مواد مغذی لازم را در اختیار بدن قرار دهد. غذاهای گیاهی گرسنگی را از بین می برند زیرا فیبر زیاد اشتهای واقعی را کاهش می دهد.

همه بافتها

این غلات ، از جمله بلغور جو دوسر ، برنج قهوه ای ، آرد گندم کامل ، آرد گندم کامل و بلغور ، می تواند خطر بیماری های قلبی مانند سکته مغزی و نارسایی قلبی را کاهش دهد. غلات کامل موجود در رژیم غذایی می توانند آسم ، بیماری های لثه ، از دست دادن دندان ، فشار خون بالا ، سرطان معده و بیماری های التهابی را کاهش دهند.

اسیدهای چرب را کاهش دهید

حتی چربی در بالا برنامه غذایی سالم آن مهم است؛ باید از انواع خاصی از چربی ها اجتناب کرد. به عنوان مثال ، اسیدهای چرب مشتق شده از حیوانات ، سطح خون طبیعی را افزایش می دهند. همچنین دیابت نوع 2 و سرطان سینه را افزایش می دهد. چربی های ترانس به دلایلی نباید مصرف شوند. آجیل ، دانه ها ، ماهی ، روغن زیتون و آووکادو منابع خوبی از روغن هستند.

کای

غذاهای فرآوری شده را محدود کنید

سدیم فشار خون بالا است که می تواند سکته مغزی یا بیماری قلبی را افزایش دهد. نمک به عنوان افزودنی برای تغییر رنگ یا بافت غذا استفاده می شود و اغلب به عنوان دارویی یا بخور استفاده می شود. بسیاری از محصولات فرآوری شده مانند سوپ کنسرو شده ، نان ، شیرینی ، سس سالاد ، تنقلات و کره دارای سدیم بالایی هستند. اجتناب از این غذاها از سدیم در رژیم غذایی شما جلوگیری می کند ، بنابراین خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید