تشخیص ساعت سیتیزن اصل معرفی دو نماینده رسمی فروش


شرکت تولیدکننده ساعت‌های سیتیزن در سال ۱۹۱۸ در کشور ژاپن تاسیس شد. این کمپانی با تولید محصولات باکیفیت و اقتصادی، انتخاب بیشتر علاقه‌مندان به اکسسوری است. مجموعه ساعت‌های سیتیزن امروزه طرفداران زیادی را در جهان به خصوص در بین مردم ایران به دست آورده است.

همین موضوع باعث شده است که سودجویان ساعت‌های فیک و تقلبی این برند را تولید و به بازار عرضه کنند.

خرید لباس زیر برند لباس سکرت

هرچند قیمت محصولات اورجینال سیتیزن بالاتر از نمونه‌های تقلبی است اما همچنان افراد زیادی در دام خرید نسخه‌های های‌کپی ساعت‌های اصل سیتیزن می‌افتند.

شرکت سیتیزن با شعار «اکنون بهتر شروع می‌شود» بالاترین سطح کیفیت و طراحی را برای مشتریان خود به ارمغان می‌آورد و هر ساله با نو‌آوری و خلاقیت‌های جدید در ظاهر و فناوری محصولاتش، طرفداران خود را بیشتر شگفت‌زده می‌کند.

رپ31تس

چگونه ساعت سیتیزن اصل را تشخیص دهیم؟

همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، به‌دلیل محبوبیت و فروش بالای محصولات این برند، مدل‌های فیک و تقلبی آن در بازار بسیار زیاد است.

برای تشحیص ساعت اصل سیتیزن چندین راه وجود دارد که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم:

بررسی گارانتی اصل سیتیزن

تمامی ساعت‌های اصل سیتیزن دارای کارت گارانتی هستند. اگر محصول دارای کارت گارانتی نباشد، به احتمال زیاد فیک است. معمولا کارت گارانتی ۳ سال ضمانت دارد.

بررسی کد درج‌شده روی محصول

بر روی محصولات اصل سیتیزن کدهای مخصوصی درج می‌شود که توسط آن‌ها می‌توانید اصل‌بودن ساعت خود را تشخیص دهید. این کدها به دو صورت کالیبر و شماره رفرنس هستند.

اسپانسرهای ما لباس زیر از برند لباس سکرت

کد کالیبر:

در قسمت پشتی ساعت ۱ کد شامل ۳ عدد و ۱ حرف نوشته شده است. بعد از مشاهدهٔ این کد ابتدا باید به سایت سیتیزن مراجعه کنید و سپس آن را در فیلد ENTER YOUR” “MOVEMENT CALIBER وارد کرده و روی دکمه “GET INSTRUCTION” کلیک کنید. در صورت درست‌بودن کد، اطلاعات کامل دربارهٔ ویژگی‌های ساعت و راهنمای استفاده از آن، نمایش داده خواهد شد.

شماره رفرنس:

شماره رفرنس، همان شماره مدل ساعت شما است که ویژگی‌های اختصاصی و راهنمای تنظیم آن را به همراه دارد. این کد روی برچسب همراه محصول چاپ شده است و شامل ۲ حرف، ۴ رقم، خط فاصله، ۲ رقم دیگر و ۱ حرف (به عنوان مثال LK0231-34D) است.

برای اطمینان از اصل‌بودن ساعت خود می‌توانید شماره رفرنس را در نوار جستجوی سایت سیتیزن وارد کنید؛ در صورت تطابق اطلاعات، محصول شما اصل است.

اسپانسر های ما لباس خواب برند لباس سکرت

بررسی لوگو روی محصول

لوگو سیتیزن که شامل حروف انگلیسی “CITIZEN” بوده، در پشت ساعت، صفحه و بند آن حک شده است. شما باید فونت حروف آن را با لوگو رسمی موجود در سایت سیتیزن تطبیق دهید. توجه داشته باشید که لوگو دقیقا در وسط قاب پشت ساعت و با کیفیت بالایی حک شده است.

بررسی قیمت محصولات اصل سیتیزن

نسخه‌های تقلبی محصولات معمولا قیمت‌ پایین‌تری نسبت به نسخه اصلی دارند، پس هنگام خرید باید قیمت ساعت خود را بررسی کنید.

البته امکان فروش ساعت‌های های‌کپی با قیمت بالا وجود دارد. برای اطلاع دقیق از قیمت اصلی ساعت خود می‌توانید به سایت رسمی سیتیزن مراجعه کنید.

اسپانسر خرید لباس زیر از برند معتبر لباس سکرت

تطبیق محصول با ساعت اصل سیتیزن

برای اطمینان بیشتر، می‌توانید تصویر کامل ساعت اورجینال را با ساعت خود مقایسه کنید و همچنین با بررسی ویژگی‌های موجود در ساعت‌های اصل سیتیزن به تقلبی‌بودن محصول خود پی ببرید.

در ادامه تعدادی از ویژگی های ساعت اصل سیتیزن را بیان می‌کنیم:

تکنولوژی اکو درایو (Eco–Drive)

لباس خواب

تکنولوژی زمان‌سنجی اتمی (Atomic Timekeeping)

تکنولوژی موج ماهواره (Satellite Wave)

تکنولوژی سوپر تیتانیوم (Super Titanium)

توجه داشته باشید که هنگام خرید ساعت خود تمامی این ویژگی‌ها را بررسی کنید؛ زیرا این موارد در محصولات تقلبی فقط به صورت نمادین وجود دارند و نمی‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

خرید محصولات سیتیزن از سایت های معتبر

بهتر است در هنگام خرید ساعت‌های سیتیزن از وبسایت‌های اینترنتی، به سایت‌هایی با ویژگی‌های زیر کمتر اعتماد کنید:

۱) سایت‌هایی که از عکس‌های محو و فاقد فوکوس استفاده می‌کنند؛

۲) سایت‌هایی که جزئیات محصول را نشان نمی‌دهند؛

۳)سایت‌هایی که فاقد نشان اعتماد الکترونیک هستند.

همچنین بهتر است از وبسایت‌هایی خرید کنید که عضو اتحادیه کسب‌وکارهای فضای مجازی هستند.

خرید آنلاین ساعت سیتیزن فقط از نمایندگی رسمی

لباس خواب

برای خرید ساعت سیتیزن اصل به دنبال فروشگاه‌هایی باشید که مجوز فروش و نمایندگی رسمی این برند هستند تا از اصل‌بودن ساعت خود مطمئن شوید.

یافتن سایت‌های معتبر و فروشگاه‌های آنلاین برای خرید محصولات با کیفیت و اورجینال همیشه دشوار است. برای حل این مشکل در ادامه به معرفی تعدادی از این سایت‌های معتبر می‌پردازیم تا با خیال راحت خرید خود را از نمایندگی‌های رسمی فروش سیتیزن انجام دهید.

نیک گالری

فروشگاه اینترنتی نیک گالری با سال‌ها سابقه در زمینه فروش ساعت‌های مچی و اکسسوری با بیشترین تنوع محصولات همواره بهترین انتخاب برای مشتریان بوده است.

این مجموعه ساعت‌های اصل سیتیزن را همراه با کارت گارانتی و ضمانت اصالت کالا در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. همچنین شما می‌توانید بدون واسطه و با قیمت مناسب ساعت‌های موردعلاقهٔ خود را از این گالری خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی نیک گالری دارای نماد اعتبار الکترونیک است و تمامی محصولات خود را برای احترام به مشتریان عزیز به سراسر کشور به صورت رایگان ارسال می‌کند.

خرید لباس زیر برند لباس سکرت

برای اطلاعات بیشتر و خرید ساعت‌های سیتیزن اصل به آدرس https://nikgallery.com/brand-59/g-6/citizen.html مراجعه کنید.

گالری ساعت کاظمی

گالری ساعت کاظمی در دهه ۶۰ توسط برادران کاظمی تاسیس شد. این مجموعه ابتدا با هدف ساخت طلا، جواهر و ساعت فعالیت خود را آغاز کرد اما بعدها به‌صورت اختصاصی روی فروش ساعت‌های اورجینال تمرکز کرد.

در حال حاضر این مجموعه با بیش از ده‌ها تنوع ساعت در خدمت مشتریان عزیز است. علاقه‌مندان می‌توانند ساعت سیتیزن اصل را از این فروشگاه اینترنتی به آدرس https://kazemi-watchgallery.ir خریداری کنند.

لباس خواب

جمع بندی

در این مطلب شما را با ساعت سیتیزن و نحوه تشخیص محصولات اورجینال و تقلبی آن آشنا کردیم. ساعت‌های ژاپنی سیتیزن یکی از با کیفیت‌ترین برند‌های موجود در جهان است. اگر انتخاب شما این محصول زیبا و بادوام است می‌توانید از نمایندگی‌های رسمی که در این مطلب معرفی شد خریداری کنید و از اصل‌بودن آن اطمینان خاطر داشته باشید.

هشداد تبلیغات



Source link