6 طرح کمک بدنی برای بومیان


چه کارآفرین باشید و چه در یک شرکت شرکتی کار کنید ، همه ما می دانیم که دستیابی به تعادل واقعی کار و زندگی دشوار است.

اگر شما یک حرفه ای شلوغ هستید ، به احتمال زیاد بیشتر روزهای شما در محل کار یا آمدن به دفتر از خانه و فراتر از آن سپری می شود. خوب است که سخت تلاش کنید تا موفق شوید ، اما سخت کار کردن روی سلامتی و زندگی امروز برای آینده جهان بسیار مفید خواهد بود.

در اینجا چند راه برای حفظ سلامت و شیوه زندگی خود با وجود مشغله زیاد وجود دارد.

1. روز خود را ارزیابی کنید

ما همیشه در مشغول بودن در آشپزی یا ورزش مشکل داریم ، اما باید با بررسی روز و نحوه گذراندن آن در یک پنجره 30 تا 60 دقیقه ای شروع کنیم. به طور شگفت انگیزی ، تمام وقت اضافی را برای صرف 30 دقیقه تمرین یا انجام برخی جلسات برنامه ریزی وعده غذایی قبل از یک هفته بسیار شلوغ خواهید یافت. یاد بگیرید که زمان خود را سازماندهی کنید تا بتوانید به همه اهداف خود برسید.

2. خواب را به یک اولویت تبدیل کنید

هدف خود را برای خوابیدن 7-8 ساعت در شب تعیین کنید. تحقیقات به این نتیجه رسیده است که کم خوابی علت اصلی کمبود توجه ، تحریک پذیری و خستگی است. همچنین شناخته شده است که میزان هورمون استرس کورتیزول را در بدن شما افزایش می دهد که باعث افزایش وزن می شود.

3. کارهای خود را سازماندهی کنید

حتی اگر این فقط یک دویدن سریع در منطقه است ، برنامه های تمرینی خود را همانطور که برای این رویداد برنامه ریزی کرده اید برنامه ریزی کنید. در زمان ناهار ، سالن ورزشی نزدیکترین دفتر خود را کلیک کنید یا عصرها در کلاسها ثبت نام کنید تا بتوانید احساس مسئولیت برای خودتان ایجاد کنید.

4. تنظیم اهداف و نظارت بر پیشرفت

به منظور حفظ انگیزه برای سلامتی و سلامتی خود ، باید اهداف واقع بینانه ای را تعیین کرده و پیشرفت خود را دنبال کنید. چه یک سال باشد یا یک بخش ، لیستی از اندازه گیری های بدن ، وزن بدن ، مراحل روزانه ، تعداد انواع تمرینات را در طول هفته نگه دارید و برای همه این موارد سوابق هفتگی داشته باشید.

5. برنامه قبلی

اگر حرفه ای شلوغ هستید ، در طول هفته مسیر فست فود را طی می کنید. این گران نیست ، اما برای سلامتی شما بسیار مضر است. آخر هفته ها قبل از شروع یک هفته کاری شلوغ دیگر ، یک وعده غذایی جمع آوری کنید. قبل از نشستن در یخچال ، مقدار کمی مرغ را یخ زده ، برنج و لوبیا را سرو کنید. برای سهولت دسترسی ، سبزیجات را برش داده و برش دهید. آن را از قبل تهیه کنید تا هموس خود را تهیه کنید یا هر زمان که به شما اصرار می شود باید به عنوان سس غلیظ آماده باشد.

6. آبیاری

برای کاهش وزن و تناسب اندام ، به هر قیمتی از خشکی جلوگیری کنید. روزانه حدود 2 لیتر آب بنوشید. شما همچنین می توانید آب را برای آب شیرین ، دستگاه ، چای گیاهی و پشتیبانی آب تغییر دهید تا شما را ضد زنگ کند.

حفظ یک شیوه زندگی سالم هنگامی که می خواهید همیشه ورزش کنید سخت است ، اما با برخی تغییرات در سلامتی و تصمیم گیری ، همه اینها ممکن است!

اگر به دنبال یک خانه نخ ریسی جدید و راهی برای ایجاد انگیزه هستید ، 10 دلار به Health مراجعه کنید! برنامه های عضویت زیادی وجود دارد که ما به راحتی شما را ارائه می دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر ، به وب سایت www.fitnessfor10.com مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید