حقایق کمی شناخته شده درباره در مورد رژیم کتوژنیک – و چرا اهمیت دارند

کاریکاتور/ آقای گُل !!! - خبرگزاری تسنیم - Tasnim تحقیقاتی انجام شده که نشان میدهد رعایت رژیم کتوژنیک اصولی علاوه بر کاهش وزن و درمان چاقی، به درمان برخی بیماری ها کمک میکند. برای کاهش عوارض رژیم کتوژنیک بهتر است بهطور ناگهانی کربوهیدرات مصرفی خود را به صفر نرسانید و ابتدا مقدار آن را کاهش دهید و طی دو الی سه هفته مقدار آن را روزانه کمتر کنید تا به صفر برسد. برخی اطلاعات (از یکی از مراکز درمانی با ۷۶ کودک تا ۲۰۰۹ میلادی) نشان میدهد که عوارض جانبی این رژیم کمتر از رژیم کلاسیک کتوژنیک است و بهتر از آن تحمل میشود و غذاهای دلپذیر و خوشمزهتری را شامل میشود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رژیمهای غذایی کم کربوهیدرات یا کتو و عملکرد ورزشی این مقاله را مطالعه کنید. اطلاعات ارائهشده در این مقاله عمدتاً در مورد رژیم کتوژنیک استاندارد (SKD) است؛ البته بسیاری از این اصول برای نسخههای دیگر این رژیم نیز اعمال میشوند. اطلاعات موجود در این مقاله بیشتر مربوط به رژیم کتوژنیک استاندارد (SKD) است، اگرچه بسیاری از اصول مشابه در مورد نسخه های دیگر نیز صدق می کند. به این دلیل که باعث افزایش حجم مواد غذایی درون معده شده و شانس رفلاکس را افزایش می­دهد. صرع: تحقیقات نشان داده است که رژیم کیتوژنیک می تواند باعث کاهش قابل توجه تشنج در کودکان صرعی شود. A rt ic le h as be᠎en c re ated  with the help of GSA Conte​nt Gen᠎er ator ᠎DE᠎MO!

سیر تا پیاز رژیم کتوژنیک برای لاغر شدن + نمونه برنامه رایگان کافئین: کافئین می تواند فوایدی برای افزایش انرژی، کاهش چربی و عملکرد آن داشته باشد. لازم نیست تا فقط گوشت و چربی بخورید. ناهار: گوشت گاو را با همزن و سرخ شده در روغن نارگیل با سبزیجات سرخ کنید. کتون زدگی وضعیت سوختوسازی است که در آن بدن شما برای تجدیدقوا بهجای کربوهیدرات از چربی استفاده میکند. کاهش در مصرف کربوهیدرات، سوختوساز بدن شمارا در وضعیتی با نام کتوزیس (کتون زدگی) قرار میدهد. این کار بدن شمارا آماده میسازد تا پیش از حذف کامل کربوهیدراتها، چربیسوزی بیشتری داشته باشد. این ترفند ممکن است قبل از اینکه شما استفاده از کربوهیدرات را کاملا قدغن کنید، به بدن شما یاد بدهد چربی بیشتری بسوزاند. یک مطالعه نشان داد افرادی که رژیم غذایی کتونی را دارند، 2.2 برابر وزن بیشتری را نسبت به رژیم غذایی کم چربی دارند، کم می کنند. تحقیقات ارائه شده در اوایل سال جاری در کنگره انجمن قلب و عروق اروپا نشان داد افرادی که رژیم های کم کربوهیدرات با چربی بالا را دنبال می کنند، در طول دوره مطالعه، بیش تر در معرض خطر مرگ و میر ناشی از سرطان و سایر دلایل، هستند. از آن مهمتر، افراد تحت مطالعه کنترل قند خون بهتری را تجربه کردند و در کل دوره مطالعه، استفاده از داروهای خاص قند خون در میان شرکتکنندگان مطالعه کاهش یافت.

از آن مهمتر، رژیم کتوژنیک موجب کاهش فشار خون دیاستولیک و میزان تری گلیسرید میشود .مطالعه دیگر بر روی ۳۴ فرد بزرگسال پی برد افرادی که برای هشت هفته رژیم کتوژنیک گرفته بودند، نسبت به افرادی که رژیم کمچرب گرفته بودند، پنج برابر بیشتر چربی کل بدنشان را کاهش دادند. رژیم کتوژنیک به کاهش عوامل خطرزا مانند چربی بدن، میزان کلسترول HDL (خوب)، فشارخون و قند خون کمک میکند. این وضعیت زمانی رخ میدهد که شما مصرف کربوهیدراتها را به طور قابلتوجهی کاهش دهید و منبع گلوکز (قند) بدنتان که مهمترین منبع انرژی سلولها به شمار میرود را محدود کنید. مخلوط پنیری که آماده کرده اید را روی آن بریزید و آن را شکل خمیر پیتزا درآورید.مرحله چهارم:سینی را درون فر قرار دهید و اجازه دهید نان کتوژنیک سیر به مدت 15 دقیقه بپزد. گوسالهها نسبت به فاسیولوزیس حساس میباشند ولی بیش از ۱۰۰۰ متاسرکر لازم است تا شکل درمانگاهی بیماری ایجاد شود.

حدود ۳۵٪ از کل کالری دریافتی، بیش ترین حد مصرف پروتئین است. بیشترین حد مجاز برای مصرف پروتئین، در حدود ۳۵ درصد از کل کالری مصرفی است. در حدود دو سوم از جمعیت آمریکا چاق یا دارای اضافهوزن هستند. رژیم کتو به شدت در مصرف کربوهیدرات سخت گیر می باشد (براساس نوع رژیم کتو، حدود ۲۰ واحد در روز و یا کم تر) و با تغییر به حالت کتوزیس، جزء رژیم های محبوب است. داشتن یک مقیاس ظرفیت بزرگ مانند این، به شما اجازه میدهد مواد را در مقیاس بیشتر وزن کرده و ذخیره کنید. بیماری های قلبی: رژیم کتوژنیک می تواند فاکتور های خطر مانند چربی بدن، سطوح کلسترولHDL ، فشار خون و قند خون را بهبود ببخشد. ممکن است به طور کامل در وضعیت کتون زدگی نباشید یا به حد کافی چربی و کتونها مصرف نمیکنید. نگران نباشید. دلیل این امر دفع محصولات جانبی ایجادشده در طول کتون زدگی است. فاسیولا هپاتیکا در تمام نقاط دنیا یافت میشود و اندازه آن ۲-۳ سانتیمتر است، در حالیکه فاسیولا ژیگانتیکا ۴-۱۰ سانتیمتر طول داشته و پراکندگی آن محدود به نواحی استوایی، خاورمیانه، آفریقا، اروپای شرقی و شرق و جنوب آسیا است. This  da​ta was done  with G᠎SA C on​te᠎nt Gen​er ator Demov᠎ersion !

در طول دوران یائسگی، اغلب قبل از آنکه شدت علائم میگرن کاهش پیدا کند، بدتر میشود. شنا همچنین باعث قدرت ماهیچههای قلب میشود. شنا باعث کاهش آثار زیانبار استرس میشود. از این رژیم برای درمان صرعهای مقاوم به درمان در کودکان استفاده میشود. اگرچه به هیچ مکملی نیازی نیست اما استفاده از بعضی از آنها مفید است. بااینحال، باید بهخاطر داشته باشید که نتیجه تحقیق در بسیاری از این حوزهها هنوز قطعی نیست. 8- شنیدهام که کتون زدگی بسیار خطرناک است. رژیم کیتو یا رژیم کتوژنیک، یک رژیم غذایی با چربی بالا، کربوهیدرات کم و پروتئین متوسط است که برای کاهش وزن سریع بسیار پیشنهاد میشود. رژیم کتو برای افرادی که چربی خون، کلسترول باالا، بیماری قلبی، سابقه بیماری و اسکیمیک قلبی و عروقی دارندمیتواند مضر باشد. اما نکته مهم اینجاست، چه برای بدنسازان و چه برای افرادی که به دنبال لاغری هستند، داشتن یک برنامه غذایی کتوژنیک اصولی و یک برنامه مکملی مناسب قطعا ضروری است. قطعا از افرادی که رژیم کتوژنیک را رعایت کرده اند داستان های ترسناکی شنیده اید. رژیم غذایی کتوژنیک برای کاهش چربی اضافی که ارتباط نزدیکی با دیابت نوع ۲، پیش دیابت و سندروم متابولیک دارد، به شما کمک میکند.

همچنین در این وضعیت، در کبد چربی به کتون تبدیل میشود و انرژی مغز را تأمین میکند. در ادامه، راهنمای جامع رژیم غذایی کتو برای افراد تازهکار ارائه میشود. اما مواد غذایی مجاز در رژیم کتوژنیک چه چیزهایی هستند؟ اگرچه هیچ مکملی لازم نیست، اما بعضی از آنها می توانند مفید باشند. مردم اغلب کتوزیس را با کتواسیدوزیس اشتباه می گیرند. کتواسیدوزیس خطرناک است، اما کتوزیس در رژیم کتو کاملا بی خطر و سالم است. دارویی با نام مهارکننده ناقل سدیم گلوکز ۲ (SGLT2) برای درمان دیابت نوع ۲ میتواند خطر کتواسیدوز دیابتی را افزایش دهد، کتواسیدوز دیابتی شرایط خطرناکی است که میزان اسیدی بودن خون را افزایش میدهد. طبق نتایج حاصل از مطالعات، این رژیم سطوح قند خون را کاهش داده و موجب بهبود حساسیت به انسولین در افراد دیابتی می شود. در حالی که لوستیگ بهطور مستقل به درک بالینی خود از شکر رسید، در اعتراف به بدهی خود به یودکین، سخاوتمندتر از هر کارمند علمی قبلی بود. کتوژنیک، شاید آسانترین رژیم غذایی نباشد، اما در صورتی که دستورالعملهای آن را در برنامه غذایی خود ایجاد کنید، طولی نخواهد کشید که بدن شما شروع به چربی سوزی کند. کراتین: کراتین فواید زیادی برای بدن دارد.

این اتفاق همراه با افزایش کتونها فواید زیادی برای سلامتی دارد. رژیم لاغری کتوژنیک The Ketogenic Diet یا به طور خلاصه رژیم کتو ، یک رژیم کم کربوهیدرات و پر چرب است که فواید سلامتی زیادی را به همراه دارد. ↑ “Vegetarian diet: How to get the best nutrition”. ↑ ۶۰٫۰ ۶۰٫۱ ۶۰٫۲ ۶۰٫۳ Davidoff, Robert A. (2002). Migraine: manifestations, pathogenesis, and management (2nd ed.). ↑ ۴۱٫۰ ۴۱٫۱ ۴۱٫۲ The Headaches Pg. Clinical aspects of the ketogenic diet. The ketogenic and Atkins diets: recipes for seizure control بایگانیشده در ۳۱ اوت ۲۰۱۶ توسط Wayback Machine (PDF). The Journal of Biological Chemistry. زمانی که این اتفاق میافتد، بدن شما برای تأمین انرژی از طریق چربیسوزی بسیار بهتر عمل میکند. دلایل متعددی وجود دارد که رژیم غذایی کتوژنیک نسبت به یک رژیم کم چربی بهتر است، از جمله افزایش پروتئین دریافتی، که مزایایی فراوانی دارد. نسبت ها اغلب ۶۰٪ چربی ، ۳۵٪ پروتئین و ۵٪ کربوهیدرات می باشد. هرچند، مصرف بالای پروتئین و سطوح بالای کتون، در کم کردن احتمال از دست دادن عضله کمک می کند.

بااینحال، مصرف پروتئین و سطح بالای کتون میتواند به جلوگیری از کاهش عضلات کمک کند، بهخصوص اگر وزنه بزنید. محدودیت بالای رژیم کتوژنیک علت این مورد است. این میوه از قرن شانزدهم و هفدهم به انگلستان رفت و توسط اسپانیاییها به آمریکا برده شده و اکنون به مقدار زیاد در کالیفرنیا کشت میشود. رژیم کتوژنیک موجب تقویت حساسیت به انسولین و کاهش چربی میشود و برای افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ یا پیش دیابت، فواید سلامتی زیادی دارد. اگر شما از رژیم کتو استفاده میکنید، در اینصورت بدن شما به جای کربوهیدرات، چربی میسوزاند؛ اما چربیها بهعنوان منبع سوخت، به آسانی کربوهیدراتها سوزانده نمیشوند، بنابراین فرآیند تأمین انرژی در این رژیم، بهطور کلی کاربرد کمتری دارد. با انجام این کار به بدن خود یاد میدهید که چربی بیشتری قبل از به حداقل رساندن مصرف کربوهیدراتها بسوزاند. در نتیجه، بدن از چربی های موجود به عنوان سوخت و تبدیل به انرژی استفاده می کند. کتوزیس یک فرآیند نرمال بدن می باشد. یک مطالعه نشان داد که افرادی که رژیم های کم کربوهیدرات دارند، در مقایسه با افرادی که مقادیر متوسط کربوهیدرات مصرف می کنند، بیشتر دچار احتمال فیبریلاسیون دهلیزی (AFIB) می شود.

اگر هدف شما کاهش وزن باشد، با انجام تحقیقات در مورد چگونگی شروع و مقدار مصرف غذا و مشورت با متخصص تغدیه، می توانید این رژِیم را دنبال کنید و احتمالا وزن از دست خواهید داد. عوارضی مانند یبوست، کم آبی یا بی آبی بدن، بدخلقی، حالت تهوع، سرگیجه، خستگی و بوی بد دهان انتظار می رود. باید از مصرف مواد غذایی حاوی کربوهیدرات مانند غلات، قندها، حبوبات، برنج و سیبزمینی، آبنبات، آبمیوه و حتی از مصرف بیشتر میوهها اجتناب شود. این روش تنها زمانی میتواند مورد استفاده قرار گیرد که همه مواد تشکیل دهنده به طور کامل با هم ترکیب شوند، مانند شکلات Popsicles، وفل و کوکیها برزیلی برنج. هم زدن سفیده تخم مرغ، چربی امولسیون و یا هم زدن (شلاق زدن) خامه سنگین را میتوانید با کمک این میکسر انجام دهید. درواقع پژوهشها نشان میدهند که رژیم کتوژنیک بهاندازه رژیم کم چربی برای کاهش وزن مؤثر است. از آنجایی که در آغاز این رژیم، خطر عوارض گوناگونی موجود است، بسیاری از مراکز ترجیح میدهند تا شروع آن، تحتِ نظارتِ نزدیک و دقیقِ پزشکی در بیمارستان باشد. آسیبهای مغزی. بعضی از پژوهشها نشان میدهند که رژیم کتوژنیک میتواند پیامدهای آسیب ضربهمغزی را کاهش دهد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد میوه های مجاز در رژیم کتوژنیک لطفا به بازدید از وب سایت ما.