راز پنهان در پشت در مورد رژیم کتوژنیک

Archinteriors vol 57 for Blender علل های بسیاری وجود دارد که باعث برتری رژیم کتوژنیک بر دیگر رژیم های کم چربی می شود، یکی از این علت ها افزایش پروتئین دریافتی است که فواید بسیار زیادی به همراه خواهد داشت. کراتین فواید بسیار زیادی برای سلامتی و عملکرد فرد خواهد داشت. 1- خوردن سبزیجات با کربوهیدرات بالا این یک اصل رایج است که همه سبزیجات مزایای سلامتی شگفت انگیزی برای بدن انسان به همراه دارند. مشکلات سوء هاضمه و حالت تهوع از عوارض جانبی رایج است که بعد از 3 تا 4 هفته برطرف خواهد شد. این عارضه نیز رایج بوده و ممکن است برای افراد دارای رژیم کتوژنیک اتفاق بی افتد. این نوع از رژیم کتوژنیک دارای مقدار بسیار کمی کربوهیدرات، پروتئین متوسط و چربی زیاد است. زمانی که بدن در این وضعیت متابولیسمی قرار می گیرد، بدن به طرز عجیبی در سوزاندن چربی برای انرژی کارآمد می شود. کافئین برای افزایش انرژی و چربی سوزی مفید بوده و می تواند عملکرد فرد را بهبود بخشد. با این حال دریافت پروتئین بالا و سطح بالای کتون ها باعث به حداقل رسیدن عضله سوزی خواهد شد به خصوص در صورتی که تمرینات با وزنه انجام دهید.

Artic le was c re ated  wi th t he ᠎help  of GSA ᠎Cont ent  Genera​to r ​DE MO.

1. آیا می توان با رژیم کتوژنیک عضله سازی داشت؟ 1. آیا می توان مجدداً کربوهیدرات را مصرف کرد؟ چهارده سال پس از انتشار اولین کتاب خالص، سفید و مرگبار، یودکین تصمیم گرفت که این کتاب از جنبههای مهم منسوخ شدهاست و در سال ۱۹۸۶ نسخه جدیدی را منتشر کرد تا نتایج تجربی جدیدتری را در خود جای دهد. بله. با این حال مهم ترین کاری که در رژیم کتوژنیک باید انجام دهید کاهش مصرف کربو هیدرات است. این نوع از رژیم به شما اجازه می دهد تا در کنار تمرینات ورزشی کربو هیدرات را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. بعد بدن بهطورخودکار با ترشح انسولین از لوزالمعده پاسخ میگیرد – مادهای که به گلوکز اجازه میدهد سد سلولی را بشکند، وارد سلولها شود و به انرژی تبدیل شود. ۱ وقتی فردی عاشق همسرش باشد، در حالی که همواره برای کمک به او آماده است سعی می کند به او اعتماد داشته باشد و اجازه می دهد تا حدامکان کارهای مربوط به خود را خودش انجام دهد.

نوشابه پر از قند است و مصرف آن به تغییرات قند خون کمک میکند و همین منجر به نوسانات خلقی مکرر و سردرد میشود که همینها از علائم بیماری قند هم محسوب میشوند. در نتیجه در طولانی مدت بدن سطح قند خون را پین نگاه می دارد و این می تواند به کنترل دیابت منجر شود. انواع مختلفی از رژیم کتوژنیک وجود دارد که کتوژنیک استاندارد بیش از دیگر موارد رژیم های غذایی مورد تحقیق قرار گرفته و توصیه شده است. یکی دیگر از پژوهش ها حاکی از آن است که تخم کتان ممکن است خطر سکته را کاهش دهد و به طور بالقوه میزان مصرف داروهای مورد نیاز برای جلوگیری از لخته خون را کاهش می دهد. سندرم تخمدان پلی کیستیک: رژیم کتوژنیک به کاهش سطح انسولین خون کمک کرده و نقش بسیار مهمی در جلوگیری از بروز سندرم تخمدان پلی کیستیک دارد. رژیم کتوژنیک به چربی سوزی بیشتر کمک می کند، این در حالی است که چربی سوزی ارتباط تنگاتنگی با دیابت نوع 2، پیش دیابت و سندرم متابولیک دارد. سندرم تخمدان پلی کیستیک:رژیم کتوژنیک می تواند به کاهش سطح انسولین کمک کند، که ممکن است نقش کلیدی در سندرم تخمدان پلی کیستیک داشته باشد. اگر بهدنبال ایجاد یک تغییر مثبت در زندگی خود هستید، قطعکردن شکر برای یک ماه یک نقطهشروع عالی برای شما خواهد بود، اما نکته کلیدی این است که برای این تغییر مهم که یک تغییر در سبک زندگی شما هم هست، ثابتقدم باشید.

نکته مهم دیگر این است که این رژیم کاربردی و مؤثر خواهد بود اما فقط در صورتی که به آن پایبند باشید و برای مدت طولانی آن را انجام دهید. یکی از اتفاقاتی که برای افراد دیابتی رخ می دهد، تغییر در متابولیسم آن ها است، قند خون فرد بالا رفته و دیگر تناسبی با عملکرد انسولینی او ندارد. همچنین افزایش کتون ها باعث کاهش سطح قند خون شده و حساسیت انسولینی فرد تا حد قابل توجهی افزایش خواهد یافت. رژیم کتوژنیک با افزایش حساسیت انسولینی فرد کاهش وزن فواید بسیاری برای افراد مبتلا به دیابت نوع 2 و پیش دیابتی دارد. کراتین در صورتی که همراه با رژیم کتوژنیک و ورزش بوده، مفید است و فواید بسیاری به همراه خواهد داشت. برایتان خطری به همراه نخواهد داشت. رژیم کتوژنیک در ابتدای شروع رژیم ممکن است عوارض جانبی به همراه داشته باشد که خوشبختانه قابل کاهش است. اگر شما قبل از محدود کردن کامل کربوهیدراتها، تا 2 هفته خیلی آروم آورم مقدار کربوهیدرات رو هر روز کم و کمتر کنید، احتمال بروز عوارض خیلی پایین میاد. سبزیجات کم کربو هیدرات: بیشتر سبزیجات سبز رنگ از قبیل: گوجه، پیاز، فلفل و موارد مشابه.

این رژیم کتوژنیک مقدار بیشتری کربو هیدرات داشته و به این صورت است که 5 روز رژیم کتوژنیک را دنبال کرده و 2 روز از رژیم سرشار از کربو هیدرات استفاده می کنند. اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد میوه های مجاز در رژیم کتوژنیک لطفا از سایت ما دیدن کنید. با این حال به خاطر میزان پروتئین دریافتی زیاد در رژیم کتوژنیک و سطح کتون های زیاد این کار به کاهش عضله سوزی کمک کرده و می توانید در کنار وزنه زدن و بدنسازی از رژیم های کتوژنیک استفاده کنید. در زمان حضور در مراسم اجتماعی یا بازدید از خانواده و دوستان، میتوانید غذای شخصیتان را به همراه ببرید چون با این کار هم جلوی هوس خود را میگیرید و هم به برنامه غذایی رژیم کتو پایبند میمانید. غذای شیرین، آگاهی ما را دستکاری و فرآیندهای شیمیایی را در بدن ما کاملا دگرگون میکند. این عقیده کاملا غلط است. در این بین رژیم غذایی کتوژنیک استاندارد و کتوژنیک پروتئین بالا به صورت گسترده مورد بررسی قرار گرفتهاند.

با این حال از بین انواع رژیم هایی که در بالا به آن ها اشاره کردیم، تنها بر روی رژیم استاندارد و رژیم کتوژنیک سرشار از پروتئین مطالعات بسیاری صورت گرفته است. در مطالعات اپیدمیولوژیک مشاهده شده است که مصرف چربیهای سالم و مفید مورد استفاده در رژیم کتوژنیک 28 روزه رایگان که در ادامه معرفی میکنیم، نهتنها باعث افزایش وزن نخواهد شد؛ بلکه کاهش وزن سریع و سالم به همراه خواهد داشت، همچنین، هیچگونه بیماری قلبی و عروقی که بر اساس باور عموم به مصرف چربی نسبت داده شدهاند، در نتایج این رژیم غذایی مشاهده نشده است. بیماری پارکینسون: در یکی از مطالعات صورت گرفته در مورد رژیم کتوژنیک مشخص شد که این نوع از رژیم به کاهش علائم بیماری پارکینسون نیز کمک می کند. برخی از علائم این آنفولانزا شامل سردرد، مه مغزی، حالت تهوع، یبوست، خستگی و مشکل در خواب است. علائم مشخصی نشان میدهند که شما وارد وضعیت کتون زدگی شدید؛ مانند افزایش تشنگی، خشکی دهان، تکرر ادرار و کاهش اشتها یا کاهش گرسنگی. روش برنامهسازی این نسل از برنامهنویسان برای پیرهای این کار مانند استیو گیبسون هراسانگیز است.

خود را با روشهای دستی و صحیح کار و اداره کردن ترازو آشنا کنید. این که بخواهید غذای رستوران ها یا غذا خوری ها را کتوژنیک کنید، کار چندان دشوار و پیچیده ای نیست. تاکو، غذای سنتی مکزیک است. سلامت روده عامل مهمی برای داشتن مغز سالم است. هرگاه سطح اجسام کتونی در خون (و مغز) بالا برود و کتوزیس ایجاد شود، شمار حملات صرعی کاهش مییابد. الکل: به علت وجود کربوهیدرات و خروج شما از حالت کتوزیس بهتر است مصرف نوشیدنی های الکلی را به کلی قطع کنید. سبزیجات غیر نشاسته ای متعددی وجود دارد که با وجود کالری و کربوهیدرات کم، مواد مغذی و آنتی اکسیدان بسیار زیادی ارائه می دهند. برای شروع رژیم بهتر است در ابتدا بیش از حد کالری هایتان را محدود نکرده و به سیر شدنتان اهمیت بدهید. برخی افراد میتوانند مقادیر بالایی را تحمل کنند، اما برای کودکان، بهتر است استفاده از این محصولات را به حداقل برسانید. بر همین اساس تغییر در رژیم غذایی که قند اضافی را کاهش میدهد، فواید خاص خود را دارد اما اگر شکر را به مدت یک ماه از رژیم غذایی خود حذف کنید چه اتفاقی می افتد؟ اساس انواع مختلف رژیم کتوژنیک مشابه است و تفاوت آنها به میزان مصرف روزانه چربی، پروتئین و کربوهیدرات برمی گردد.

غلات و نشاسته ها از قبیل: محصولاتی که بر پایه گندم، برنج، پاستا، صبحانه غلات و موارد مشابه ساخته شده اند. روغن زیتون یک منبع چربی خالص و بدون کربوهیدرات است که به عنوان پایه سس سالاد و مایونز استفاده می شود. میگرن احتمالی نشاندهنده بیماریهایی است که ویژگیهایی نظیر میگرن را دارند، اما برای تشخیص قاطع این نوع بیماریها به عنوان میگرن شواهد کافی وجود ندارد (که البته ملزم به استفاده همزمان بیش از حد دارو است). تحقیق دیگری نیز نشان داد که استفاده از رژیم کتوژنیک در دیابت نوع 2، از هر 21 نفر، 7 نفر از آن ها می توانستند دارو و درمان های دیابت را برای همیشه کنار بگذارند. این در حالی است که افراد استفاده کننده از رژیم سرشار از کربو هیدرات تنها 62% نتیجه گرفته بودند. این رژیم قند خون و سطح انسولین خون فرد را کاهش داده و متابولیسم بدن را از کربو هیدرات به سمت چربی و کتون ها هدایت می کند. از آنجایی که اصل اصلی رژیم کتو، شمارش و کاهش کربوهیدرات ها است، راهی که معمولا برای کنترل قند خون مورد استفاده قرار می گیرد.

رژیم های کتوژنیک هدف دار یا چرخه ای، شیوه های پیچیده تری بوده و معمولاً برای ورزشکاران و بدن سازان مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده طولانی مدت از مکمل سیالای به مدت ۲۴ ماه عواقبی در پی نداشت. بعد زا 2 تا 3 ماه می توانید در مناسبت های خاص کربو هیدرات مصرف کرده و سپس بلافاصله به رژیم بدون کربو هیدرات خود بازگردید. حذف قند از رژیم غذایی به مدت یک ماه میتواند تأثیر قابل توجهی بر سلامت و تندرستی شما داشته باشد. خوردن شلیل میتواند خطر ابتلا به بیماریهای حاد مانند بیماریهای قلبی و عروقی، بیماریهای چشمی مانند دژنراسیون ماکولا و حتی سرطان را بهطور چشمگیری کاهش دهد. با کاهش گلیکوژن، وزن آب را (اغلب به طرز چشمگیری) کاهش می دهید. همچنین رژیم کتوژنیک می تواند تعادل آب و مواد معدنی بدن را نیز مختل کند، به همین خاطر اضافه کردن نمک بیشتر به غذاها و استفاده از مکمل های معدنی می تواند تا حد زیادی به رفع این مشکل کمک کند. معمولاً بعد از اینکه احساس خارش با از بین رفتن حس عمقی رفع شد، احساس بیحسی بروز میکند.

اینگونه نرمافزارها معمولاً نسخههای آزمایشی زمان-محدود یا نسخههای ابتدایی با حذف بعضی امکانات هستند. چاشنی ها یا سس ها: این چاشنی ها معمولاً حاوی شکر و چربی های ناسالم است. چاشنی ها: می توانید از نمک، فلفل و سبزیجات سالم و ادویه های تند استفاده کنید. 1. چه مقدار پروتئین می توان استفاده کرد؟ اما بهتدریج به آن عادت خواهید کرد و مضرات قند را کاهش دهید و خود را سالم و شاد نگه خواهید داشت. اما به یاد داشته باشید، میوه ها هم ممنوع خواهند شد. نفس شما در این رژیم اغلب در ابتدا بوی میوه می دهد که به عنوان یک علامت آنفولانزای کتو در نظر گرفته می شود. این رژیم کتوژنیک به قدری شما را سیر می کند که می توانید بدون نیاز به محاسبه کالری ها و تحت نظر داشتن غذاهایی که می خورید، وزن کم کنید. حدود 35% از مجموع کالری که میل می کنید باید پروتئینی باشد.

در این رژیم با مصرف کمتر غذاهای پروتئینی مانند ماهی و تخم مرغ و غذاهای پرچرب مانند خامه، کره و پنیر در مجموع فرد کالری کمتری دریافت میکند. و در کاهش دریافت کالری موثر است. در حالی که برخی تحقیقات اولیه نشان میدهد که رژیم کتو ممکن است برای برخی از افراد مبتلا به دیابت نوع 2 بیخطر و موثر باشد، اما خطر کاهش قند خون، بهویژه برای افرادی که انسولین مصرف میکنند، وجود دارد و رژیم کتو گروههای غذایی خاصی را حذف میکند که برای افراد مبتلا به دیابت نوع 2 مفید است؛ به عنوان مثال، تحقیقات اهمیت غلات کامل را برای کنترل وزن و همچنین دوره های قند خون بالا برجسته می کند. شکر کالری بالایی دارد و میتواند به سرعت به بدن اضافه و منجر به افزایش وزن شود، این یکی از شایعترین مضرات قند و شکر است. تحقیقات نشان می دهد که افراد با رژیم کتوژنیک 2.2 برابر دیگر رژیم های کم کالری و کم چربی کاهش وزن داشته اند. یادمان نرود حتی وقتی شکر و غذاهای شیرین می خوریم کالری زیادی جذب می کنیم و بدن ناچار است آن ها را به صورت چربی ذخیره کند. در این صورت مصرف پروتئین و کربوهیدرات کافی برایتان مناسبتر خواهد بود.