نه راز محافظت شده درباره سریع ترین رژیم کاهش وزن

Inktober Day 20 art drawing farm illustration ink inking inktober landscape pumpkin truck برای پیگیری یک رژیم غذایی کتوژنیک سنتی باید میزان مصرف مواد غذایی خود را به 75 درصد چربی، 20 درصد پروتئین و 5 درصد کربوهیدرات تقسیم کنید. سعی کنید انواع سبزیجات و گوشت ها را به مدت طولانی بخورید تا از مواد مغذی و فواید سلامتی همه آنها بهره مند شوید. استقامت: ضمن افزایش جریان خون و تولید اکسید نیتریک در به تاخیر انداختن ناراحتی و کاهش خستگی نیز کمک می کند. پروپیونیل ال کارنیتین: این فرم برای بهبود جریان خون در افراد مبتلا به فشارخون بالا یا شرایط سلامتی ارتباط دارد و دوزها از 400 تا هزار میلی گرم در روز متفاوت است. سوختن چربی برای بدن شما مفید است و باعث می شود بدنتان بیشتر نیاز به انسولین داشته باشدخوردن غذا با مقدار زیادی کربوهیدرات می تواند سیستم شما را به انسولین حساس کند و موجب می شود سلول ها برای ذخیره انرژی به همان اندازه که در چربی بدن هستند ذخیره شوند.در مقابل، از بین بردن کربوهیدرات، سطح قند خون را بهتر تنظیم می کند و خطر ابتلا به انسولین را کاهش می دهد.

اگر پیش دیابت دارید یا به دیابت نوع II مبتلا هستید ، باید رژیم کتوژنیک را به طور جدی در نظر بگیرید. مدتها پیش سرکه را عامل سرطان زا میدانستند، ولی هماکنون تا اندازهای آن را عامل مبارزه با مواد تولیدکننده سرطان (کانسروژن) به حساب میآورند. شنا ورزشی است که همه بدن را به تحرک وامیدارد. در حقیقت، شواهد حتی نشان می دهد که رژیم کتوژنیک می تواند مقاومت به انسولین را و اثرات بهداشتی دیابت را کاهش دهد.6. در موارد خاص این فرم حتی از مغز در برابر آسیب سلول محافظت می کند. این فرایند کتوز نامیده می شود و در طول زمان منجر به کاهش وزن می شود. یکی از شاخص های مهم بیماری قلبی، سطح کلسترول شماست و یک رژیم غذایی کتوژنیک می تواند مفید باشد.تحقیقات نشان می دهد که خوردن غذاهای کتو می تواند میزان کلسترول بد را کاهش داده و باعث افزایش کلسترول مفید در بدن شود رژیم های غذایی کتوژنیک همچنین می توانند خطر بیماری قلبی عروقی در بیماران چاق را به طور موثر تر از رژیم غذایی کم چربی یا متوسط چربی کاهش دهند. Po᠎st w​as gener᠎at᠎ed with G SA Conte​nt​ Gen erator Demov​er᠎si on​.

برای همین بیشتر آن هایی که تحت رژیم لوکرب هستند، علی رغم محدود کردن مصرف کربوهیدرات در تغذیه شان، وزن اضافه می کنند. به همین دلیل سطح ال کارنیتین در گیاهخواران و وگان ها اغلب کمتر است زیرا مصرف محصولات حیوانی را محدود یا قطع می کنند، بنابراین این گروه از افراد می توانند مکمل های ال کارنیتین را مصرف کنند. در تئوری استفاده از ال کارنیتین به عنوان یک مکمل کاهش وزن منطقی است. این با مکمل هایی مانند کافئین یا کراتین که می تواند به طور مستقیم عملکرد ورزشی را افزایش دهد متفاوت است. بدنسازان برای چندین دهه به طور معمول قسم خورده اند و به نظر می رسد که کتو به طور خاص برای استقامت ورزشکاران فوق العاده مفید باشد.خوردن یک رژیم غذایی با چربی بالا می تواند عملکرد فیزیکی را با افزایش سطح میتوکندری خود بهبود بخشد و باعث تقویت توانایی سلول های بدن برای استفاده از چربی شود. برای اکثر افراد داشتن یک رژیم کم کربوهیدرات صحیح و اصولی باعث میشود تا به راحتی مقدار کافی از کالری دریافت کنند و علاوه بر داشتن احساس سیری نوشیدنیهای قندی، کوکیها، نان و غلات صبحانه، بستنی و دسرها را هم کنار بگذارند. مقدار بیش از حد چربی احشائی می تواند باعث مشکلات سلامتی، از جمله التهاب، مقاومت به انسولین و اختلال در متابولیسم شود.این خبر خوب است که بدانید رژیم های کم کربوهیدرات به شما کمک می کنند تا میزان بیشتری از چربی احشائی را از طریق زیر پوستی کاهش دهید، که این موضوع به طور قابل توجهی خطر ابتلا به بیماری های قلبی یا دیابت نوع 2 را کاهش می دهد.15. Post has ​been creat᠎ed  wi th G SA Conte nt G en erat or Demover si on.

در رژیم کتوژنیک تقریبا تمامی بدن شما از سلول های چربی به عنوان منبع انرژی استفاده میکند و این به این معنی است که شما در تمام ساعات شبانه روز چربی سوزی میکنید. با این حال، نسبت دقیق این مواد غذایی به نیازهای خاص شما بستگی دارد. کلید موفقیت این رژیم به طور چشمگیری محدود کردن قندها و نشاسته هایی است که می خورید.فرضیه رژیم غذایی کتو این است که بدن شما به طور معمول از کربوهیدرات برای تولید گلوکز (قند) برای انرژی استفاده می کند.کاهش دسترسی بدن شما به گلوکز باعث می شود که به جای آن از منابع مختلف انرژی استفاده کنید و از ذخیره کردن پروتئین و چربی هاجلوگیری کنید. بعید به نظر می رسد ال کارنیتین باعث کاهش چشمگیر وزن شود. به نظر می رسد عجیب است که رژیم کتوژنیک می تواند علائم اوتیسم بهبود بخشد. اگر به اندازه کافی پروتئین مصرف نکنید بدن دچار فقر پروتئین میشه. مخصوصا اگر ورزش هایی مانند وزنه برداری یا بدنسازی انجام دهید. برای جلوگیری از این مسئله ، میزان کربوهیدرات مصرفی خود را کاهش دهید و نکات بالا را دوباره مرور کنید.

شواهد نشان می دهد که غذاهای کتوژنیک خواص ضد التهابی را تقویت می کنند، اما تعداد کمی از افراد متوجه تاثیر آن بر سلامتی می شوند. چند مزیت دیگر برای سلامتی با مکمل های ال کارنیتین مرتبط است. یک مطالعه در مورد افراد مبتلا به دیابت نوع 2 که از داروهای ضددیابت استفاده می کنند نشان داد مکمل های کارنیتین در مقایسه با دارونما میزان قند خون را به طور قابل توجهی کاهش می دهد، همچنین با افزایش آنزیمی کلیدی به نام AMPK که توانایی بدن را برای استفاده از کربوهیدرات ها بهبود می بخشد با دیابت مبارزه می کند. کارنوزین مانع از تجمع اسید لاکتیک در عضله میشود. وقتی وزنتون کم میشه، فقط چربی از دست نمیره بلکه عضله هم از دست میره. یکی دیگر از موادی که کمبود آن باعث ریزش مو میشود، مواد ریز مغذی هستند. در دوران بارداری خانمها به علت افزایش ترشح هورمونها تعداد حملات میگرنی و دردهای آن به طرز چشمگیری کاسته میشود، اما در بیشتر موارد پس از زایمان، سردرد دوباره برمیگردد. در این رژیم اصرار زیادی بر ورزش سبک روزانه و مصرف آب، سبوس و جو دوسر میشود و ادعا میشود سرعت کاهش در آن نسبت به رژیمهای کالری شماری بیشتر است.

به همین دلایل مصرف مکمل های ال کارنیتین فقط در موارد خاص مانند درمان بیماری لازم هستند. و در ادامه به معرفی و نحوه استفاده مکمل های ضروری این رژیم میپردازیم. این موضوع به این دلیل است که سطح انسولین را کاهش می دهد. در این مقاله از دیجیکالا مگ ۱۵ خوراکی مناسب برای رژیم کتوژنیک را معرفی کردیم. این کیک برانیز مناسب رژیم های کم کربوهیدرات، کتوژنیک، پالئو، کم کالری و افراد دیابتی است. برای افراد دیابتی و کسانی که برنامه رژیمی دارند، خوردن غذاهای حاوی کربوهیدرات مضر است. به نظر می رسد که خوردن چربی های بیشتر و کربوهیدرات کمتر باعث می شود که باروری زنان بهتر شود و زایمان راحت تری داشته باشند. تعدادی از مطالعات مشاهداتی نشان می دهد که افرادی که به طور منظم ماهی مصرف می کنند ریسک پایینی از نارسایی قلبی دارند و احتمال مرگ ناشی از بیماری های قلبی کم تر است. در یک مطالعه مصرف 2 گرم استیل ال کارنیتین در روز منجر به کاهش تقریبا 10 نقطه ای فشار خون سیستولیک شد بیشترین میزان فشار خون و شاخص مهم سلامت قلب و خطر بیماری، همچنین ال کارنیتین با پیشرفت در بیماران مبتلا به اختلالات شدید قلبی مانند بیماری عروق کرونر قلب و نارسایی مزمن قلب ارتباط دارد.

یک مطالعه 12 ماهه کاهش نارسایی قلبی و مرگ و میر را بین شرکت کنندگانی که از مکمل های ال کارنیتین استفاده کردند گزارش داد. با این حال، مطالعات استفاده از آن را برای سلامتی، عملکرد مغز و پیشگیری از بیماری پشتیبانی می کند، همچنین مصرف مکمل ها برای افراد دارای سطح پایین تر مانند بزرگسالان مسن، گیاهخواران و وگان ها مفید است. تحقیقات دیگر نشان می دهد استیل ال کارنیتین به افزایش سلامت مغز و عملکرد با افزایش سن کمک می کند. مطالعات نشان می دهد برای افراد مبتلا به بیماری های تخریب عصبی گزینه مفیدی محسوب می شود. بعلاوه، خطر کمبود آن در افراد مبتلا به بیماری هایی مانند سیروز کبدی و کلیوی بیشتر است. همانطور که در بالا نیز اشاره شد در رژیم کتوژنیک تنها افراد مجاز به تامین 20 % از کالری مورد نیاز خود از پروتئین ها هستند. تشکیل سنگ در کیسه صفرا رایج بوده و معمولاً سنگها به تعداد زیاد و کوچک میباشند. در کودکان ال کارنیتین بیشتر در دوزهای 50 تا 100 میلی گرم در کیلوگرم روزانه به صورت خوراکی تا یک سال استفاده می شود. پس طبیعی است که بشقاب غذای شما نسبت به قبل کالری بیشتری داشته باشد. مانند هر مکمل دیگری یابد قبل از مصرف ال کارنیتین با پزشک خود مشورت کنید.

برنامهریزی از قبل برای وعدههای غذایی نیز می تواند مفید باشد و می تواند برای مدیریت زمان و داشتن وقت بیشتر به شما کمک کند. انواع میوه های قرمز و بنفش مانند انگور قرمز، انار، آلو سیاه، آلبالو و گیلاس، کلم قرمز و چغندر حاوی ترکیبی طبیعی به نام آنتوسیانین هستند و برای بیماران دیابتی مفید می باشند. دیابت خود را کنترل کنید: در افراد دیابتی که از رژیم کتو پیروی میکنند احتمال افت قند خون وجود دارد. با این حال، بدن انسان بسیار پیچیده است و نتایج مطالعات در فاز انسانی و حیوانی متفاوت است. یک مطالعه در فاز انسانی اثر ال کارنیتین را روی چربی سوزی طی 90 دقیقه تمرین ثابت دوچرخه مورد بررسی قرار داد، اما 4 هفته مصرف مکمل ها باعث افزایش چربی سوزی نشد. مطالعات در فاز انسانی نشان می دهد مصرف روزانه استیل ال کارنیتین به کاهش عملکرد مغز مرتبط با آلزایمر و سایر بیماری های مغزی کمک می کند.

هنگام صحبت از تاثیرات ال کارنیتین بر عملکرد ورزشی شواهد و مدارک مختلفی وجود دارد. اگرچه این غذاهای دریایی هنوز هم میتوانند در لیست مواد غذایی رژیم کتوژنیک قرار گیرند، اما برای زمانی که میخواهید وزنتان را در محدوده مشخصی نگهدارید، محاسبه کربوهیدرات آنها اهمیت زیادی دارد. با اینکه همچنان به تحقیقات بیشتری برای تایید تاثیر این رژیم بر بیماری ها نیاز است اما برخی از مطالعات نشان می دهد که این برنامه ی غذایی ممکن است بتواند برای بهبود بیماری های صرع و مشکلات زیر در بدن مفید باشد:آلزایمر: این رژیم ممکن است باعث کاهش علائم بیماری های آلزایمر و کند شدن پیشرفت آن شود.بیماری پارکینسون: مطالعه ای نشان داده رژیم کتو می تواند به بهبود علائم این بیماری کمک کند.سرطان: برای این بیماری نیاز به تحقیقات بیشتری است اما بعضی تحقیقات نشان داده ممکن است از این رژیم بتوان به عنوان درمانی مکمل در کنار سایر درمان های سرطان برای کاهش سرعت رشد تومورها استفاده شود.سندرم تخمدان پلی کیستیک: این رژیم می تواند باعث کاهش سطح انسولین شود.

منابع عالی اسیدهای چرب امگا ۳؛ DHA و EPA هستند که مزایای عمده ای برای سلامت قلب دارند. با این حال، یک تحلیل از 9 مطالعه به طور عمده در افراد چاق یا مسن نشان داد افراد هنگام مصرف ال کارنیتین به طور متوسط 1.3 کیلوگرم وزن بیشتری از دست دادند. بیماری سندروم روده تحریک پذیر را درمان می کندناراحتی روده یکی از نگرانی های عمده برای میلیون ها نفر است، اما افزایش میزان چربی در رژیم غذایی می تواند منجر به بهبود دراز مدت در سلامت دستگاه گوارش شما شود. در رژیم کتوژنیک چه غذاهایی نباید مصرف شوند؟ سوالات رایج در این رژیم چه پاسخ علمی دارن. قند خون شما باید تنظیم شود(کمتر از 100 میلی گرم در دسی لیتر). این رژیم یک رژیم غذایی کم سدیم برای توقف فشار خون بالا (DASH) و راهی برای کمک به افراد برای کنترل فشار خون بدون استفاده از دارو است، بنابراین این رژیم نیز جهت کاهش وزن سریع نیست.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد میوه های مجاز در رژیم کتوژنیک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.